עמוד 5 מתוך 5 ראשוןראשון ... 345
תוצאות 61 עד 63 מ 63

אשכול: אקסל עלויות אחזקה - עד כמה התפרנות משתלמת?

  1. #61
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    סליל
    טלסקופים
    בולמים
    חיישן בית מצערת שניקיתי ואיפסתי לבד את התקלה ( יש לי OBD לצורך זה)

    האמת שישנם עוד מלא דברים קטנים שמתפרקים שפשוט סידרתי לבד.

    הפיאט שורדת את השנים הרבה פחות יפה מהB4 שבכמה השנים האחרונות היו אצלי ועשתה קילומטראג' דומה.

    ונכון הרכב כמעט ולא נוסע.
    אני מקפיד פעם ב לעשות סיבוב כדי שיזוז קצת.

    אני מהמר שכשהילדה תירש את הפיאט התבלה תהיה עשירה יותר ואני עני יותר.
    הגיוני שרכב בן למעלה מעשור ידרוש חלפים ותיקונים, גם אם הקילומטראז' שלו לא גבוה במיוחד. מבין החלקים שהחלפת, אין משהו שהייתי מגדיר כ"בלאי לא סביר".
    אפרופו הסובארו - אני מאמין לך ששלך ספציפית הייתה אמינה להפליא, למרות שלא ברור לי למה ואיך. לצורך העניין, ניסיון של חבר עם פורסטר 2006 עם כ-160 אלף ק"מ מראה שלא מדובר ברכב נטול תקלות, והתקלות אינן זולות בכלל.
    זכור לי שברכב שלו הוחלפו:
    - מסרק הגה ומשאבת הגה.
    - בולמים
    - בול ג'וינטס
    - פנסים קדמיים
    - בית מתגים בדלת
    וכנראה עוד כמה דברים שאינני זוכר.
    זה בלי שמזכירים נזילה משהמשמשה הקדמית, מלחמה ברעשי הרוח דרך החלונות (מחלה סוברואית ידועה) ובעיות קטנות בפלסטיקת הפנים (מחזיק כוסות שנשבר) וכדומה.

    כך שניסיוני מראה שיפני או לא יפני, הגיל עושה את שלו - וכל רכב ישן ידרוש השקעה של זמן וכסף כדי לשמור עליו במצב טוב. במקרה הטוב, הסכום שתשלם יהיה נמוך משמעותית מירידת ערך של רכב בן שנתיים-שלוש, ואז זה משתלם. במקרה הגרוע - הסכומים יהיו דומים לירידת ערך של רכב חדש משמעותית, ואז אין הצדקה רציונלית להחזיק את הרכב הישן פרט לעניינים סנטימנטליים (ע"ע האלפא 159 שהייתה לי). האלטנרנטיבה היא להזניח את הרכב, ולהגיד שהוא אמין כי הוא ממשיך לנסוע למרות ההזנחה... עד שיפסיק לנסוע.

    אגב, אשמח עם תוכל לחלוק את הפרוצדורה לאיפוס חיישן מצערת. גם אני ניקיתי את בית המצערת לא מזמן, והרכב התנהג מגעיל לכמה עשרות קילומטרים - עד שהחיישן "למד" את עצמו מחדש. כדי לוודא תקינות, הייתי רוצה לבצע איפוס כהלכה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #62
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הגיוני שרכב בן למעלה מעשור ידרוש חלפים ותיקונים, גם אם הקילומטראז' שלו לא גבוה במיוחד. מבין החלקים שהחלפת, אין משהו שהייתי מגדיר כ"בלאי לא סביר".
    אפרופו הסובארו - אני מאמין לך ששלך ספציפית הייתה אמינה להפליא, למרות שלא ברור לי למה ואיך. לצורך העניין, ניסיון של חבר עם פורסטר 2006 עם כ-160 אלף ק"מ מראה שלא מדובר ברכב נטול תקלות, והתקלות אינן זולות בכלל.
    זכור לי שברכב שלו הוחלפו:
    - מסרק הגה ומשאבת הגה.
    - בולמים
    - בול ג'וינטס
    - פנסים קדמיים
    - בית מתגים בדלת
    וכנראה עוד כמה דברים שאינני זוכר.
    זה בלי שמזכירים נזילה משהמשמשה הקדמית, מלחמה ברעשי הרוח דרך החלונות (מחלה סוברואית ידועה) ובעיות קטנות בפלסטיקת הפנים (מחזיק כוסות שנשבר) וכדומה.

    כך שניסיוני מראה שיפני או לא יפני, הגיל עושה את שלו - וכל רכב ישן ידרוש השקעה של זמן וכסף כדי לשמור עליו במצב טוב. במקרה הטוב, הסכום שתשלם יהיה נמוך משמעותית מירידת ערך של רכב בן שנתיים-שלוש, ואז זה משתלם. במקרה הגרוע - הסכומים יהיו דומים לירידת ערך של רכב חדש משמעותית, ואז אין הצדקה רציונלית להחזיק את הרכב הישן פרט לעניינים סנטימנטליים (ע"ע האלפא 159 שהייתה לי). האלטנרנטיבה היא להזניח את הרכב, ולהגיד שהוא אמין כי הוא ממשיך לנסוע למרות ההזנחה... עד שיפסיק לנסוע.

    אגב, אשמח עם תוכל לחלוק את הפרוצדורה לאיפוס חיישן מצערת. גם אני ניקיתי את בית המצערת לא מזמן, והרכב התנהג מגעיל לכמה עשרות קילומטרים - עד שהחיישן "למד" את עצמו מחדש. כדי לוודא תקינות, הייתי רוצה לבצע איפוס כהלכה.
    לפני 3 שנים רציתי לקנות פורסטר 2.5 דגם אנברסרי ירוק מטלי עם פס לבן חדש מהחברה, רכב בדיוק כמו שאני אוהב עם חלונות גדולים וסאנרופ ענק אבל שנכנסתי לעובי הקורה גיליתי שזה דגם לא מוצלח של סובארו ים מחלות ילדות כמו מנועים שנהרסים ומוחלפים תחת האחריות ואיכות כללית ירודה, עדיין כיף של רכב אבל לא כל מה שסובארו אמין

    עדיין מפנטז על כזאת

  3. #63
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ניקיתי ועשיתי איפוס תקלות לא משהו מעבר.

    יש בקארס פורום דיון שלם על ניקוי בפונטו ספייס ואני מניח שבקוצת פיאט ידעו לכוון אותך יותר טוב ממני.

    אני מניח שאצלי זה מזל של מתחילים.

    אם תרצה אקפוץ אליך עם הobd שיש לי (דגם פשוט 12 דולר באי ביי).

    לגבי הסובארו.
    הb4 שלי סבלה מהזנחה פושעת בהשוואה לפיאט ולמעט טיפולים שוטפים לא השקעתי כלום.

    בגדול הבלאי היה סביר וכן הוחלפו בולמים ציריות ואולי עוד כמה דברים.

    מבחינת תקלות
    כאמור מפלג
    משאבת מים של השפריצר שנזלה
    פנסים שדאגתי ללטש פעם בכמה שנים או לפני טסט.

    בפיאט ביחס לסובארו יש המון ריג'קטים קטנים וושגעונות של המחשב של הרכב.

    מהנסיון שלי אין תחליף ליפני לפחות בכלי הרכב של שנות ה80 עד סוף שנות ה2000.


    בכל מקרה הבת שלי תקבל את הפיאט בעוד שנתיים מתנה לרשיון ואני ארכוש לי רכב של גברים

    או ג'ימיני או אבארט 500 קבריולט.

    ידני כמובן.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 16-06-2021 בשעה 09:21.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. עלויות אחזקה לwr250r?
    על ידי Touro בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-01-2021, 22:57
  2. עלויות רכיבים של G310R/GS
    על ידי psyafter בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-10-2018, 21:55
  3. עלויות של גרר
    על ידי johnnydo בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 10-06-2018, 20:09
  4. עלויות אחזקה, cb500x מול קטנוע 250
    על ידי Deckard בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-06-2018, 01:24
  5. DR650 - עלויות אחזקה, נוחות וכו'
    על ידי TundraOG בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 21-05-2018, 20:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO