
נכתב במקור על ידי
Supergegs
יכול להגיד לך שתלת גלגלי זה הרבה יותר סיבוכיות בחלק הקדמי, מסובך זה כסף. יש לך שניים מכל דבר, כלומר החלפה של רפידות בלם, מיסבי היגוי(שלושה), צמיגים ובולמים זה תשלום כפול + תשלום מוגדל על זמן עבודה של המכונאי(חוץ מהחלפת צמיגים בפרונט שזה דווקא יותר פשוט), תוסיף לזה גם מערכת נעילה הידראולית/חשמלית לפרונט (גם לבולמים וגם למזלג) שיכולה להיתקל ולא קיימת בדו״ג.
חס וחלילה אם הייתה תאונה מקדימה הדבר הראשון שנפגע, מלבד הפלסטיקה כמובן, יהיו הרדיאטור ושילדת פיירינג שיושבים בחזית הכלי, כל אחד מהם זה למעלה מאלף ש״ח. בנוסף כדאי להשוות עלות הטיפולים מול דו״ג.
לגבי חווית הנסיעה על הכלי והיציבות המוגברת, יש דעות לכאן ולכאן. תקבע לך נסיעת מבחן ו/או תמצא רוכב פרמדיק/מתנדב מד״א ושאל אותו על הכלי.