עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: shoei raidII במבחן (פירוק) אחרי כמעט עשור של שימוש

  1. #16
    עדיין מאמין שעדיף בלי קסדה, תנו למות בשקט. כן תקן, לא תקן, קיבלה מכה, לא קיבלה מכה. הכל בולשיט, עדיף מילימטר מזל, מעשרה קילומטר שכל ותקנים .....

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    עדיין מאמין שעדיף בלי קסדה, תנו למות בשקט. כן תקן, לא תקן, קיבלה מכה, לא קיבלה מכה. הכל בולשיט, עדיף מילימטר מזל, מעשרה קילומטר שכל ותקנים .....
    מוות אכן פיתרון עדיף אבל לצערינו בחלק מפגיעות הראש אתה מרותק למיטה עד שאחרי 10 שנים של סבל בלי נתפס איזה חיידק/זיהום הורג את גופך הנבול.

  3. #18
    עדיין, מעדיף שתהיה לי הבחירה האם לרכוב עם קסדה או בלי.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    עדיין, מעדיף שתהיה לי הבחירה האם לרכוב עם קסדה או בלי.
    כל עוד ביטוח הבריאות הוא סוציאליסטי חובת חבישת קסדה היא הגיונית.
    ביום שביטוח הבריאות יהיה על הצד הקפיטליסטי תלבש או לא תלבש לא מעניין אותי כי אני לא יממן אותך (הפרמיות הגבוהות שאתה וכמותך יממנו את זה)

  5. #20
    ביטוח הבריאות הוא ממש לא סוציאליסטי, הוא פשוט עוד מס המוטל על האזרח בכפיה (ותאמין לי שאני משלם הרבה מס בריאות). משום מה אתה קובע קביעה נחרצת, בלי שום ביסוס יש לומר, שאם לא חובשים קסדה בהכרח אתה תממן אותי. אותה טענה דרך אגב טוענים בעלי רכבים ארבע גלגליים נגד רוכבי אופנועים ושכמותך, שלא בצדק שוב, יש לומר.

    טענתי, כי רכיבה בלי קסדה אינה מעלה ואינה מורידה, עומדת בעינה. גם אם זה מעניין אותך וגם אם לא.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כולם משלמים את המס הזה שנקרא ביטוח בריאות באופן זהה באחוזים כמובן, לכן זה ביטוח סוציאליסטי שבו החזק עוזר לחלש ומשלם עליו ללא כל התחשבות למעשיו של הנפגע.

    שאתה רוכב ללא קסדה ולא מת בתאונה אחרים צריכים לשלם עליך.
    השאלה היא איפה הגבול עובר, קסדה, כפפות, מגן ברכיים?

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אגב, רק עצם העובדה שאתה מחוייב לשלם ביטוח בריאות עונה על ההגדרה של ביטוח סוציאליסטי.

  8. #23
    דווקא לא, ואני מוכרח לציין שעדיין מדובר במס, ואני יודע שאם הייתי משלם ביטוח בריאות כמו שנהוג במקומות אחרים, הייתי משלם הרבה פחות ממה שאני משלם היום. בכל מקרה, הייתי ממש שמח לו היה לי את החופש ויכולתי לבחור אם לרכוב עם או בלי קסדה. ולא נראה לי שזה היה משנה יותר מדי.

    שבת שלום ומבורך/כת

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    סע לארה"ב
    תראה כמה עולה שם ביטוח בריאות.

  10. #25
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    ביטוח הבריאות הוא ממש לא סוציאליסטי, הוא פשוט עוד מס המוטל על האזרח בכפיה (ותאמין לי שאני משלם הרבה מס בריאות). משום מה אתה קובע קביעה נחרצת, בלי שום ביסוס יש לומר, שאם לא חובשים קסדה בהכרח אתה תממן אותי. אותה טענה דרך אגב טוענים בעלי רכבים ארבע גלגליים נגד רוכבי אופנועים ושכמותך, שלא בצדק שוב, יש לומר.

    טענתי, כי רכיבה בלי קסדה אינה מעלה ואינה מורידה, עומדת בעינה. גם אם זה מעניין אותך וגם אם לא.
    קסדה היא אביזר הבטיחות היחידי שמציל ממוות ומונע פציעות קשות. הקביעה הנחרצת של דרזדנר לגבי חבישת קסדה הוכחה באין ספור מחקרים אמפיריים בלתי תלויים. איני זוכר בדיוק את הנתונים אבל מאז הונהגה חובת חבישת קסדה בקליפורניה מקרי מוות ופציעות קשות כתוצאה מחבלה בראש ירדו באופן ניכר.

    הטענה של נהגי פחיות נכונה רק בסביבה של היעדר אשמה. במרבית התאונות בהן מעורב אופנוע ורכב, נהג הרכב הוא האשם. במערכת המורכבת של תנועה, פתרון חלקי להבדלי מאסה וגודל היא שיטת החציה.


    איללכא...וגם בארץ יש איזורים בהם קסדה היא המלצה בלבד.

  11. #26
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ממה שאני מכיר בייבוא אישי פשוט מראים שיש את המדבקות של התקן על הקסדה, לא יודע אם במסחרי יש שוני.
    בכל מקרה בתקן dot לא נראה לי שיש דרך להוכיח - כי היצרן של הקסדה הוא זה שעושה לכאורה את הבדיקות.
    אז כל עוד יש מדבקת dot על הקסדה לא נראה לי שיש גוף שמכון התקנים יוכל לוודא איתו את תקינות הקסדה והוא חייב לסמוך על היצרן שמן הסתם ייאשר לו כל דבר.
    ואגב, כמה לדעתכם עולה בחו"ל הקסדות הזולות שנמכרות כאן ב300-350 שקל (לפני כל המשלוח מעמ הובלה וכו')? אני מנחש שלא הרבה יותר מ30$.
    תקן DOT או מערכת התקינה של ה- Department of Transportation של ארצות הברית היא אכן מערכת תקינה מבוססת אמון. בארה"ב יש אפס סבלנות למי שמרמה את המערכת. אפשר להניח שקסדה שמשווקת בארה"ב עם תקן DOT אכן עומדת בדרישות התקן.

    איללכא...וסובבו בגז

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    המכירות של אמצעי בטיחות (לרוב) מבוססות על הפחדה. זה לא אומר שאין ממה לפחד.
    קסדה בוודאי מגנה ועוזרת למנוע פציעות ואני בטוח שיש הבדלי חוזק ועמידות לאורך הזמן בין קסדה של 40 ל- 400$.

    1. לא חושב שההפרש (פי 10) במחיר זהה להבדל האיכותי ומניח שקסדה שעולה פי 2 לא מספקת פי 2 הגנה.
    2. מצד שני אני בטוח שלאף יצרן-במיוחד מהקצה העליון, אין אינטרס לפרסם בדיקה שתראה שהקסדות שלו מספקות הגנה של 98% אחרי עשר שנות שימוש יחסית לחדשה. נפח המכירות כתוצאה מפרסום מבוסס שכזה יחתוך את הכנסות המותגים המובילים בעשרות אחוזים. אנחנו לא רוצים שזה יקרה כי אז הם יתחילו לייצר קסדות ברמות נמוכות תחת שם המותג ויצוצו תקנים פחות מחמירים.

    אני לא מהגיבורים וקניתי כמו טטל'ה קסדה יקרה של מותג. למרות הפקפוק העז...

    על פניו, מפליא שב-2018 עם כל הרשתות החברתיות והקשרים בין אלפי מועדוני אופנועים ומאות מליוני רוכבים ברחבי העולם (!) אף מועדון ארגון או ממשלה לא לקחו את בדיקת עמידות הקסדות לאורך לזמן. ההסבר בעיני טמון בעובדה שרוב הרוכבים מחליפים קסדה פעם ב- 5 עד 10 שנים. עלות קסדת מותג 400$-600 בשורה התחתונה מסתכמת במקסימום באזור ה -10$ לחודש. לא סכום שיניע מישהו לבדוק משהו ביסודיות. על טלפון ממותג מוציאים פי 2 לאותה תקופה בערך...

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    המכירות של אמצעי בטיחות (לרוב) מבוססות על הפחדה. זה לא אומר שאין ממה לפחד.
    קסדה בוודאי מגנה ועוזרת למנוע פציעות ואני בטוח שיש הבדלי חוזק ועמידות לאורך הזמן בין קסדה של 40 ל- 400$.

    1. לא חושב שההפרש (פי 10) במחיר זהה להבדל האיכותי ומניח שקסדה שעולה פי 2 לא מספקת פי 2 הגנה.
    2. מצד שני אני בטוח שלאף יצרן-במיוחד מהקצה העליון, אין אינטרס לפרסם בדיקה שתראה שהקסדות שלו מספקות הגנה של 98% אחרי עשר שנות שימוש יחסית לחדשה. נפח המכירות כתוצאה מפרסום מבוסס שכזה יחתוך את הכנסות המותגים המובילים בעשרות אחוזים. אנחנו לא רוצים שזה יקרה כי אז הם יתחילו לייצר קסדות ברמות נמוכות תחת שם המותג ויצוצו תקנים פחות מחמירים.

    אני לא מהגיבורים וקניתי כמו טטל'ה קסדה יקרה של מותג. למרות הפקפוק העז...

    על פניו, מפליא שב-2018 עם כל הרשתות החברתיות והקשרים בין אלפי מועדוני אופנועים ומאות מליוני רוכבים ברחבי העולם (!) אף מועדון ארגון או ממשלה לא לקחו את בדיקת עמידות הקסדות לאורך לזמן. ההסבר בעיני טמון בעובדה שרוב הרוכבים מחליפים קסדה פעם ב- 5 עד 10 שנים. עלות קסדת מותג 400$-600 בשורה התחתונה מסתכמת במקסימום באזור ה -10$ לחודש. לא סכום שיניע מישהו לבדוק משהו ביסודיות. על טלפון ממותג מוציאים פי 2 לאותה תקופה בערך...
    יש לי עשרות שנים של רכיבה בכל סוגי מזג האוויר ובכל סוגי הכבישים והאופנועים (כמעט), קסדות המותג עשו את ההבדל בין טיול מבאס לתענוג בהמון פרמטרים, לא יודע להגיד אם קסדות המותג בטוחות יותר או אם שווה את הסכום המבוקש אבל בהחלט הן טובות בהרבה מקסדות זולות.

    העבר גם לימד אותי שהחזקתי עם קסדה יקרה הרבה יותר זמן מזולה שכבר לא יכלתי לסבול אז המחיר מתקזז

אשכולות דומים

  1. למכירה: קסדת שואי Shoei X-12 / Shoei X-Spirit 2
    על ידי Algonar בפורום פורום מכירה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-03-2018, 16:25
  2. בלם אחורי מתחמם כמעט ללא שימוש
    על ידי Yuv_Coehn בפורום פורום טכני
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 29-05-2017, 17:15
  3. Shoei VFX-W פלוס Shoei NXR חדשות לחלוטין
    על ידי tomdekel בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-01-2017, 10:24
  4. נערך: ג'וי מקס - חלק לא מזוהה אחרי פירוק
    על ידי yairhamami בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 17:28
  5. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-07-2015, 08:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO