שים בצד את הצמיגים, בעיות חלפים יש כמעט אצל כל יבואן בישראל, כמעט כל שבוע מישהוא מתלונן על זה בפייסבוק ואפילו על חלקים שההגיון אומר שצריכים להיות במלאי.
מה זה משנה מה תקנה?
הרי במילא תחליף אותו עוד שנתיים למשהו אחר.
לא מאמין לסיפורי הכזב* שלך על "להחזיק להרבה זמן". יש אנשים שפשוט לא בנוים למערכות יחסים ארוכות. ורוב המגיבים בשרשור הזה (וגם בשרשור של שושני) הם כאלה.
*
מחבר ילקוט הכזבים אמר פעם:
שקר אלו דברים שאינם אמת, שאף אחד לא יודע שאינם אמת.
כזב אלו דברים שאינם אמת, אך שברור לכולם שהם כאלו.
לא מדוייק.
באנדיט היה אצלי 6 שנים
ויראגו 500 גם משהו דומה
GS500E היו לי 2 מצטבר כ6 שנים
נכון רוב הכלים שהיו לי הוחלפו אחרי כשנתיים פלוס מינוס אבל כולם היו משומשים במחירים נמוכים ( במושגים שלי ) שנעו עד 30000 שקל.
כיום אני מותח את התקציב כי אני כבר לא ממש מטפל לבד ומחפש כלי אמין וכן כלכלית אני לא יכול להשלים כל שנתיים 20K שזו בערך ירידת הערך של הננסי.
אני לא יכול להתחייב שתוך שבוע מיום הרכישה ארצה להחליף אבל בהחלט כלי שיהיה לי נעים איתו ישאר לכמה שנים וכן מחפש משומש כך שיאפשר לי משחק במידת הצורך.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כאופנוע לפרוורים שימוש יומי או טיולים הוא לא גרוע הוא אפילו טוב.
חסר לי יכולת שיוט סבירה (במונחים שלי - יש כאלו שיאמרו ש130 זה מצויין ) על כביש 6 שאני משתמש בו לא מעט.
וכן לי הוא קצת משעמם לרכיבה (אני בפורום הונדה NC ולא אחת מעורר מהומות שאני רושם את זה).
בגדול אתה צודק שאין סיבה להחליף את הננסי למעט כביש 6.
לגבי המצב שלו אתה צודק מי שיקנה אותו ( לא מנסה כמובן לשכנע אף אחד) יקבל כלי מטופל היטב ונכון לרגע זה כל מה שהיה לו בלאי וצריך החלפה הוחלף ( צמיגים מצבר נוזלים באשר הם ורפידות בלם ) כולל גירוזים שימון כבלים ועוד.
להערכתי זה שווה ערך לכשנתיים שקט למעט טיפולים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי אין צורך להתנצל, הרבה פעמים אנחנו קונים אופנוע שאנחנו חושבים שבאותה נקודת זמן אנחנו צריכים, זה לא תמיד עובד ולפעמים זה עובד מצויין עד שהנסיבות משתנות.
מכיר הרבה שנמאס להם מהג׳ונגל בכביש וירדו לשטח, חלק מהם מהר מאד הבין שעשה טעות וחזר לכביש וחלק מצאו בית חם ונשארו שמה.
אופנוע זה לא כלי להגיע מנקודה א לנקודה ב, בלאי גבוה, עלויות אחזקה גבוהות, אין מזגן או מקום מספק לציוד ועוד, רובנו כאן רוכבים לחוויה אפילו אם זה על קטנוע, אני נהנה גם על אופניים (כל עוד יש ירידה)
לא מתנצל
נהניתי מאוד על הדיאלים (נמכר ) ולא התביישתי להכריז קבל עם עדה וקבוצת וואטסאפ של ננסיות שבמקרים מסויימים הוא היה מהנה יותר מהננסי.
יש לי בחצר פיג'ו פוקס שמחכה שארכב עליו וברגע שאתארגן על עגלה מצטרף אליו פיאג'יו סי לשיקום מתנה מקרוב משפחה בקיצור מה כפת לי מה חושבים.
כן שמח שיש אנשים טובים שבאמת דואגים ( דני אני מניח שאתה פה אז המון תודה ) למרות שהם אפילו לא מכירים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חוזר בפעם המיליון, כשקונים אופנוע רציונלי הגיוני נהנים מדבר אחד שהוא עושה מה שמצפים ממנו, אם הוא מאכזב במשהו
קשה לסלוח לו, התחתנת עם אישה מבית טוב, ארוחה חמה ומזינה, סקס מיסיונרי, בית מסודר אין דרמות הכל בטוח ומוכר.
אבל אם אתה מתחתן עם אישה תוססת, שום דבר לא באמת צפוי, משברים, קשיים, סקס מטורף, דרמות, עניין, ושום דבר לא
מובן מאליו.
החיים הם לא קו אחד, הצרכים משתנים, האהבות משתנות, הטעמים מתחלפים, מה שפעם היה תפור ככפפה ליד היום לא מתאים
ולהפך.
ולכן אין משהו שהוא לכל החיים, היום כן מחר לא, אתמול ה-NC הרוצחת התאימה בול, היום היא משעממת ומתחשק פילפל בישבן.
בעוד שנתיים תרצה לחזור לרגוע גם טוב...
גמישות מחשבתית, הכרה בשינוי הצרכים, נכונות שלא להתבצר בהרגלים מוכרים, וסקרנות לבדוק דברים אחרים יקלו על המעבר.
אף אחד לא אומר שה-NC לא אופנוע טוב, אני אומר שבפרק הזמן הנוכחי שלך הוא פחות מתאים לרצונות שלך, מה שמקלקל לך
זה ההרגלים הישנים...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הבעיה שהוא מחפש את הגברת המושלמת ואין דבר כזה,
היא תהיה מושלמת באותו הרגע אבל אחרי שנתיים הוא יגלה בה פגמים,
כמו שאמרתי לוקי, אופנוע זה בחירה מהלב והיא הבחירה הנכונה ולאו דווקא ההגיונית,
כאשר אתה מנסה לשכנע את עצמך כל פעם מחדש שמשהו טוב כנראה שהוא לא באמת טוב עבורך.
הכי חשוב שתלך עם האמת שלך,מאחל לך שתמצא את מה שאתה אוהב בשילוב עם מה שאתה צריך.
ofirus כתבת יפה
ולכן מה שכרגע מזמזם לי במוח ( אחרי פסילת הניקן) זה האח הקשיש מבית ימאהה והוא הסופר טנרה שנראה לי עונה על רוב ההגדרות והרצונות.
האפריקה לא מדגדג לי
וי סטורם 1000 החדש נחמד אבל יקר לי מדיי
גוצי V85 נחמד אבל אני מוותר על התענוג בגלל דיעות קדומות ודרזנר (שעליו אני סומך )
הטרייסר GT האמת שכרגע מטרו שוב הורידו את המחיר כך שההבדל בינו לבין הטרייסר הרגיל (שכנראה נגמר במלאי) הוא כ6000 שקל במסגרת מדיניות המבצעים של מטרו ועומד על 77,000 שקל והאמת שזה המון אופנוע לשקל ( אני שוקל לעשות עוד רכיבת מבחן אוליי משהו ישתנה)
לבנתיים ננסי אצלי ואחרי שאמכור אותה אחדש את החיפוש בצורה יותר רצינית.
חשבתי לתומי שאוכל לדלג מאופנוע אחד לאחר אבל כנראה שאמתין וכפי שנאמר כל עכבה לטובה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ברור
אגב זה הטימטום של היבואנים.
היו נותנים לי מחירון ( לא התעקשתי על מעל או משקולל וכל השטויות האלו)
היו מרוויחים על הכלי ( הניקן במקרה הזה) היו מרוויחים על האביזרים כי הכל התכוונתי לרכוש מהחברה אני מאמין שגם לא היו מפסידם כלום על הננסי.
היו מרוויחים לקוח שמטפל במוסך מורשה
והיו מעלים עוד כלי על הכביש.
כעת הניקן וויתרתי עליו
פחות כלי על הכביש
וככל הנראה ארכוש משומש שהוא כבר מאובזר או נאבזר אצל GET SERVICE (למי שלא מכיר ראת רועי מהפורום אחלה מכונאי עם המון נסיון וידע).
אני מנסה להבין את ההגיון שעומד מאחורי הגישה של מטרו
אגב ממה שחוויתי (וזה אצל כל היבואנים שביקרתי ) התנאי מכירה עדיפים במרכז מאשר בירושלים (זו סאגה אחרת).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רק נעדכן שהסיבה להפחתות המחיר במקרה של הטרייסר נועדו לחסל את המלאי של הדגם הישן. דגם חדש בדרך.