הם לא יודעים להתעסק עם במוו.
וזה לרוב כלים לא סטנדרטיים
Sent from my SM-A730F using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
strelok89 - עד כמה אני זוכר אתה אחד שמכיר את הב.מ.וו .
מה "לא סטנדרטי" בגלגל הקידמי של F800GS?
"זייתוני" ל דוגמה -לא משנה זה ב.מ.וו או אפריקה או משהו אחר...
לחזור לשאלה שלי הראשונה ,בראש השורש - אין לרובם מכשיר לאיזון ורובם עושים "ידני" ,לי אישי זה אומר "בערך".
כמו כתבתי לפני ,חבר שלי העובד במורשה הונדה-"..מסתדרים עם ידיני-אין דרישה מי יודע מה.."
לא מצאתי תשובה או הסבר יגיונית או מקצועי אחרת לא לבד ולא כאן בפורום.
אני עוד לא דברתי על זה: ...למה?
למה התחלתי לחפש מכשיר איזון .
על אופנוע שקניתי הותקנו שני גלגלים חדשים ומשקולות חדשות של איזון.
אחרי ביקור אצל זייתוני התברר שצדקתי.
תודה רבה על ההערה שלך..היה חסר,התקבל.
![]()
באמת זה היה חסר, כי יש לך איזה סרט מדע בדיוני בראש שרוכב יכול לתת הטיה של 55 מעלות ב120 קמ"ש + ולהשאר עם שתי גלגלים על האספלט (שלא לדבר על קו המירוץ חלילה) וכל זה עם גלגלים לא מאוזנים
רק אצלך בראש שלך קיים ההגיון.... בהצלחה
https://youtu.be/XPUuF_dECVI
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Meirson; 10-08-2018 בשעה 20:09.
יש שם מקדימה בוקסה אלן זכר 22 זה כלי לא סטנדרטי שעולה כ 180 שקל בארץ
עכשיו עסק שאין לו אותה וקח ממך 150 לאיזון לא יוציא 180 לכלי כדי לבצע את העבודה.
אני מאידך מודע לזה ומסתובב עם בוקסה כזו עליי תמיד ככה שכל פנצ'ריה כולל של רכב יכולה להחליף צמיג ואפילו לאזן
הגנט האחורי עולה על מכונה סטנדרטית של רכב ו קידמי על רוב המכונות גם כן עולה
מאידך שזה כלי לא סטנדרטי יש לזה יתרון נגד הגנב המזדמן שרוצה פשוט לפרק ג'נט ולהעלים אופנוע זה לא ממש ילך לו בקלות
Sent from my SM-A730F using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
strelok89 -לא קראתה את השאלה המקורית שלי.
...אני יכל לחזור בשבלך על הסיפר בקצרה,כי חרבה כבר דיברו כאן, אפילו יש כאלה ש מודאגים לבריאות שלי:
1 -עם גלגל קדמי בידיים, מבקש לבדוק איזון ואים יש צורך לתקן.
2 -שני בעלי מוסך ,לשאלה "..האים אצלם עושים איזון?",עונים "כן!",אבל ש התברר להם שמדובר על גלגל השייך לב.מ.וו ,התשובה הופכת ל"לא!".
3 -אחרי שאני (באופן אינטליגנטי ומכובד) מנסה לברר "למה?"- מתעצבנים ללא סיבה ממשי,מסרבים להסביר.
סוף.
הייתי רוצה לשמוע תשובות על הנושא בלבד.
לא דיונים על אופן איזון .
לא דיונים על אישיות שלי (שזה כבר רמה נמוכה ויותר מזה ,שאפשר לרדת).
PS כמו כן,חייב לציין שאחרי זה ,קבלתי שרות אצל "זייתוני" ,אבל גם הוא לא ידע להסביר לי מה קורה.
נערך לאחרונה על ידי Busy; 11-08-2018 בשעה 15:11.
שוב מבנה ג'נט אחורי של רכב.
אין לך דרך לאזן אותו על מכונה של אופנוע
הג'נט הקדמי סטנדרטי
אני לא יודע להגיד לך מה יש לחברה האלה לא נתקלתי בכזה דבר בעצמי
Sent from my SM-A730F using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כן כי מי שרוצה לגנוב BMW מה שיפריע לו זה הבוקסה אלן זכר..
זכור לי בעברי גם אופנוע עם סגירה שונה לגלגל אבל המפתח המתאים היה בתיק הכלים המקורי מתחת למושב.
דיון על גנבות ,גם לא ממש נושא השיחה.
מפתח "כוכב" ,ממש לא צריך משהו מיוחד- "סט כוכבים" הכי פשוט עושה את העובודה.
עדיין -אין שום כשר לאיזון אצמו.
אחרי כמה שיחות עם אופנוענים מנוסים ממועדון אוםנועים ,גם אחרי מה שראיתי כאן,שום דבר לא התבהר .
מה שכתב AsafA נתן לי לא ההסבר,אבל כיוון
מוסך-בוטיק ,כתבה בFULLGAZ .
כבר לא מפתיע אותי "מכשיר ידני"
רק מקווה שאתו נדב שחם מכיר את העובודה יתב ומשפת "איזון גלגל ב.מ.וו" לא מכניס אותו לפאניקה
http://fullgaz.co.il/wp-content/uplo...1000R-0011.jpg