הבדיקה שאתה עושה לא נותנת אינדיקציה טובה.
קודם כל, מצבר תקין אמור להראות 12.6V ומעלה ללא עומס (בלי תאורה וכו').
אבל מצבר יכול גם להיות לא פרוק, ועם זאת לתת נפילת מתח חזקה ברגע שיש עליו עומס.
תמדוד אותו בזמן שאתה נותן סטרטר - הוא אמור ליפול לאיזור 10-11V. אם הוא נופל משמעותית מתחת לזה, המצבר עייף (גם אם המתח עליו ללא עומס תקין).
עוד סיבה לסיבוב איטי של הסטרטר זאת תקלה בסטרטר עצמו. אם הוא מסתובב לאט ו"נתקע", סביר שזאת בעיית פחמים.
אל תתקדם לשם עד שלא תבדוק את נושא המצבר.