ציטוט נכתב במקור על ידי Dada צפיה בהודעה
מה תשובה שלך, אני יכול להבין שלא עשית את זה בעצמך גם אתה. בנוסף, מהשאלה שנשאלה, אני מבין שגם אין לו ספר רכב שזה הדבר הבסיסי לראות את המומנטים לסגירת ברגים.
אני לא יודע באיזה מומנט סוגרים באופנוע הזה, אז אני אתיחס לפי נתונים של אופנוע שלי.
מפתח פתוח (במקרה שלי זה שני מפתחות) זה הכסף הקטן כמו שציינת. בשביל לפתוח את הגלגל, הוא יצטרך בוקסה בקוטר מסויים שהוא יכול היה למדוד לבד, לו היה לו קליבר בהישג יד. אבל בשביל לסגור את זה, הוא יצטרך מד מומנט. באופנוע שלי, מומנט הסגירה הוא 150 ניוטון/מטר וזה מצריך ידית חצי ארוכה. גם לפתוח את זה עדיף ידית חצי ארוכה או מעריך בשביל לא לשבור את הידיים (אלא אם אתה מר עולם ב-arm wrestling ולא איכפת לך קצת להתאמץ). פה זה מתחיל להיות יקר, כי אני לא מכיר שימוש נוסף לידיות חצי פרט לעניין הגלגלים. ולסיום, ג'ק אחורי יעלה גם לפחות 250 שקךים.
אז בס"הכ השקעה לא משתלמת מידי, אם אתה לא מטפל באופנוע לבד וצריך את זה חד פעמי.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אז כן, ביצעתי את זה מספר לא מועט של פעמים
וכן אתה צודק, חלק מהציוד שמנית צריך.
לגבי הידית מומנט.
1) לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה, נשמע לי הרבה 150.
אבל להערכתי הלא מושכלת (ושמישהו בבקשה יוכיח לי אחרת)
מוסכים לא סוגרים במומנט גלגלים.
ולדעתי אין הכרח כזה, אבל כל אחד שיעשה מה שטוב בעיניו.
לגבי שאר הדברים שרשמת אני מסכים חלקית
גם ג'ק לא חייבים לרכוש, אבל זה לדיון אחר.


Sent from my ONE A2005 using Tapatalk