תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: עזרה בבחירת אופנוע ראשון! 250 סמק

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    בכיף.
    כמה דברים שלגמרי שכחתי מהם: להסתכל על השרשרת, לראות מה מצבה. אם היא חלודה, כנראה שבעל האופנוע לא ייחס מספיק יחס לשימון השרשרת וזה יכול מאוד להעיד על היחס לשאר האופנוע. לחפש חלודה על האופנוע (כנראה שעמד הרבה בגשם, כי מדובר באופנוע חדש.
    ולבחור מאוד בקפידה איפה בודקים את האופנוע! ללכת למקום נייטרלי ומוכר, לא מקום שהבעלים ממליץ עליו (כי יש לא מעט מקרים שבהם הבעלים מבקש מהמוסך בהיכרות להבליג על לקויות מסויימות). המון מכונאים בארץ הם חאפרים (לא מכליל, יש ויש, אבל נתקלתי ביותר מדיי בשביל להגיד שאין פה מגמה כלשהי) ולא באמת בודקים בצורה מעמיקה, מה גם שיש הרבה לקויות במנוע שאי אפשר לזהות ברוב הבדיקות, לכן גם אם האופנוע יוצא תקין מבדיקה - אין באמת לדעת. צריך ללכת עם השיפוט שלך - אם האופנוע נראה שמור, הבעלים יודע על מה הוא מדבר ואפשר לראות שהוא דאג לאופנוע, אין סיבה שתהיה בעיה.

    אה וכמובן לבדוק ברשיון שלא היה ממורה נהיגה! ה-Z250 חביב עליהם, ויהיו כאלה שיסתירו, וגם אם לא יסתירו - לא ללכת על אופנוע ממורה נהיגה, לא משנה כמה ק"מ הוא עשה ועל איזו יד מדובר. מנסיון - זה בור שלא נגמר. זו הסיבה שאני כל כך מפרט, אני לא רוצה שעוד אנשים יחוו אופנוע ראשון כמו שאני חוויתי.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אה וכמובן לבדוק ברשיון שלא היה ממורה נהיגה!.
    שאלה מתוך סקרנות: איך אתה בודק את זה?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    בכיף.
    כמה דברים שלגמרי שכחתי מהם: להסתכל על השרשרת, לראות מה מצבה. אם היא חלודה, כנראה שבעל האופנוע לא ייחס מספיק יחס לשימון השרשרת וזה יכול מאוד להעיד על היחס לשאר האופנוע. לחפש חלודה על האופנוע (כנראה שעמד הרבה בגשם, כי מדובר באופנוע חדש.
    ולבחור מאוד בקפידה איפה בודקים את האופנוע! ללכת למקום נייטרלי ומוכר, לא מקום שהבעלים ממליץ עליו (כי יש לא מעט מקרים שבהם הבעלים מבקש מהמוסך בהיכרות להבליג על לקויות מסויימות). המון מכונאים בארץ הם חאפרים (לא מכליל, יש ויש, אבל נתקלתי ביותר מדיי בשביל להגיד שאין פה מגמה כלשהי) ולא באמת בודקים בצורה מעמיקה, מה גם שיש הרבה לקויות במנוע שאי אפשר לזהות ברוב הבדיקות, לכן גם אם האופנוע יוצא תקין מבדיקה - אין באמת לדעת. צריך ללכת עם השיפוט שלך - אם האופנוע נראה שמור, הבעלים יודע על מה הוא מדבר ואפשר לראות שהוא דאג לאופנוע, אין סיבה שתהיה בעיה.

    אה וכמובן לבדוק ברשיון שלא היה ממורה נהיגה! ה-Z250 חביב עליהם, ויהיו כאלה שיסתירו, וגם אם לא יסתירו - לא ללכת על אופנוע ממורה נהיגה, לא משנה כמה ק"מ הוא עשה ועל איזו יד מדובר. מנסיון - זה בור שלא נגמר. זו הסיבה שאני כל כך מפרט, אני לא רוצה שעוד אנשים יחוו אופנוע ראשון כמו שאני חוויתי.
    זה בדיוק הפחד שלי. ליפול במקום לא טוב. למרות שזה הסיכון שקונים יד 2.
    בהצלחה לי

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי Cohennoy צפיה בהודעה
    זה בדיוק הפחד שלי. ליפול במקום לא טוב. למרות שזה הסיכון שקונים יד 2.
    בהצלחה לי
    ממליץ לך להיעזר במישהו שאת מכירה במעמד הקנייה, אם ישנה אפשרות כזאת, כדי למנוע מצב שבו ינסו למכור לך כלי נבלה כפי שטונדרה ציין.
    עדיף לא להיות לבד במקרים אלו.

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת אופנוע ראשון - A
    על ידי drovosek בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 15-03-2018, 11:41
  2. עזרה בבחירת אופנוע ראשון (125 או 250? ואיזה..)
    על ידי el- בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-06-2017, 09:42
  3. עזרה בבחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 22:56
  4. עזרה בבחירת אופנוע ראשון
    על ידי שגיא רבד בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 20:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO