תנחומיי,
החוק הבסיסי בחיים הוא שאין חוקים.. איך שאתה מרגיש.
עם האופנוע הוא רק ככלי תחבורה או צורך הזורם בדם, זה אישי לכל רוכב.
גם לי במשך השנים נפגעו חברים טובים, לפני כ4 שנים חברי הטוב נפגע בראש וכל חייו השתנו, מן הסתם גם החברות שלנו.
יש משהוא בזה שאופנוען חייב להיות סוג של מטוטמטם או טיפש לאור הסטטיסטיקה.
אני לא מכיר את המקרה של אמיר כהן ז"ל, אבל מהניסיון שלי 90% מהתאונות הם תאכלס אשמת הרוכב.
כן, אנחנו חייבים (בניגוד לנהג ברכב שיושב בכורסה) להיות מרוכזים כל הזמן בסביבה שלנו. להיות מודעים למה שמאחורנו, לפננו, סביבנו, מצב הכביש,מצב הרוח, מצב האופנוע ולכל סטיה חשודה של ראש הנהג ברכב שאנו מתכננים לעקוף.
תורתי היא, שאופנוע הרבה יותר בטוח מאוטו.. אתה שולט בכביש. אבל אם קורה משהוא התשלום הפיזי הרבה יותר גבוהה.
אתה יכול לזרום עם התנועה, להיות מעט מהיר יותר כך שאף אחד לא עוקף או הרבה יותר מהיר.. ניהול סיכונים.
אתה בולם טוב יותר, מאיץ טוב יותר ויכול לברוח לצדדים.
מקצועיות וניסיון וקצת עזרה מלמעלה תאפשר להזדקן בכבוד עם האופנוע.
מקווה שלא פתחתי פה..
רכיבות מהנות ובטוחות לכולם..