עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 41

אשכול: כמה פאוואר ווילי מזxxן את השרשרת?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ושושו, אני מוכן לתרום לך דם....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    כולם פה כך כך כלכליים ותקינים פוליטית זה מחמם את הלב....
    אתה יכול לחלק פה את התגובות ל2- אלה שיודעים לעשות ועושים ווילי כי מה לעשות זה כיף וזה חלק מהחוויה ברכיבה על אופנוע, ואלה שלא יודעים לעשות ווילי ("לא רוצים/ זה דבילי" או מפחדים בקיצור) שפירטו כאן רשימת סיבות מהממת ומדעית לחלוטין על כמה ווילי הורס את האופנוע
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 16-09-2015 בשעה 16:20.

  3. #18
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    תודה על התשובה, אם תוכל לתת לי איזה טיפ או שניים אני אשמח.
    כרגע מה שאני עושה זה רוכב עד 5,000-6000 סל"ד עוזב גז ומייד סוחט אותו מההתחלה בכוח.
    הוא מתרומם יפה, לפעמים באגרסיביות לפעמים בעדינות.
    עדיין לא מצאתי את הנוסחה המנצחת.
    מה יש לך לתרום לי?

    תודה רבה.
    אוקי. מה שאתה מתאר זה לא פאוור-ווילי אלא ווילי במכת גז, וזה הכי אלים שיש, וגם פחות נשלט.
    פאוור-ווילי זה כשהגלגל מתרומם מעצמו בתאוצה חזקה.

    הטיפ הטוב ביותר עבורך זה להתחיל לעבוד עם הקלאץ' כדי לרכך את המכה. כשעושים את זה נכון זה הופך להיות מאוד לא אלים, וכפי שכתבתי - אפילו עדין.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אתה שוכח שאתה שייך לתת זן נכחד, של יחידי סגולה, שהשכינה שורה עליהם
    ואלוהים מורכב בייטש' על הכיסא האחורי שלהם. מאלה נדירים ובלתי מושגים, שמשוררים
    כותבים עליהם, סופרים מספרים דרכיהם, ילדים רכים חולמים להיות כמותם ואופנוענים
    מסוקסים רוצים להיות האבק שעל הכנף הקדמית של האופנוע שלהם. אצלך לדעתי מדובר
    בכלל בחיסכון במחיר הצמיגים, כי אתה מחליף תמיד רק את האחורי הקדמי חדש.
    ואחרי כל הציניות והסרקזם, מה אתה בא להגיד?

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אוקי. מה שאתה מתאר זה לא פאוור-ווילי אלא ווילי במכת גז, וזה הכי אלים שיש, וגם פחות נשלט.
    פאוור-ווילי זה כשהגלגל מתרומם מעצמו בתאוצה חזקה.

    הטיפ הטוב ביותר עבורך זה להתחיל לעבוד עם הקלאץ' כדי לרכך את המכה. כשעושים את זה נכון זה הופך להיות מאוד לא אלים, וכפי שכתבתי - אפילו עדין.
    זה המורה שלי :


    החל מ 8:30
    אני עושה בדיוק את מה שהוא עושה רק שאצלי זה לא תמיד חלק כמו בסרטון.
    התייאשתי מלנסות לעלות לווילי עם קלאץ', אני רוצה ללמוד איך עולים בלי קלאץ.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  5. #20
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    זה המורה שלי :


    החל מ 8:30
    אני עושה בדיוק את מה שהוא עושה רק שאצלי זה לא תמיד חלק כמו בסרטון.
    התייאשתי מלנסות לעלות לווילי עם קלאץ', אני רוצה ללמוד איך עולים בלי קלאץ.
    820 אלף צפיות... יפה לו...
    ראיתי בערך דקה החל מדקה 08:30, ולעניות דעתי זו לא הדרך הנכונה להרים ווילי.
    בטוח שזו הדרך שגורמת הכי הרבה נזק לאופנוע.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    820 אלף צפיות... יפה לו...
    ראיתי בערך דקה החל מדקה 08:30, ולעניות דעתי זו לא הדרך הנכונה להרים ווילי.
    בטוח שזו הדרך שגורמת הכי הרבה נזק לאופנוע.
    הבנתי,
    טוב אני יורד מהעניין לא בא לי נזקים.
    תודה אביעד.

    לא לומדים דברים כאלה בכוח.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    ואחרי כל הציניות והסרקזם, מה אתה בא להגיד?
    אני דווקא קראתי את זה בתור מחמאה שהיום אין הרבה רוכבים כמוך,אולי אני תמים?

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אתה יכול לחלק פה את התגובות ל2- אלה שיודעים לעשות ועושים ווילי כי מה לעשות זה כיף וזה חלק מהחוויה ברכיבה על אופנוע, ואלה שלא יודעים לעשות ווילי ("לא רוצים/ זה דבילי" או מפחדים בקיצור) שפירטו כאן רשימת סיבות מהממת ומדעית לחלוטין על כמה ווילי הורס את האופנוע
    we have a BINGO

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
    אני דווקא קראתי את זה בתור מחמאה שהיום אין הרבה רוכבים כמוך,אולי אני תמים?
    הבעיה עם השושנים זה שאין לו גבולות, הוא לא יודע לעשות את ההפרדה.
    לא תמיד מתאימות התגובות הצבעוניות שנושאות עמם קו מאוד ברור שלו שהולך איתו שנים.
    ראבק יש פה דיון על נושא מסויים והוא נדחף עם כל הקלישאות האלה שלו שיצאו לנו כבר מכל החורים, סבבה הבנו דיי.

    שושני אל תעלב אבל לפעמים התגובות שלך פשוט לא תורמות ומעיקות על השרשור, נכון אתה רוכב מפלדה ורכבת עם קזבלן אבל זה לא תמיד רלוונטי בכל שרשור, לא זה ולא ההטפות כאילו עליתי על אופנוע אתמול בבוקר.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    עד שתהיה פה אפשרות להוסיף תמונות -

    http://cdn.playbuzz.com/cdn/f54534a1...719c98754e.jpg

    "לא טוב ווילי"

  11. #26
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    אם כבר סירטון איכותי ומקצועי - זה זה:
    https://www.youtube.com/watch?v=xHt_uQx9yl8

    עם שימוש בבלם האחורי - יהיה לך יותר סיכויים לעלות במכת גז.
    אפשר גם להגיע לסל"ד קבוע מסויים ואז לסגור מצערת ולתת מכה אבל עם בלם אח' יותר נוח.

    ובאופן כללי זה תלוי לאן אתה חותר, ווילי ממושך (שדורש התעסקות עם הילוכים והגעה לנק' איזון ושמירתה) או ווילי של כמה שניות.
    להחזיק אותו באוויר זה כבר יותר מאתגר וזה דורש יותר אימון ולמידה מקצועית.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    זה המורה שלי :


    החל מ 8:30
    אני עושה בדיוק את מה שהוא עושה רק שאצלי זה לא תמיד חלק כמו בסרטון.
    התייאשתי מלנסות לעלות לווילי עם קלאץ', אני רוצה ללמוד איך עולים בלי קלאץ.
    ריבאונד מהבולמים בשביל ווילי?
    תשתמש בקלאץ' יצא לך יותר זול...
    ועוד משהו קטן לגבי נזק לאופנוע..
    כשהאופנוע ב"נר" השמן לא מפוזר כמו שצריך בין כל חלקי המנוע,
    מה שגורם לבלאי מאוד מוקדם של כלל הרכיבים..
    לא יודע מה השתנה ב30 שנה האחרונות אבל ככה זה באופנועים שאני מתעסק איתם..
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אוקי. מה שאתה מתאר זה לא פאוור-ווילי אלא ווילי במכת גז, וזה הכי אלים שיש, וגם פחות נשלט.
    פאוור-ווילי זה כשהגלגל מתרומם מעצמו בתאוצה חזקה.

    הטיפ הטוב ביותר עבורך זה להתחיל לעבוד עם הקלאץ' כדי לרכך את המכה. כשעושים את זה נכון זה הופך להיות מאוד לא אלים, וכפי שכתבתי - אפילו עדין.



    ואחרי כל הציניות והסרקזם, מה אתה בא להגיד?
    להפך, פרגון טהור! אני חושב שאתה אחד הרוכבים המוכשרים בישראל ללא טיפת ציניות.
    אבל רוכב מתחיל שינסה לחקות אותך, עלול למצוא את עצמו בצרות (מכאניות ורפואיות) זה הכל. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
    אני דווקא קראתי את זה בתור מחמאה שהיום אין הרבה רוכבים כמוך,אולי אני תמים?
    מחמאה נטו!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    הבעיה עם השושנים זה שאין לו גבולות, הוא לא יודע לעשות את ההפרדה.
    לא תמיד מתאימות התגובות הצבעוניות שנושאות עמם קו מאוד ברור שלו שהולך איתו שנים.
    ראבק יש פה דיון על נושא מסויים והוא נדחף עם כל הקלישאות האלה שלו שיצאו לנו כבר מכל החורים, סבבה הבנו דיי.

    שושני אל תעלב אבל לפעמים התגובות שלך פשוט לא תורמות ומעיקות על השרשור, נכון אתה רוכב מפלדה ורכבת עם קזבלן אבל זה לא תמיד רלוונטי בכל שרשור, לא זה ולא ההטפות כאילו עליתי על אופנוע אתמול בבוקר.
    אני רחוק מלהיפגע, התשובות שלי צבעוניות בכדי לחזק את הדברים בהם אני מאמין
    והציוריות היא הדרך שלי שלא להפך משעמם, זקן ונרגן, למרות שזה בא עם השנים.

    כל רוכב אופנוע צריך לדעת לעשות ווילי, מהסיבה הפשוטה שזה סוג של שליטה באופנוע.
    כן אפילו אני וקזבלן עושים מדי פעם ווילי לבד בלילה ב"שטח הגדול" (תבדוק בדבר הזה, גוגל?)

    אפילו ניסית לסבסב פעם גלגל אחורי בקרנף, שומו שמיים והאזיני ארץ...

    ועדיין אני חושב שזה מיותר, לא מתאים, הורס, מסוכן, ומרשם בדוק לבעיות.

    אפילו ידידי אברהמי התרסק לא פעם בשכונה עד שלמד את התורה על בורייה.

    אבל מי אני זקן אטום שלא מבין דבר, יגיד לך מה לעשות?

    אביעד שושו מצטער אם דעתי פגעה במישהו לא זאת הייתה הכוונה. אבל זו עדיין דעתי. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. קניית נפט לניקוי השרשרת
    על ידי shlomi2k בפורום פורום טכני
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 22:17
  2. ווילי - וויסטרום 650
    על ידי nadavh55 בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-11-2016, 12:17
  3. שכבה לבנה על השרשרת אחרי שימון
    על ידי omriom בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 21:42
  4. ווילי
    על ידי TALBIN בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 03:24
  5. תגובות: 57
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 11:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO