עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 42

אשכול: האם אנחנו באמת צריכים את כל הבקרות האלו?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    האם אנחנו באמת צריכים את כל הבקרות האלו?

    Cruise control, traction control, ABS, שלושה מצבי מנוע, קלאצ' אוטומטי, ידיות מחוממות, היעדר מוחלט של כל רוח, רמקולים, בקרת מנוע, מחזיק כוסות ומעסה אשכים אוטומטי.
    רק לי נדמה כאילו כלי הרכב שלנו (בין אם מכוניות ובין אם אופנועים) הולכים ונהיים מסובכים מידיי? הולך ונכחד לו המכונאי הביתי, שיכול לטפל בכלי שלו לבד, לכל רכב מודרני צריך מחשב רק בשביל לאפיין בעיה, כל כך הרבה מערכות שאי אפשר למצוא את עצמך...מה קרה ל-2 גלגלים, שקיעה ורוח? האם אנחנו באמת צריכים כלים שעוברים סירוס ע"י אלף ואחת מערכות רק בשביל לשמור על כל הסוסים בארווה? אולי זה כי אני מגיע מעולם של כלים ישנים ופשוטים (ויצא לי לרכב על כלים יקרים וחדשים) אך יש משהו מרגש בלעלות על אופנוע שפועל לפי מצב הרוח שלו, ה"אולי" הקטן הזה שמשהו יקרה בדרך, או בקיצור - כלי עם אופי! אקח אנפילד 500 על כל מרובע צילינדרים בכל יום...

    דעות?
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    123
    כשהולכים למצבי קיצון כמו כ"ס על כל ק"ג בערך אתה לא יכול להשאר עם המצב הסטנדרטי, בעיקר כי רוב הרוכבים לא יכולים להתמודד עם כל כך הרבה כוח.
    מעבר לזה, ישנן מערכות בטיחות שיצילו את חיי הרוכבים.
    צריך להתאים את כלי הרכב למציאות המהירה שמתרחשת. אופנוען שנוסע על 250 לרוב צריך את העזרה כי המוח שלנו לא מסוגל להתמודד עם כמויות המידע שמתקבלות.
    אין ספק שיש בקרות שחלקן יראו לרבים מיותרות אבל תחשוב על זה ככה… הניסיון להנגיש את הנישה לכלל האוכלוסיה נעזר במערכות האלה כדי לאפשר את זה.
    ה"אולי" הקטן הזה בא מהר על כביש ציבורי במצב רע עם מכוניות שמזילות שמן ובמהירות גבוהה.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי eeebbr צפיה בהודעה
    כשהולכים למצבי קיצון כמו כ"ס על כל ק"ג בערך אתה לא יכול להשאר עם המצב הסטנדרטי, בעיקר כי רוב הרוכבים לא יכולים להתמודד עם כל כך הרבה כוח.
    מעבר לזה, ישנן מערכות בטיחות שיצילו את חיי הרוכבים.
    צריך להתאים את כלי הרכב למציאות המהירה שמתרחשת. אופנוען שנוסע על 250 לרוב צריך את העזרה כי המוח שלנו לא מסוגל להתמודד עם כמויות המידע שמתקבלות.
    אין ספק שיש בקרות שחלקן יראו לרבים מיותרות אבל תחשוב על זה ככה… הניסיון להנגיש את הנישה לכלל האוכלוסיה נעזר במערכות האלה כדי לאפשר את זה.
    ה"אולי" הקטן הזה בא מהר על כביש ציבורי במצב רע עם מכוניות שמזילות שמן ובמהירות גבוהה.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
    לא אמרתי שכל המערכות מן השטן. כמו שאמרת - רוב הרוכבים לא יכולים להתמודד עם כל כך הרבה כח...אז למה ללכת לשם בכל מקרה? אני מאמין שרוב האוכלוסייה לא ממצה אפילו חצי ממה שאופנועי הליטר הספורטיביים מסוגלים, לא רוכבים 6-8 שעות ביום בחופשות על האדוונצ'רים שלהם מרחקים של מאות ואלפי קילומטרים וצריכים את כל הארגזים האלו, ולמה בכלל לנסוע על 250 בכביש ציבורי? אפשר כבר לממן חופשי-חודשי ליוון ולהתגרזן במסלול מירוצים.

    הפואנטה היא אחרת - רוב האוכלוסיה רוכבת רכיבות מנהלתיות, יוצאת מידיי פעם לסיבובון או טיול לבית קפה בסופ"שים, לא מרחיקים אפילו מיכל דלק אחד...זה כמו לקנות אחוזה שתגור רק ב-3 מהחדרים שבה והשאר נשארים ריקים.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    47
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לא אמרתי שכל המערכות מן השטן. כמו שאמרת - רוב הרוכבים לא יכולים להתמודד עם כל כך הרבה כח...אז למה ללכת לשם בכל מקרה? אני מאמין שרוב האוכלוסייה לא ממצה אפילו חצי ממה שאופנועי הליטר הספורטיביים מסוגלים, לא רוכבים 6-8 שעות ביום בחופשות על האדוונצ'רים שלהם מרחקים של מאות ואלפי קילומטרים וצריכים את כל הארגזים האלו, ולמה בכלל לנסוע על 250 בכביש ציבורי? אפשר כבר לממן חופשי-חודשי ליוון ולהתגרזן במסלול מירוצים.

    הפואנטה היא אחרת - רוב האוכלוסיה רוכבת רכיבות מנהלתיות, יוצאת מידיי פעם לסיבובון או טיול לבית קפה בסופ"שים, לא מרחיקים אפילו מיכל דלק אחד...זה כמו לקנות אחוזה שתגור רק ב-3 מהחדרים שבה והשאר נשארים ריקים.
    לפי החתימה שלך אתה רוכב על GS500 שנת 2002.
    חפש אופנוע אספנות משנות ה-80, צא לטיול של חצי שעה וספר לנו מה היה חסר לך, כלומר למה אתה רגיל ואין באופנוע הישן יותר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    אני אישית מעדיף בלי מערכת או מחשב או חיישן או השד יודע מה..

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    איפה אפשר לקנות מעסה אשכים יד 2?
    זה מתחבר למצית?

    יש לי רק ABS ואני מבסוט מאוד ממנו...

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    איפה אפשר לקנות מעסה אשכים יד 2?
    זה מתחבר למצית?

    יש לי רק ABS ואני מבסוט מאוד ממנו...
    קח לך איזה הרלי ישן, עם אילו עם המנועים ללא האיזון וללא התושבות.
    תקבל מעסה אשכים וחולץ סתימות שניים במחיר אחד.

    Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי DadOnWheels צפיה בהודעה
    לפי החתימה שלך אתה רוכב על GS500 שנת 2002.
    חפש אופנוע אספנות משנות ה-80, צא לטיול של חצי שעה וספר לנו מה היה חסר לך, כלומר למה אתה רגיל ואין באופנוע הישן יותר.
    אם אתה מוכן לנדב לי אחד, בשמחה.
    ולידיעתך, ה-GS שלי מיוצר בייצור סדרתי מ-89 ללא שינויים מי-יודע-מה (קצת טוויקים בקרבוקטורים, מיכל דלק גדול ב-3 ליטרים ב-2001 ופיירינג עם רדיאטור שמן ב-2004) ומבוסס בכלל על מנוע של GS450 לכן טכנית אני רוכב על אופנוע משנות ה-80 לכל דבר פרט לשנת הייצור.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    איפה אפשר לקנות מעסה אשכים יד 2?
    זה מתחבר למצית?

