ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
כי המצבר שלך גמור.
מת.
"שותה" את כל הזרם.
נסה לעשות את אותו ניסוי כשהמצבר מנותק (וההדקים מחוברים רק לכבלים של הרכב התורם).
חזור לדווח. כי ירידה לכאלו ערכים, כשמחוברים כבלים, גם עם מצבר חלש(אבל שמצליח להחזיק מתח טעינה) היא מוזרה.
זה מה שעשיתי, המצבר מנותק וההדקים מחוברים רק לכבל של הרכב התורם .
למען האמת גם כאני מוציא את אחד הפלאגים המתח טיפה יותר גבוה מגיע ל9 .
אני מניח שהסטרטר הלך ? יש אופציה של לקנות קיט שיפוץ זה זול משמעותית מסטרטר חדש,
כדאי לשפץ ?