ציטוט נכתב במקור על ידי רוכב על 2 צפיה בהודעה
אני אנסה לעזור מנקודת המבט שלי, בתקווה שזה לא יבלבל אותך יותר.
נתחיל מהשורה התחתונה, כפי שכבר כתבתי בעבר במספר פוסטים, אני בדעה שאם אתה מתלבט אם לקנות אופנוע אז אל תקנה.
הרבה אנשים רואים באופנוע פתרון קל לפקקים, אבל שוכחים להכניס פנימה המון היבטים אחרים (על חלק אני אנסה להרחיב).
ראשית - חורף. חורף זה לא רק יום גשום. חורף זה גם הימים שאחרי כשיש שלוליות על הכביש (או לא עלינו, בוץ)..
בהצלחה
נגעת בהמון נקודות, תודה רבה! נתת לי חומר למחשבה וכנראה שאני אדע יותר טוב את התשובות רק לאחר שאתנסה בכך בעצמי.
בגדול אני מניח ש(וזה בלי שנדבקתי בחיידק ועליתי על אופנוע עדיין) בימים הסוערים באמת אני אעדיף תחבורה ציבורית. גם עכשיו, ברכב, כשהכבישים במצב זוועתי בגלל יום חורפי במיוחד אני מעדיף ת. ציבורית. אבל בוא נדבר עוד כמה חודשים ונראה אם דעתי תשתנה...:-)

יש לי רק שאלה לגבי המיגון - מאחר וקו המחשב ההוא לגמוע כ80קמ ביום, וברור שאני צריך להתמגן כמו שצריך, איפה זה שם אותי? קסדה, מכנסיים, מעיל ובמקרה הטוב גם נעלי רכיבה?
למרות כל הפלסטיקה שבמכנסיים ובמעיל בתכלס, הם מגנים רק מפני שפשופים, נכון? (לא שאני תולה בזה תקווה או חבל הצלה, רק כדי לדעת מה הם מתיימרים להגן עליו)
האם המכנסיים זה משהו שלובשים על גבי המכנסיים הקיימים, או שזה במקום? :-)
המכנסיים והמעיל כבר מכילים בתוכם את המגני ברכיים\מרפקים?
ונגיד ואני עכשיו צריך לנסוע עם איזה תיק גב, האם אפשר לשים עלי סתם תיק, או שמבחינה בטיחותית אמורים לקנות משהו מתאים שיושב הדוק בלי משחק על הגב?

ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה

האמת המרה שרק אם יש לך פקקים אטומיים בדרך לעבודה אז עדיף דו''ג.
...או בגלל שאתה חולה בראש.
אז בגדול זה משהו שתמיד משך אותי, אבל המשפחה לא ממש בעד. האמת שמאז כבר גדלתי, וזה פחות פקטור, ופשוט אני חווה פקקים נוראיים, זה בבוקר הכניסה לת"א + הרצליה, ובערב כל איילון דרום מהרצליה עד לה גרדיה, ומשם הקצב למודיעין גם כן לא להיט.
אבל למה חולה בראש? אין רוכבים שנוהגים בצורה שפויה, בלי להיסחף למהירויות לא הגיוניות? היה ולמדתי אצל מורה נהיגה והגעתי לרמת רכיבה כלשהי, אי אפשר לנהוג בצורה שקולה ולשייט על 100~? כולם מראש חושבים שאנשים טסים על 140?

ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
מצד אחד יש את הזמן (המשמעותי מאוד!) שאני חוסך בפקקים

ומצד שני יש את הזמן שלוקח לי:
1) לעלות על מיגון מלא
2) לרדת ממיגון מלא
3) לכבס ביד מיגון מלא (כל הציוד הזה אישהו מאוד עדין ויקר + להוציא מיגונים ואז להחזיר אותם ואז להבין למה הם כבר לא יושבים כמו שצריך)
4) להחליף לבגדים ספייר כשמגיעים לעבודה
5) לתחזק:

  • א. לשטוף את האופנוע (כי מכל שלולית הוא מתמלא ג'יפה)
  • ב. שימון שרשרת
  • ג. לבדוק שמן, לחץ צמיגים, מכלולים עובדים
  • ד. יותר טיפולים במוסך מאשר אוטו

6) כל מה ששכחתי

וכמובן את כל הכסף שאני מוציא על ציוד וביטוח
והסיכון המוגבר

כנראה שבסוף אני חוסך זמן כי זו נסיעה יום יומית לעבודה בעיר, אבל הזמן הזה בא על חשבון ישיבה נוחה באוטו ממוזג ויבש עם טיפה זעם מהפקקים
אם היית יודע כמה זמן אני שורף כל פעם שאני שוטף את האוטו, או חלילה מחליט לעשות פלסטלינה וווקס...:-)
כל נושא העליה וירידה ממיגון מלא, איך אתם עושים את זה? אני באמת מסתקרן ואל תצחקו,
אתם נכנסים לעבודה בבוקר עם הקסדה, לבושים כמו נהג מירוצים על כל הביגוד, ואז מחליפים לג'ינס, נעליים וחולצה כלשהי ומתחילים לעבוד?
ובערב הולכים רגע לשירותים, יוצאים עם כל הלבוש ונוסעים הביתה?


ציטוט נכתב במקור על ידי zurs צפיה בהודעה
אילו רק היית מבין כמה מחרמן כל מה שכתבת בהודעה הזו...
:d