    יש לי רק ABS ואני מבסוט מאוד ממנו...
    הלונסין מגיע עם ABS?
    ולמה יד 2 כשאפשר חדש? היה לי סינגל 250 לא מזמן, לא יודע אם הוא היה מובנה אבל בהחלט הרגישו שם משהו בכביש מהיר.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    צריך? כנראה שלא, העובדה שגם לפני מאה שנה רכבו על אופנועים למרחקים, התחרו ושברו שיאי מהירות.

    צריך? אולי כן, חלק מהרוכבים חבים את חייהם למערכות המשוכללות האלה ובלעדיהם אולי הם לא היו איתנו היום.

    צריך? אנחנו משלמים מחיר יקר מאוד עליהן כי הן הופכות לסטנדרט.

    צריך? בלעדיהן אנחנו עלולים לשלם מחיר יקר מאד.

    מבולבלים?

    חכו לפרק הבא: אופנועי רחף!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    צריך? כנראה שלא, (עד כאן זה נתון למחלוקת, איש איש וסיבותיו)
    ההמשך הזה...מפגר ברמות על! העובדה שגם לפני מאה שנה רכבו על אופנועים למרחקים, התחרו ושברו שיאי מהירות.

    ...
    מה נסגר איתך, לגמת?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    אני לא לוגם כשאני שותה, לפחות משתדל, וכן עוז, הרבה לפני שנולדת כבר רכבו על אופנועים,
    חצו מדבריות, נלחמו, התחרו, ועשו בערך הכל כמו היום בלי המערכות האלה, אז לא צריך אותם
    לרכיבה נטו ואפשר להסתדר בלעדיהם. אבל...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תלוי מה אתה נגדיר כצריכים.
    אם אתה רוכב על 125 מודרני אתה לא צריך הרבה , אבל זה בערך שווה ערך לאופנוע 400 סמק ישן.

    ואם אתה רוכב על כלי עם יחס משקל הספק קרובים ל1 אז אין מנוס מבקרות.

    תראה אופנוע סופרט ליטר לפני 30 שנה היה מפיק כ100 סוסים ושוקל כ200 קילו.

    היום מפיק מעל 200 סוסים ושוקל פחות מזה עם בסיס גלגלים צר יותר.

    אז בגדול אתה לא צריך אופנוע כזה אבל אם יש לך אתה צריך את הבקרות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #14
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    תלוי מה אתה נגדיר כצריכים.
    אם אתה רוכב על 125 מודרני אתה לא צריך הרבה , אבל זה בערך שווה ערך לאופנוע 400 סמק ישן.

    ואם אתה רוכב על כלי עם יחס משקל הספק קרובים ל1 אז אין מנוס מבקרות.

    תראה אופנוע סופרט ליטר לפני 30 שנה היה מפיק כ100 סוסים ושוקל כ200 קילו.

    היום מפיק מעל 200 סוסים ושוקל פחות מזה עם בסיס גלגלים צר יותר.

    אז בגדול אתה לא צריך אופנוע כזה אבל אם יש לך אתה צריך את הבקרות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    למיטב הבנתי, הפיירבלייד לא מגיע עם מערכות ייצוב, אפילו הabs אופציונאלי. אני חושב שיש בזה תחושה יותר טובה של שליטה אמיתית, לא של סימולטור.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    ...אני חושב שיש בזה תחושה יותר טובה של שליטה אמיתית, לא של סימולטור.
    עם זה אני מסכים לחלוטין, אני לגמרי בעד בקרות והגנות ממוחשבות, אבל רק אם ניתן לנתק אותן.
    הבקרה היחידה שלא מפריעה לי, זה ABS אצלי זו הבקרה היחידה.
    אגב, הדבר היחיד מבחינתי שהוא יותר כיף מווילי, זה דריפטינג ולכן אני שמח שאין לי מה שימנע את זה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 09-07-2016, 21:35
  2. תגובות: 79
    הודעה אחרונה: 09-06-2016, 15:18
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-01-2016, 07:55
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 23:33
  5. מה אנחנו חושבים על האפריקה טווין החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 27-07-2015, 12:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO