תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: כלים לשיחרור גלגל אחורי למתיחת שרשרת

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    לדעתי כל המומנט וכל הבטיחות יתר הזאת מיותרת לחלוטין. קח מפתח של רכב להחלפת גלגל ותשתמש בו. מיותר לחלוטין לקנות משהו במיוחד

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    לדעתי כל המומנט וכל הבטיחות יתר הזאת מיותרת לחלוטין. קח מפתח של רכב להחלפת גלגל ותשתמש בו. מיותר לחלוטין לקנות משהו במיוחד
    לגמרי.
    רק חבל שכשהציר ישתחרר במהלך נסיעה בכביש מהיר, השרשרת תצא מהמקום, הגלגל האחורי יתקע, האופנוע יעוף כמו טיל בליסטי וזק"א יגרדו את החתיכות שלך מסביב לשרידים החבוטים והעקומים של מה שהיה האופנוע שלך, חוקר התאונות יסמן V ליד "אבדן שליטה של הרוכב" ולאף אחד לא יהיה מושג שאבדן השליטה נגרם בגלל חסכון של 200 שקל על ידית מומנט.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    99
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    לדעתי כל המומנט וכל הבטיחות יתר הזאת מיותרת לחלוטין. קח מפתח של רכב להחלפת גלגל ותשתמש בו. מיותר לחלוטין לקנות משהו במיוחד
    המפתח של הקרוסה שלי לא מתאים

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    לדעתי כל המומנט וכל הבטיחות יתר הזאת מיותרת לחלוטין. קח מפתח של רכב להחלפת גלגל ותשתמש בו. מיותר לחלוטין לקנות משהו במיוחד
    וואו, אחרית הימים הגיעה - אני נאלץ להסכים עם טילבאליסטי.

    צאו בבקשה מהסרט שאתם חיים בו. לא צריך מפתח מומנט כדי לסגור ציר אחורי, צריך רק קצת רגש והיגיון בריא.
    מומנט הסגירה של הציר האחורי ב-SV הוא כ- 100NM. עם תסגור ב-85 או ב-110, שום דבר נוראי לא יקרה ושום דבר לא ישתחרר במהלך הנסיעה. אחוז הסטיה שלא יגרום נזק במקרה הזה הוא גדול מאוד.
    זה מומנט של סגירה בריאה (בלי לקפוץ על המפתח על הרגליים או להפעיל עליו את כל הכוח שיש) על מפתח פתוח סטנדרטי (עם צד הטבעת כמובן, לעולם לא עם הצד הפתוח) או עם ידית חצי. פשוט - לסגור חזק.

    נדיר מאוד שאני עובד על אופנוע כלשהו ומשתמש בידית מומנט לסגירת הצירים, ולא זכור לי שאי פעם השתחרר לי האום או לחילופין שגרמתי נזק למיסב.
    ידית מומנט זה כלי נהדר כשצריך לסגור ברגים במנוע ולייצר הצמדה מושלמת (ראש מנוע לבלוק, קאמשאפטים לראש וכו'). אני יכול להבין את ההיגיון בשימוש בידית מומנט בסגירת פינץ' בולטס, משולשים וחלקי מתלים וכו'.
    ברוב המקומות האחרים אין שום הכרח להשתמש בה, אלא אם המכונאי שעובד חסר כל ניסיון ולא יכול "להרגיש" את המומנט המספק שעדיין לא גורם נזק להברגה/או לחלק.
    תשובתי לפותש: אם המטרה היא רק למתוח שרשרת, סט מפתחות ייתן לך מענה (במידה ויש שם מפתח מספיק גדול לאום של הציר).
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 27-12-2018 בשעה 18:15.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. הידוק ציר גלגל אחורי
    על ידי JohnnyDough בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-07-2018, 11:37
  2. פתיחת בורג גלגל אחורי לצורך מתיחת שרשרת
    על ידי Tomerh בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-10-2017, 20:52
  3. מחפש הסבר בנוגע למתיחת קפיץ אחורי
    על ידי mastery בפורום פורום טכני
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-12-2016, 22:15
  4. הקטנת גלגל שיניים אחורי
    על ידי kanter.m בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 12-08-2016, 01:31
  5. הבהרות למתיחת שרשרת
    על ידי chase בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-10-2015, 10:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO