ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
אתה מצליך לסובב את המנוע בניוטרל מהציר של הקראנק (איפה שמסובבים את המנוע כדי להגיע לTDC)? אם כן זה בעיית סטרטר/מצבר, אם לא זה בעיית שסתומים/טיימינג
האמת שלא ניסיתי לסובב ידנית .
אבדוק לעומק את עניין המצבר ואחר כך אנסה .

ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
המתח על המצבר לא אינדיקטיבי. אני נסעתי עם מצבר חלש במשך כמה חודשים (היה קשה לו לסובב סטרטר), והוא הראה מתח תקין במנוחה עד שהתפגר יום אחד.
הייתי מציע לך לתת סטארטר עם כבלים, אבל אם יש משהו שבאמת תופס את המנוע יש סיכוי טוב לשבור משהו.
אבדוק לעומק .

ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
הבדיקה שאתה עושה לא נותנת אינדיקציה טובה.
קודם כל, מצבר תקין אמור להראות 12.6V ומעלה ללא עומס (בלי תאורה וכו').
אבל מצבר יכול גם להיות לא פרוק, ועם זאת לתת נפילת מתח חזקה ברגע שיש עליו עומס.
תמדוד אותו בזמן שאתה נותן סטרטר - הוא אמור ליפול לאיזור 10-11V. אם הוא נופל משמעותית מתחת לזה, המצבר עייף (גם אם המתח עליו ללא עומס תקין).

עוד סיבה לסיבוב איטי של הסטרטר זאת תקלה בסטרטר עצמו. אם הוא מסתובב לאט ו"נתקע", סביר שזאת בעיית פחמים.
אל תתקדם לשם עד שלא תבדוק את נושא המצבר.
תודה על התגובות חברים!
לא יצא לי לבדוק עדיין, מקווה שיצא לי היום בערב או מחר בבוקר .
אבדוק לעומק את עניין המצבר (מקווה שזה יסתכם בזה), מקווה מאוד שזה לא בעיית תזמון או שסתומים .