עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: מה אנחנו באמת יודעים על בטיחות בקטנוע תלת גלגלי?

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    גם כשוולבו המציאו את חגורת הבטיחות התלת נקודתית, היו שאמרו שהיא מסוכנת יותר ועלולה לגרום לקריסה של כלוב הצלעות ולמוות מכשל של הלב או הריאות.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    רוצה לחכות לסטטיסטיקה והוכחות מדעיות? סבבה זה ייקח איזה 5-10 שנים כנראה.
    (אגב אותו מצב בדיוק עם הווסטים המתנפחים).
    .
    סטטיסטיקה אינה הוכחה מדעית. אם סטטיסטית יש יותר תאונות על אופנוע מסוג א׳ מאשר מסוג ב׳ זה לא אומר ש-ב׳ יותר בטיחותי. יכול מאוד להיות שאופי של אנשים שבוחרים אופנוע א׳ שונה מזה של ב׳. אנשים רוכבים על אופנועי ספורט לא בגלל בטיחות.
    עם הווסטים מצב קצת אחר מכוון שטכנולוגיה עדיין בשלב של התפתחות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    סטטיסטיקה אכן אינה הוכחה מדעית אבל היא תמיד צודקת כשמדברים במספרים מספיק גדולים. מכיוון שאתה בן אנוש ועל אופנועי הספורט או התלת רוכבים בני אנוש, אז אם לתלת יש הרוג על 100 מליארד קמ נסועה ולאופנועי ספורט יש הרוג על 100 אלף קמ נסועה אז אופנועי ספורט יהיו יותר מסוכנים לך. ולמען האמת זה אפילו לא משנה אם זה בגלל האפקט הפסיכולוגי של "הטירוף" שהספורט נותנים לך (ונניח רק לצורך העניין שהברקסים שלהם יותר טובים והם יותר זריזים ולכן יותר בטוחים וכו) או כל סיבה אחרת. זאת פשוט התוצאה המוחלטת וזה מה שמשנה בסוף.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    סטטיסטיקה אכן אינה הוכחה מדעית אבל היא תמיד צודקת כשמדברים במספרים מספיק גדולים.
    זה פשוט לא נכון. דבר ראשון - לא צריך מספרים גדולים: צריך מדגם מייצג. דבר שני - מסקנה שלך סובלת מ "selection bias". זה אומר שמכיוון שרוכבים בוחרים כלי בעצמם, אין לך יכולת להגיד ש "אופנוע תלת גלגלי יותר בטיחותי". אולי כיוון הוא הפוך: "רוכבים זהירים בוחרים תלת גלגלי"?

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    סטטיסטיקה אכן אינה הוכחה מדעית אבל היא תמיד צודקת כשמדברים במספרים מספיק גדולים. מכיוון שאתה בן אנוש ועל אופנועי הספורט או התלת רוכבים בני אנוש, אז אם לתלת יש הרוג על 100 מליארד קמ נסועה ולאופנועי ספורט יש הרוג על 100 אלף קמ נסועה אז אופנועי ספורט יהיו יותר מסוכנים לך. ולמען האמת זה אפילו לא משנה אם זה בגלל האפקט הפסיכולוגי של "הטירוף" שהספורט נותנים לך (ונניח רק לצורך העניין שהברקסים שלהם יותר טובים והם יותר זריזים ולכן יותר בטוחים וכו) או כל סיבה אחרת. זאת פשוט התוצאה המוחלטת וזה מה שמשנה בסוף.
    ממש לא! אם רוצים לטפל בבעיה ולהבין אותה צריך לדעת גם לפרש את הסטיסטיקה.
    קח למשל את העובדה הסטיסטית שנשים מרויחות פחות, הרבה אנשים מיחסים זאת להפליה כי זאת עובדה אבסולוטית שהן מרויחות פחות אבל אם תקרא את הנתונים תראה שזה בגלל שהן בוחרות לרוב ללמוד באוניברסיטה מקצועות שבהם משלמים פחות.

    באופנועים תראה את זה עם מעורבות גבוהה של הקטנועים בתאונות וזה בגלל שבקטנוע רוכבים לרוב בעיר בסביבה צפופה ומוקפת מכוניות ולא בגלל בעיה מובנת בקטנוע.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    סטטיסטיקה אינה הוכחה מדעית. אם סטטיסטית יש יותר תאונות על אופנוע מסוג א׳ מאשר מסוג ב׳ זה לא אומר ש-ב׳ יותר בטיחותי. יכול מאוד להיות שאופי של אנשים שבוחרים אופנוע א׳ שונה מזה של ב׳. אנשים רוכבים על אופנועי ספורט לא בגלל בטיחות.
    עם הווסטים מצב קצת אחר מכוון שטכנולוגיה עדיין בשלב של התפתחות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    היופי בסטטיסטיקה, שאי אפשר לזייף אותה (נצא מנקודת שאיסוף הנתונים תקין).
    צריך לדעת לפרש את הנתונים ומה הסיבות לנתונים, אבל את הבסיס אי אפשר לזייף.
    מחקרים הרבה פעמים ממומנים ע"י חברות עם אינטרס.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    היופי בסטטיסטיקה, שאי אפשר לזייף אותה (נצא מנקודת שאיסוף הנתונים תקין).
    אם המדגם של לא מייצג ומכיל
    "selection bias" אין למידע שאספת כל משמעות. ואם אתה בכל זאת מתחיל לפרש ולנתח - זהו זיוף לכל דבר ועיניין.

  8. #23
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    איזה הוכחה מדעית צריך כשברור ש-3 גדול יותר מ-2? זו בכלל לא עניין של "תחושה". זו מתמטיקה פשוטה.
    אם כל הסיפור בדו גלגלי הוא אחיזה, אז באופן טבעי 3 גלגלים מספקים עד נקודת מגע (=יותר אחיזה) מאשר דו גלגלי. אין צורך לחפש צידוקים מדעיים.
    החלקה על שמן? גם רכב עם 4 גלגלים יכול להחליק על שלולית שמן שגדולה מספיק כדי לנתק את המגע בין גלגליה לאספלט שמתחת.
    הנוסחה פשוטה, גלגל אחורי כשמאבד אחיזה העינינים עדיין בשליטה (זה אפילו נחמד/מועיל בסיבובים).
    הצמיג הקידמי זה סיפור אחר, ברגע שמאבד אחיזה אין מה לעשות ושניכם טועמים אספלט..
    לכן טובים השניים מין האחד.
    כמה יותר טוב..
    לא התעמקתי יותר מידיי בנושא, איכשהו זה נראה לי פחות אופנוע ולא מושך.
    אבל כמו ABS, (גם אין לי ) המערכת תורמת ומקטינה את סיכון איבוד האחיזה.
    בסופו של דבר המערכות תורמות לבטיחות הכללית. עדיין צריך לרכב במחשבה, מקצועיות ובהתאם לתנאים.
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

אשכולות דומים

  1. האם אנחנו באמת צריכים את כל הבקרות האלו?
    על ידי TundraOG בפורום אוף טופיק
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 19:40
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 21:54
  3. בטיחות של קטנוע תלת גלגלי?
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 01:52
  4. בטיחות - פס הגנה לרוכבי דו גלגלי
    על ידי עמרי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 11:25
  5. בטיחות אופניים חשמליים מול קטנוע
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 02:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO