תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: מה אנחנו באמת יודעים על בטיחות בקטנוע תלת גלגלי?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    סטטיסטיקה אינה הוכחה מדעית. אם סטטיסטית יש יותר תאונות על אופנוע מסוג א׳ מאשר מסוג ב׳ זה לא אומר ש-ב׳ יותר בטיחותי. יכול מאוד להיות שאופי של אנשים שבוחרים אופנוע א׳ שונה מזה של ב׳. אנשים רוכבים על אופנועי ספורט לא בגלל בטיחות.
    עם הווסטים מצב קצת אחר מכוון שטכנולוגיה עדיין בשלב של התפתחות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    היופי בסטטיסטיקה, שאי אפשר לזייף אותה (נצא מנקודת שאיסוף הנתונים תקין).
    צריך לדעת לפרש את הנתונים ומה הסיבות לנתונים, אבל את הבסיס אי אפשר לזייף.
    מחקרים הרבה פעמים ממומנים ע"י חברות עם אינטרס.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    היופי בסטטיסטיקה, שאי אפשר לזייף אותה (נצא מנקודת שאיסוף הנתונים תקין).
    אם המדגם של לא מייצג ומכיל
    "selection bias" אין למידע שאספת כל משמעות. ואם אתה בכל זאת מתחיל לפרש ולנתח - זהו זיוף לכל דבר ועיניין.

אשכולות דומים

  1. האם אנחנו באמת צריכים את כל הבקרות האלו?
    על ידי TundraOG בפורום אוף טופיק
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 20:40
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 22:54
  3. בטיחות של קטנוע תלת גלגלי?
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 02:52
  4. בטיחות - פס הגנה לרוכבי דו גלגלי
    על ידי עמרי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 12:25
  5. בטיחות אופניים חשמליים מול קטנוע
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 03:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO