אולי כתבות פרובוקטיביות ומדיה סנסציונית עושים יותר רעש ומביאים יותר קליקים מאשר השוואות מעמיקות.
העלות\תועלת של כתבות שדורשות כמה ימים של הכנה, תיאום, רכיבה וצילום כנראה לא משתווים לכמה שעות של ראיון וכתיבה כששניהם מכניסים את אותה כמות צפיות (כסף).
אני לא אתפלא אם תוכן נוסף כמו מבחני רכיבה, השוואות ועוד תוכן נעשים בתשלום כסוג של פרסום עקיף שהיבואנים משלמים כדי לעשות.
אולי לאבניר אין אינטרס להשקיע כסף כדי לקדם אופנועים כמו DR650 או לפגוע במכירות של כלים יקרים יותר במידה והמבחן יהיה מוצלח למדי.
הכל ספקולטיבי כמובן
אני אישית הייתי ממש מעוניין לראות משהו מקורי ישראלי.
סרטונים של כ10-15 דקות של טיול מאורגן ומתועד, עם אולי קצת רקע על האנשים והמקומות שיוצאים אליהם. זה הרבה השקעה אבל זה גם מקורי ומיוחד.


 
			
			
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה