עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 50

אשכול: מבחני דרכים בפולגז - יבש לאחרונה?

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    כנראה רק אתה רואה את זה...לאחרים יש קצת אדים על המשקף
    דווקא יום יפה היום. מלא שמש. אין אדים.

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    כי רק לכתבים וכתבים בשקל סוכנויות הרכב והאופנועים נותנים רכב/אופנוע ליותר משעתיים.
    גם אם הייתי הלקוח הכי טוב שיש לעולם לא הייתי מקבל כלי לסופ"ש לבדיקה אמיתית. אז כן במידה מסויימת היבואן נותן כלי להרבה זמן וזה מתבטא בכתבה.
    עוד לא נולד בפולגז ועוד מקומות הכלי/הרכב שהשורה התחתונה שלו: "כלי חרא, אל תקנו" למרות שיש לא מעט כלים כאלו.
    דוגמא: דו@@ סו"ס - הכלי מווברץ ברמות שאי אפשר לראות במראות כלום מעל 3000 סל"ד. האם כתבו זאת בפולגז??? וזה חתיכת פאק באופנוע.
    רכבתי על הרבה אופנועים ובמיוחד ב10 שנים אחרונות אין דבר כזה אופנוע חרא וזה אחרי שרכבתי על הארלי דוידסון ברייק האוט.

    חרא של אחד הוא זהב לאחר.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    איזה קטע... אני בעבודה אז ממש משעמם לי.
    גולש לי להנאתי לתחתיתו של העמוד, ושם, תחת "אשכולות דומים" אני רואה שרשור בשם "מבחני דרכים - מה נהיה?", "נפתח ע"י KKatkov".

    חושב לעצמי "מעניין". פותח את השרשור ו...
    זה אותו שרשור של אותו בחור. הוא מיחזר שרשור של עצמו מפני חצי שנה

    כנראה שממש משעמם לו, בחייאת, שמישהו יפרסם לו מבחן על DR.

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...94%D7%99%D7%94

  4. #34
    אני בהחלט מסכים שחרא של אחד זהב לאחר.
    ועדיין אני מצפה לקצת יותר אמינות במבחנים ופחות סופרלטיבים.

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    באיזה סרט אתם חיים?
    לפני שבועיים התפרסם מבחן על GSXR1000 עם מלל כתוב וסרטון.

    גם לפני שבועיים.
    גם מלל כתוב.
    גם סרטון.
    נראה לי זה עונה על כל התלונות שהיו לכם (לכם= כל המתלוננים) בשרשור הזה.

    מה אתם רוצים?
    קצת הבנת הנקרא- אני אישית לא כתבתי כלום על מבחני דרכים אלא על העובדה הפשוטה ש-3 ימים מתנהל כזה שרשור בפורום הראשי ואף אחד מההנהלה לא ראה לנכון להגיב.

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    איזה קטע... אני בעבודה אז ממש משעמם לי.
    גולש לי להנאתי לתחתיתו של העמוד, ושם, תחת "אשכולות דומים" אני רואה שרשור בשם "מבחני דרכים - מה נהיה?", "נפתח ע"י KKatkov".

    חושב לעצמי "מעניין". פותח את השרשור ו...
    זה אותו שרשור של אותו בחור. הוא מיחזר שרשור של עצמו מפני חצי שנה

    כנראה שממש משעמם לו, בחייאת, שמישהו יפרסם לו מבחן על DR.

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...94%D7%99%D7%94
    ואללה, כן, ממש משעמם לי כרגע. כשלא משעמם לי, אני לא נמצא כאן הרבה - כי אין הרבה מה לחפש.
    גם לך ממש משעמם - כי אתה טורח לענות לי פעם אחר פעם, איש עסוק שכמוך.

    אגב, אתה חבר מערכת במקרה?
    אפשר להתייחס לתגובה שלך כתגובה שמייצגת את דעת המערכת?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ואללה, כן, ממש משעמם לי כרגע. כשלא משעמם לי, אני לא נמצא כאן הרבה - כי אין הרבה מה לחפש.
    גם לך ממש משעמם - כי אתה טורח לענות לי פעם אחר פעם, איש עסוק שכמוך.

    אגב, אתה חבר מערכת במקרה?
    אפשר להתייחס לתגובה שלך כתגובה שמייצגת את דעת המערכת?
    א. אני ממש לא חבר מערכת. בכלל לא חבר של אף אחד.
    ב. כן, משעמם לי מעת לעת. אני אוהב את זה.
    ג. אולי תבטל את המנוי בפולגז אם אתה כ"כ מאוכזב.
    ד. בריאות ורכיבות טובות.

  8. #38
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    מבחני דרכים מתפרסמים בפול גז באופן שוטף - בעיקר כאשר מגיעים כלים חדשים ארצה, אבל לא רק.
    בפורמט של השנים האחרון, אנחנו מחלקים את מבחני הדרכים לשניים: קונספט רכיבה ראשונה, שהוא מבחן אינפורמטיבי לכלים שבמהותם הם בעלי אופי צרכני יותר ואנחנו רוצים לספר איך הם בלי חפירות מיותרות, וקונספט מבחן דרכים, שהוא פורמט חופשי יותר לכותב לכתוב מה שבא לו, ולרוב גם יהיה ארוך יותר ויצירתי יותר.

    באופן מסורתי, סוף שנה אזרחית ותחילת שנה חדשה זו תקופה יבשה יותר, שבה כבר סיימנו לבחון את הכלים של השנה שעברה ואנחנו ממתינים לכלים של השנה הקרובה. במקרה של השנה, יש לנו עוד כמה כלים לבחון, אולם החשיבות שלהם פחות גדולה בעיניי. לכולם נגיע בסוף. זו הסיבה שבחודשיים האחרונים מתפרסמים פחות מבחני דרכים ורכיבה ראשונה.

    ולמרות זאת, בשבועיים האחרונים התפרסמו שני מבחני דרכים ארוכים: אחד לסוזוקי GSX-R1000R במסלול מוטורסיטי והשני לדוקאטי פניגאלה V4R בחרז. בשניהם יש גם וידאו קצר.

    לגבי השוואתיים, ובכן, פה אני בהחלט לא מרוצה מהקצב שבהם אנחנו מפיקים השוואתיים, ואחד היעדים שלנו ל-2019 הוא להגביר את קצה המבחנים ההשוואתיים. כרגע יש 3 בקנה, ואני מקווה שתוך כמה חודשים שלושתם ייצאו אל הפועל ויתנו לנו דרייב להמשיך להפיק השוואתיים.

    עכשיו לגבי כל תאוריות הקונספירציה שעלו פה, ובכן, במילים העדינות ביותר שאני יכול למצוא - אתם יכולים לקפל את כולן ולדחוף אותן למקום שממנו השמש לא זורחת מפני שהן בולשיט אחד גדול. המגזין לא תלוי ביבואנים, ואין שום קשר בין פרסום כזה או אחר שמופיע באתר לבין כתבות או מבחני דרכים שמתפרסמים. אני חושב שבמשך 16 שנה שהאתר הזה קיים הוכחנו את זה יותר מפעם אחת.
    צריך לזכור שנכון להיום, 2019, האופנועים טובים. גם הפשוטים ביותר מביניהם. כשאופנוע לא טוב, או שיש פער בין מה שהוא משדר לבין איך שהוא בפועל, אנחנו לא מהססים לכתוב את זה. הנה דוגמה מצוינת לאופנוע שחטף מאיתנו ביקורת נוקבת:
    http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...A7%D7%99-z650/

    אף יבואן לא יעז להטיל סנקציות, למנוע מאיתנו אופנועי מבחן או להגביל אותנו בצורה כזו או אחרת בגלל שכתבנו משהו שלא מוצא חן בעיניו. בעבר היו ניסיונות לכך, אבל עמדנו על שלנו והיבואן הבין שלא יצליח לכופף אותנו וחזר לתלם.
    הנה אנחנו כותבים את זה בגדול ובמודגש: המבחנים שלנו אובייקטיביים לחלוטין ולא מושפעים משום גורם זר.
    מי שחושב אחרת - חי בסרט.
    ולא, אנחנו לא צריכים להתחנן לאופנוע מבחן. אם כבר אז להפך - יבואנים מבקשים מאיתנו לבחון, ולא תמיד יש לנו זמן לכסות הכול.
    יותר מזה - אנחנו מחליטים לכמה זמן ניקח את האופנוע. לרוב זה ל-48 שעות באמצע השבוע או 72 שעות בסופ"ש, אבל יש מקרים שגם יותר מזה - אפילו לשבוע שלם אם יש צורך.

    תוכן שיווקי או תוכן ממומן אין בפול גז. יש ידיעות פרסומיות, כמו למשל זו שפורסמה היום, ובתחתיתה יהיה כתוב שזו ידיעה פרסומית בתשלום. לרוב זה יהיה תוכן שמציע מבצע כזה או אחר.

    דבר אחרון - את המוניטין המצוין שלנו רכשנו בעמל רב ובעבודה סיזיפית לאורך שנים, כשהוכחנו אמינות ותמיד כתבנו מה שאנחנו חושבים, בצורה מקצועית וישירה. אנחנו לא מתכוונים לקלקל את המוניטין שלנו בשביל כסף, וגם לא בשביל כסף גדול. אז כל התאורטיקנים בשקל וחצי - תתקדמו, או לפחות נסו להרחיב את הפרספקטיבה לקצת יותר מהחריץ הצר שדרכו אתם מסתכלים.
    נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 03-01-2019 בשעה 19:44.

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מבחני דרכים מתפרסמים בפול גז באופן שוטף - בעיקר כאשר מגיעים כלים חדשים ארצה, אבל לא רק.
    בפורמט של השנים האחרון, אנחנו מחלקים את מבחני הדרכים לשניים: קונספט רכיבה ראשונה, שהוא מבחן אינפורמטיבי לכלים שבמהותם הם בעלי אופי צרכני יותר ואנחנו רוצים לספר איך הם בלי חפירות מיותרות, וקונספט מבחן דרכים, שהוא פורמט חופשי יותר לכותב לכתוב מה שבא לו, ולרוב גם יהיה ארוך יותר ויצירתי יותר.

    באופן מסורתי, סוף שנה אזרחית ותחילת שנה חדשה זו תקופה יבשה יותר, שבה כבר סיימנו לבחון את הכלים של השנה שעברה ואנחנו ממתינים לכלים של השנה הקרובה. במקרה של השנה, יש לנו עוד כמה כלים לבחון, אולם החשיבות שלהם פחות גדולה בעיניי. לכולם נגיע בסוף. זו הסיבה שבחודשיים האחרונים מתפרסמים פחות מבחני דרכים ורכיבה ראשונה.

    ולמרות זאת, בשבועיים האחרונים התפרסמו שני מבחני דרכים ארוכים: אחד לסוזוקי GSX-R1000R במסלול מוטורסיטי והשני לדוקאטי פניגאלה V4R בחרז. בשניהם יש גם וידאו קצר.

    לגבי השוואתיים, ובכן, פה אני בהחלט לא מרוצה מהקצב שבהם אנחנו מפיקים השוואתיים, ואחד היעדים שלנו ל-2019 הוא להגביר את קצה המבחנים ההשוואתיים. כרגע יש 3 בקנה, ואני מקווה שתוך כמה חודשים שלושתם ייצאו אל הפועל ויתנו לנו דרייב להמשיך להפיק השוואתיים.

    עכשיו לגבי כל תאוריות הקונספירציה שעלו פה, ובכן, במילים העדינות ביותר שאני יכול למצוא - אתם יכולים לקפל את כולן ולגחוף אותן למקום שממנו השמש לא זורחת מפני שהן בולשיט אחד גדול. המגזין לא תלוי ביבואנים, ואין שום קשר בין פרסום כזה או אחר שמופיע באתר לבין כתבות או מבחני דרכים שמתפרסמים. אני חושב שבמשך 16 שנה שהאתר הזה קיים הוכחנו את זה יותר מפעם אחת.
    צריך לזכור שנכון להיום, 2019, האופנועים טובים. גם הפשוטים ביותר מביניהם. כשאופנוע לא טוב, או שיש פער בין מה שהוא משדר לבין איך שהוא בפועל, אנחנו לא מהססים לכתוב את זה. הנה דוגמה מצוינת לאופנוע שחטף מאיתנו ביקורת נוקבת:
    http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...A7%D7%99-z650/

    אף יבואן לא יעז להטיל סנקציות, למנוע מאיתנו אופנועי מבחן או להגביל אותנו בצורה כזו או אחרת בגלל שכתבנו משהו שלא מוצא חן בעיניו. בעבר היו ניסיונות לכך, אבל עמדנו על שלנו והיבואן הבין שלא יצליח לכופף אותנו וחזר לתלם.
    הנה אנחנו כותבים את זה בגדול ובמודגש: המבחנים שלנו אובייקטיביים לחלוטין ולא מושפעים משום גורם זר.
    מי שחושב אחרת - חי בסרט.
    ולא, אנחנו לא צריכים להתחנן לאופנוע מבחן. אם כבר אז להפך - יבואנים מבקשים מאיתנו לבחון, ולא תמיד יש לנו זמן לכסות הכול.
    יותר מזה - אנחנו מחליטים לכמה זמן ניקח את האופנוע. לרוב זה ל-48 שעות באמצע השבוע או 72 שעות בסופ"ש, אבל יש מקרים שגם יותר מזה - אפילו לשבוע שלם אם יש צורך.

    תוכן שיווקי או תוכן ממומן אין בפול גז. יש ידיעות פרסומיות, כמו למשל זו שפורסמה היום, ובתחתיתה יהיה כתוב שזו ידיעה פרסומית בתשלום. לרוב זה יהיה תוכן שמציע מבצע כזה או אחר.

    דבר אחרון - את המוניטין המצוין שלנו רכשנו בעמל רב ובעבודה סיזיפית לאורך שנים, כשהוכחנו אמינות ותמיד כתבנו מה שאנחנו חושבים, בצורה מקצועית וישירה. אנחנו לא מתכוונים לקלקל את המוניטין שלנו בשביל כסף, וגם לא בשביל כסף גדול. אז כל התאורטיקנים בשקל וחצי - תתקדמו, או לפחות נסו להרחיב את הפרספקטיבה לקצת יותר מהחריץ הצר שדרכו אתם מסתכלים.
    חריף.
    אם בא לך שאתן יד במבחן השוואתי - אתה מוזמן לדבר איתי.
    אותו כנ"ל אם בא לך לקחת אופנוע שטח שאתה בוחן לטיול בשומרון
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    תתנחם בזה שלא נסחפת ל- ADHD ההמוני של העשור האחרון.
    מצטרף בהחלט לעדת הדינוזאורים
    ME TOO#
    בגדול שייך לנברני טקסט אבל לצבירת מידע ראשוני או תפעולי אחפש וידיאו -ואז רוב מה שמוצאים הוא חירטוטים של רבזילה ודומיהם...
    אדם שיודע לכתוב על אופנועים יכול להחזיק אותי גם במאמרים של 3000 מילה כמו כלום.

    לגבי כתבות תוכן (וידיאו או טקסט) איכותיות אין לי שום ציפיה ואני די מלא הערכה אפילו.
    אני יודע כמה זמן לוקח להוציא מאסטרפיס או וידיאו שירתק אותך מהרגע הראשון.
    זה דורש המון זמן מעבר לכישרון ובשורה התחתונה- כי תמיד מגיעים לשם, אנחנו בישראל ולא בממריקה.

    בציון יש עשירית רוכבים תפרנים שבקיאים ברכישות מושכלות שהכל יקר להם (בצדק) .
    לא רואה איך אפשר להצדיק 100 תכנים איכותיים בשנה ולהתקיים מפרסומות באתר עם 10,000 יוניק בחודש וגם לא מ 100K -אם העלבתי מישהו.
    לא מבין את הקסם - לא מצד המפרסם ולא מהצד שמשקיע ולכן גם אם נדמה שיבואן מסויים קיבל בדגם מסויים חוות דעת מלטפת זה בסדר.
    זה בסדר גמור אפילו, כי אחרת לא היה כאן כלום.

  11. #41
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא רואה איך אפשר להצדיק 100 תכנים איכותיים בשנה ולהתקיים מפרסומות באתר עם 10,000 יוניק בחודש וגם לא מ 100K -אם העלבתי מישהו.
    בין 120K ל-130K בחודש.

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    לא היתה שום כוונה לרחרח, אלא להסביר שמדובר בקסם כשבצד השני השקעה עצומה ולכן התלונות לא מתאימות.
    שתגדלו תרוויחו ותעשו מליונים.

  13. #43
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מבחני דרכים מתפרסמים בפול גז באופן שוטף - בעיקר כאשר מגיעים כלים חדשים ארצה, אבל לא רק.
    בפורמט של השנים האחרון, אנחנו מחלקים את מבחני הדרכים לשניים: קונספט רכיבה ראשונה, שהוא מבחן אינפורמטיבי לכלים שבמהותם הם בעלי אופי צרכני יותר ואנחנו רוצים לספר איך הם בלי חפירות מיותרות, וקונספט מבחן דרכים, שהוא פורמט חופשי יותר לכותב לכתוב מה שבא לו, ולרוב גם יהיה ארוך יותר ויצירתי יותר.

    באופן מסורתי, סוף שנה אזרחית ותחילת שנה חדשה זו תקופה יבשה יותר, שבה כבר סיימנו לבחון את הכלים של השנה שעברה ואנחנו ממתינים לכלים של השנה הקרובה. במקרה של השנה, יש לנו עוד כמה כלים לבחון, אולם החשיבות שלהם פחות גדולה בעיניי. לכולם נגיע בסוף. זו הסיבה שבחודשיים האחרונים מתפרסמים פחות מבחני דרכים ורכיבה ראשונה.

    ולמרות זאת, בשבועיים האחרונים התפרסמו שני מבחני דרכים ארוכים: אחד לסוזוקי GSX-R1000R במסלול מוטורסיטי והשני לדוקאטי פניגאלה V4R בחרז. בשניהם יש גם וידאו קצר.

    לגבי השוואתיים, ובכן, פה אני בהחלט לא מרוצה מהקצב שבהם אנחנו מפיקים השוואתיים, ואחד היעדים שלנו ל-2019 הוא להגביר את קצה המבחנים ההשוואתיים. כרגע יש 3 בקנה, ואני מקווה שתוך כמה חודשים שלושתם ייצאו אל הפועל ויתנו לנו דרייב להמשיך להפיק השוואתיים.

    עכשיו לגבי כל תאוריות הקונספירציה שעלו פה, ובכן, במילים העדינות ביותר שאני יכול למצוא - אתם יכולים לקפל את כולן ולדחוף אותן למקום שממנו השמש לא זורחת מפני שהן בולשיט אחד גדול. המגזין לא תלוי ביבואנים, ואין שום קשר בין פרסום כזה או אחר שמופיע באתר לבין כתבות או מבחני דרכים שמתפרסמים. אני חושב שבמשך 16 שנה שהאתר הזה קיים הוכחנו את זה יותר מפעם אחת.
    צריך לזכור שנכון להיום, 2019, האופנועים טובים. גם הפשוטים ביותר מביניהם. כשאופנוע לא טוב, או שיש פער בין מה שהוא משדר לבין איך שהוא בפועל, אנחנו לא מהססים לכתוב את זה. הנה דוגמה מצוינת לאופנוע שחטף מאיתנו ביקורת נוקבת:
    http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...A7%D7%99-z650/

    אף יבואן לא יעז להטיל סנקציות, למנוע מאיתנו אופנועי מבחן או להגביל אותנו בצורה כזו או אחרת בגלל שכתבנו משהו שלא מוצא חן בעיניו. בעבר היו ניסיונות לכך, אבל עמדנו על שלנו והיבואן הבין שלא יצליח לכופף אותנו וחזר לתלם.
    הנה אנחנו כותבים את זה בגדול ובמודגש: המבחנים שלנו אובייקטיביים לחלוטין ולא מושפעים משום גורם זר.
    מי שחושב אחרת - חי בסרט.
    ולא, אנחנו לא צריכים להתחנן לאופנוע מבחן. אם כבר אז להפך - יבואנים מבקשים מאיתנו לבחון, ולא תמיד יש לנו זמן לכסות הכול.
    יותר מזה - אנחנו מחליטים לכמה זמן ניקח את האופנוע. לרוב זה ל-48 שעות באמצע השבוע או 72 שעות בסופ"ש, אבל יש מקרים שגם יותר מזה - אפילו לשבוע שלם אם יש צורך.

    תוכן שיווקי או תוכן ממומן אין בפול גז. יש ידיעות פרסומיות, כמו למשל זו שפורסמה היום, ובתחתיתה יהיה כתוב שזו ידיעה פרסומית בתשלום. לרוב זה יהיה תוכן שמציע מבצע כזה או אחר.

    דבר אחרון - את המוניטין המצוין שלנו רכשנו בעמל רב ובעבודה סיזיפית לאורך שנים, כשהוכחנו אמינות ותמיד כתבנו מה שאנחנו חושבים, בצורה מקצועית וישירה. אנחנו לא מתכוונים לקלקל את המוניטין שלנו בשביל כסף, וגם לא בשביל כסף גדול. אז כל התאורטיקנים בשקל וחצי - תתקדמו, או לפחות נסו להרחיב את הפרספקטיבה לקצת יותר מהחריץ הצר שדרכו אתם מסתכלים.
    ממש קרעתם לו את הצורה: "אבל עדיין, ב-50 אלף ש"ח מדובר בעסקה מעולה"
    חוץ מזה יש תושבים בת"א (בעיקר אבל לא רק) שהחריץ דרכו הם מסתכלים והחריץ שהשמש לא זורחת בו הוא אותו גודל.


  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    ממש קרעתם לו את הצורה: "אבל עדיין, ב-50 אלף ש"ח מדובר בעסקה מעולה"
    חוץ מזה יש תושבים בת"א (בעיקר אבל לא רק) שהחריץ דרכו הם מסתכלים והחריץ שהשמש לא זורחת בו הוא אותו גודל.

    אם בוחנים היו כותבים את הרגשותיהם הסוביקטיביות כנראה כל אופנוע מתחת ל600 סמ"ק היה נקטל במדיות.
    שבוחן מגיע לאופנוע שמראש הוא אישית לא אוהב הוא בוחן אותו דרך העיניים של לקוח פוטנציאלי של האופנוע הזה.

    לפי דעתי קטנוע הוא כשל תעבורתי אבל האם כבוחן (אם הייתי) כל קטנוע תחת ידי צריך לקבל ביקורת קטלנית?

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    למה אתה חושב שכל קטנוע הוא כשל תעבורתי?

אשכולות דומים

  1. מבחני דרכים - מה נהיה?
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 05-07-2018, 17:09
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 29-01-2018, 08:53
  3. שחזור מבחני דרכים ישנים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 101
    הודעה אחרונה: 07-05-2017, 15:40
  4. swm מבחני דרכים
    על ידי אברי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-03-2017, 12:55
  5. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-08-2015, 18:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO