תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: מה אנחנו באמת יודעים על בטיחות בקטנוע תלת גלגלי?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    סטטיסטיקה אכן אינה הוכחה מדעית אבל היא תמיד צודקת כשמדברים במספרים מספיק גדולים. מכיוון שאתה בן אנוש ועל אופנועי הספורט או התלת רוכבים בני אנוש, אז אם לתלת יש הרוג על 100 מליארד קמ נסועה ולאופנועי ספורט יש הרוג על 100 אלף קמ נסועה אז אופנועי ספורט יהיו יותר מסוכנים לך. ולמען האמת זה אפילו לא משנה אם זה בגלל האפקט הפסיכולוגי של "הטירוף" שהספורט נותנים לך (ונניח רק לצורך העניין שהברקסים שלהם יותר טובים והם יותר זריזים ולכן יותר בטוחים וכו) או כל סיבה אחרת. זאת פשוט התוצאה המוחלטת וזה מה שמשנה בסוף.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    סטטיסטיקה אכן אינה הוכחה מדעית אבל היא תמיד צודקת כשמדברים במספרים מספיק גדולים.
    זה פשוט לא נכון. דבר ראשון - לא צריך מספרים גדולים: צריך מדגם מייצג. דבר שני - מסקנה שלך סובלת מ "selection bias". זה אומר שמכיוון שרוכבים בוחרים כלי בעצמם, אין לך יכולת להגיד ש "אופנוע תלת גלגלי יותר בטיחותי". אולי כיוון הוא הפוך: "רוכבים זהירים בוחרים תלת גלגלי"?

אשכולות דומים

  1. האם אנחנו באמת צריכים את כל הבקרות האלו?
    על ידי TundraOG בפורום אוף טופיק
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 20:40
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 22:54
  3. בטיחות של קטנוע תלת גלגלי?
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 02:52
  4. בטיחות - פס הגנה לרוכבי דו גלגלי
    על ידי עמרי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 12:25
  5. בטיחות אופניים חשמליים מול קטנוע
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 03:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO