אוקי. מה שאתה מתאר זה לא פאוור-ווילי אלא ווילי במכת גז, וזה הכי אלים שיש, וגם פחות נשלט.
פאוור-ווילי זה כשהגלגל מתרומם מעצמו בתאוצה חזקה.
הטיפ הטוב ביותר עבורך זה להתחיל לעבוד עם הקלאץ' כדי לרכך את המכה. כשעושים את זה נכון זה הופך להיות מאוד לא אלים, וכפי שכתבתי - אפילו עדין.
זה המורה שלי :
החל מ 8:30
אני עושה בדיוק את מה שהוא עושה רק שאצלי זה לא תמיד חלק כמו בסרטון.
התייאשתי מלנסות לעלות לווילי עם קלאץ', אני רוצה ללמוד איך עולים בלי קלאץ.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
החל מ 8:30
אני עושה בדיוק את מה שהוא עושה רק שאצלי זה לא תמיד חלק כמו בסרטון.
התייאשתי מלנסות לעלות לווילי עם קלאץ', אני רוצה ללמוד איך עולים בלי קלאץ.
820 אלף צפיות... יפה לו...
ראיתי בערך דקה החל מדקה 08:30, ולעניות דעתי זו לא הדרך הנכונה להרים ווילי.
בטוח שזו הדרך שגורמת הכי הרבה נזק לאופנוע.
החל מ 8:30
אני עושה בדיוק את מה שהוא עושה רק שאצלי זה לא תמיד חלק כמו בסרטון.
התייאשתי מלנסות לעלות לווילי עם קלאץ', אני רוצה ללמוד איך עולים בלי קלאץ.
ריבאונד מהבולמים בשביל ווילי?
תשתמש בקלאץ' יצא לך יותר זול...
ועוד משהו קטן לגבי נזק לאופנוע..
כשהאופנוע ב"נר" השמן לא מפוזר כמו שצריך בין כל חלקי המנוע,
מה שגורם לבלאי מאוד מוקדם של כלל הרכיבים..
לא יודע מה השתנה ב30 שנה האחרונות אבל ככה זה באופנועים שאני מתעסק איתם..