תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: כלים לשיחרור גלגל אחורי למתיחת שרשרת

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    יותר זול לבצע במוסך, מאשר לקנות בוקסות, ידית מומנט, מפתחות וג'ק אחורי.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dada צפיה בהודעה
    יותר זול לבצע במוסך, מאשר לקנות בוקסות, ידית מומנט, מפתחות וג'ק אחורי.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    תראה, הבחור שאל לגבי המלצה לכלים, לא להאם לבצע את הטיפול, ואולי יש לו חלק מהציוד, אינך יודע.
    לפותש, אתה יכול לבדוק את הגדלים של האומים שיש לך בגלגל ולקפוץ לחנות ולרכוש זה לא יעלה הרבה.
    לחלופין תוכל לקרות איזה גדלים מופיעים בספר רכב.


    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  3. #3
    Member הסמל האישי של Dada
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    149
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bengolan צפיה בהודעה
    תראה, הבחור שאל לגבי המלצה לכלים, לא להאם לבצע את הטיפול, ואולי יש לו חלק מהציוד, אינך יודע.
    לפותש, אתה יכול לבדוק את הגדלים של האומים שיש לך בגלגל ולקפוץ לחנות ולרכוש זה לא יעלה הרבה.
    לחלופין תוכל לקרות איזה גדלים מופיעים בספר רכב.


    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
    מה תשובה שלך, אני יכול להבין שלא עשית את זה בעצמך גם אתה. בנוסף, מהשאלה שנשאלה, אני מבין שגם אין לו ספר רכב שזה הדבר הבסיסי לראות את המומנטים לסגירת ברגים.
    אני לא יודע באיזה מומנט סוגרים באופנוע הזה, אז אני אתיחס לפי נתונים של אופנוע שלי.
    מפתח פתוח (במקרה שלי זה שני מפתחות) זה הכסף הקטן כמו שציינת. בשביל לפתוח את הגלגל, הוא יצטרך בוקסה בקוטר מסויים שהוא יכול היה למדוד לבד, לו היה לו קליבר בהישג יד. אבל בשביל לסגור את זה, הוא יצטרך מד מומנט. באופנוע שלי, מומנט הסגירה הוא 150 ניוטון/מטר וזה מצריך ידית חצי ארוכה. גם לפתוח את זה עדיף ידית חצי ארוכה או מעריך בשביל לא לשבור את הידיים (אלא אם אתה מר עולם ב-arm wrestling ולא איכפת לך קצת להתאמץ). פה זה מתחיל להיות יקר, כי אני לא מכיר שימוש נוסף לידיות חצי פרט לעניין הגלגלים. ולסיום, ג'ק אחורי יעלה גם לפחות 250 שקךים.
    אז בס"הכ השקעה לא משתלמת מידי, אם אתה לא מטפל באופנוע לבד וצריך את זה חד פעמי.


    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dada צפיה בהודעה
    מה תשובה שלך, אני יכול להבין שלא עשית את זה בעצמך גם אתה. בנוסף, מהשאלה שנשאלה, אני מבין שגם אין לו ספר רכב שזה הדבר הבסיסי לראות את המומנטים לסגירת ברגים.
    אני לא יודע באיזה מומנט סוגרים באופנוע הזה, אז אני אתיחס לפי נתונים של אופנוע שלי.
    מפתח פתוח (במקרה שלי זה שני מפתחות) זה הכסף הקטן כמו שציינת. בשביל לפתוח את הגלגל, הוא יצטרך בוקסה בקוטר מסויים שהוא יכול היה למדוד לבד, לו היה לו קליבר בהישג יד. אבל בשביל לסגור את זה, הוא יצטרך מד מומנט. באופנוע שלי, מומנט הסגירה הוא 150 ניוטון/מטר וזה מצריך ידית חצי ארוכה. גם לפתוח את זה עדיף ידית חצי ארוכה או מעריך בשביל לא לשבור את הידיים (אלא אם אתה מר עולם ב-arm wrestling ולא איכפת לך קצת להתאמץ). פה זה מתחיל להיות יקר, כי אני לא מכיר שימוש נוסף לידיות חצי פרט לעניין הגלגלים. ולסיום, ג'ק אחורי יעלה גם לפחות 250 שקךים.
    אז בס"הכ השקעה לא משתלמת מידי, אם אתה לא מטפל באופנוע לבד וצריך את זה חד פעמי.


    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    אז כן, ביצעתי את זה מספר לא מועט של פעמים
    וכן אתה צודק, חלק מהציוד שמנית צריך.
    לגבי הידית מומנט.
    1) לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה, נשמע לי הרבה 150.
    אבל להערכתי הלא מושכלת (ושמישהו בבקשה יוכיח לי אחרת)
    מוסכים לא סוגרים במומנט גלגלים.
    ולדעתי אין הכרח כזה, אבל כל אחד שיעשה מה שטוב בעיניו.
    לגבי שאר הדברים שרשמת אני מסכים חלקית
    גם ג'ק לא חייבים לרכוש, אבל זה לדיון אחר.


    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Bengolan צפיה בהודעה
    אז כן, ביצעתי את זה מספר לא מועט של פעמים
    וכן אתה צודק, חלק מהציוד שמנית צריך.
    לגבי הידית מומנט.
    1) לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה, נשמע לי הרבה 150.
    אבל להערכתי הלא מושכלת (ושמישהו בבקשה יוכיח לי אחרת)
    מוסכים לא סוגרים במומנט גלגלים.
    ולדעתי אין הכרח כזה, אבל כל אחד שיעשה מה שטוב בעיניו.
    לגבי שאר הדברים שרשמת אני מסכים חלקית
    גם ג'ק לא חייבים לרכוש, אבל זה לדיון אחר.


    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
    מוסכים בארץ לא סוגרים שום בורג באופנוע במומנט, אם זאת הדוגמא שאתה רוצה לקחת, שתהיה בריא.

    לפות"ש, אתה צריך ידית כוח, ידית מומנט, גק אחורי ומפתחות. עדיף שתילך למוסך אבל באותו הזמן תגדיל את הארסנל של הכלים שלך בלי קשר.
    כול זה יעלה לך סביבות ה800 ש"ח תלוי מאיפה אתה קונה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    מוסכים בארץ לא סוגרים שום בורג באופנוע במומנט, אם זאת הדוגמא שאתה רוצה לקחת, שתהיה בריא.

    לפות"ש, אתה צריך ידית כוח, ידית מומנט, גק אחורי ומפתחות. עדיף שתילך למוסך אבל באותו הזמן תגדיל את הארסנל של הכלים שלך בלי קשר.
    כול זה יעלה לך סביבות ה800 ש"ח תלוי מאיפה אתה קונה.
    שלא תבין לא נכון, כלים יש לי.
    ידית כח ומפתחות מומנט יש לי (אפילו 2).
    כנל לגבי הרבה כלים נוספים.
    אבל כל זה הגיע מתוך הכרה כי זה השקעה לעתיד!!!, למה הכוונה?
    את העלות של הטיפול במוסך אני מעדיף להשקיע בכלים (בהנחה שאת העבודה הספציפית אני יודע איך לבצע)

    אבל! מצד שני אני בהחלט מעודד לחוות מכונאות קלאסית,אני מאמין באופן אישי שלא חייבים את כל הכלים הכי מתוחכמים כדי לבצע פעולות בסיסיות.
    יותר מזה, אני מעודד את מי שנפשו וידיו (הלא שמאליות) חפצות בכך לקחת את המפתח ביד אחת את ספר הרכב ביד השנייה ולנסות בעצמו.

    רק המחקר המקדים אשר יבצע לפני טיפול כזה או אחר ילמד אותו את המכונה שאופנוע.

    לטעמי זה הפואנטה של הפורום הטכני, לעודד אנשים לפתור בעיות בעצמם.


    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    מוסכים בארץ לא סוגרים שום בורג באופנוע במומנט, אם זאת הדוגמא שאתה רוצה לקחת, שתהיה בריא.
    עוד פעם באת לספר "עובדות" שהמצאת?
    תגיד, לא נמאס לך מזה?
    איזו חוויה כ"כ נוראית עברת במוסכים בארץ שאתה תמיד מכליל שכולם חאפרים וכולם חובבנים/לא מקצועיים?

    אני אישית עבדתי בשלושה מוסכים. בשניים מהם מפתחות מומנט בכלל לא היו מילה גסה.
    עם זאת אעיד, שבשלישי (שעבדתי בו זמן קצר מאוד) אכן לא נתקלתי במפתח מומנט.

אשכולות דומים

  1. הידוק ציר גלגל אחורי
    על ידי JohnnyDough בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-07-2018, 11:37
  2. פתיחת בורג גלגל אחורי לצורך מתיחת שרשרת
    על ידי Tomerh בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-10-2017, 20:52
  3. מחפש הסבר בנוגע למתיחת קפיץ אחורי
    על ידי mastery בפורום פורום טכני
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-12-2016, 22:15
  4. הקטנת גלגל שיניים אחורי
    על ידי kanter.m בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 12-08-2016, 01:31
  5. הבהרות למתיחת שרשרת
    על ידי chase בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-10-2015, 10:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO