עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 17 מ 17

אשכול: DR650 - עלויות אחזקה, נוחות וכו'

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    ממש לא מדבר אליי. מנוע קטן מדיי, מסובך מדיי מכאנית ויקר מדיי. התכנון שלי ממש לא להשקיע 30 אלף במשומש - יותר בכיוון ה-10 וליישר קו בעוד 6-7 (אוברול, צביעה, שיפורים קטנים וכו'). אם הייתי חושב בכיוון הזה הייתי כבר לוקח KLE500 וזהו.
    מסובך מכאנית? ורסיס 300? איפה?! באיזה מקום?
    מנוע קטן וצרחן ומחיר שלא נכנס בתקציב - זה כן.

    אני הייתי מציע לך לחפש ב.מ.וו F650 סינגל משנת 01-06 עם מעט (יחסית) קילומטרים.
    אחלה אופנוע לרוכב רגוע, שמעוניין להנות בכביש ובשבילים.
    אם אתה גבוה וחזק - לך על טנרה 660.
    ה-DR טוב בעיקר כ"אופנוע למושב", ככלי יומיומי לנסיעות ארוכות זמנו עבר (אלא אם בא לך להשקיע בהתאמות).

    וואיי ווואיי אתה הולך לטעות ובגדול אם זאת התכנית שלך...

    לקנות אופנוע לדרישות שלך ובעיקר לכלי אמין תידרש ליותר מ-10
    לשפץ נבלה כזאת יעלה לך הרבה יותר מ-6-7.
    ותקבל נבלה משופצת שפעם כן ופעם לא. כלי ישן ומיושן.

    KLE אם תרשו לי לשחוט פרה כשרה, הוא לא ערובה לכלום, והפוך
    מיין הוא לא משתבח כל שנה.

    החלום הוורוד של לקחת כלי עתיק לעשות לו "יישור" קו קטן ולרכוב
    לשקיעה בכלום כסף, זה סיפורי לילה לילדים קשי הבנה.

    עכשיו יקומו כל הקוסמים ויוכיחו לי שאני טועה אז אני אומר מראש
    על כל סיפור סינדרלה, יש אלף סיפורים אחרים!

    להחזיק אופנוע יעיל אמין ולתכלית ברורה עולה הון לא קטן, ואין
    קיצורי דרך שאף אחד לא חשב עליהם ונפל.
    לא מסכים.
    כמובן, שאופנוע חדש זה כיף גדול, ואף נבלה משופצת לא תתחרה בו מבחינת אמינות.
    עם זאת, יצא לי לעשות יישור קו לכלים שנקנו יחסית בזול, לרכב עליהם ולהנות - בסכומים שבהם, לטענת הסובבים, הייתי צריך לקנות קטנוע 250 שמור כי לאופנוע זה לא מספיק.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מסובך מכאנית? ורסיס 300? איפה?! באיזה מקום?
    מנוע קטן וצרחן ומחיר שלא נכנס בתקציב - זה כן.

    אני הייתי מציע לך לחפש ב.מ.וו F650 סינגל משנת 01-06 עם מעט (יחסית) קילומטרים.
    אחלה אופנוע לרוכב רגוע, שמעוניין להנות בכביש ובשבילים.
    אם אתה גבוה וחזק - לך על טנרה 660.
    ה-DR טוב בעיקר כ"אופנוע למושב", ככלי יומיומי לנסיעות ארוכות זמנו עבר (אלא אם בא לך להשקיע בהתאמות).


    לא מסכים.
    כמובן, שאופנוע חדש זה כיף גדול, ואף נבלה משופצת לא תתחרה בו מבחינת אמינות.
    עם זאת, יצא לי לעשות יישור קו לכלים שנקנו יחסית בזול, לרכב עליהם ולהנות - בסכומים שבהם, לטענת הסובבים, הייתי צריך לקנות קטנוע 250 שמור כי לאופנוע זה לא מספיק.
    ב-די-יוק.
    האופנוע הכי "יקר" שלי לא עלה 11 אלף ש"ח אפילו. כן, יישור הקו לאורך הזמן הגיע כמכט למחיר הרכישה, אבל במחיר גם כלולים דברים כמו צמיגים, שרשרת וגלג"ש, מצבר ועוד דברים שפשוט מחליפים אחת לזמן מה. וכן,בכדי להחזיק אופנוע ישן במצב תקין לשימוש יומיומי עם יומרות טיולים בבטחה שלא ייתקע לי בקצה הארץ - נדרשים קשרים עם האנשים הנכונים שיודעים לעבוד עם כלים כאלו ויכולים לעזור בעלות סמלית, אחרת זה סיפור מהתחת.

    בקיצור - אקבע נסיעת מבחן ואחליט בעצמי.

אשכולות דומים

  1. DR650 לרכיבה יומיומית ארוכה
    על ידי ISHC בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 09-11-2017, 20:20
  2. קיים מועדון DR650?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15-05-2017, 10:49
  3. מחפש מנוע ל DR650
    על ידי Eran_k בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-01-2017, 18:49
  4. dr650 חדש שאלות
    על ידי amits26 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-02-2016, 15:36
  5. אני והf650 לקראת פרידה, לטובת dr650
    על ידי שעיר בגב"ב בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-01-2016, 17:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO