עמוד 7 מתוך 13 ראשוןראשון ... 56789 ... אחרוןאחרון
תוצאות 91 עד 105 מ 189

אשכול: התחדשתי באופנוע שפתח תת קטגוריה חדשה: מוטו גוצי V85 TT

  1. #91
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אאוץ'. נראה שהוא שפך לך חצי מהשמן שיש לו. הזוי לגמרי...

    אז FTR1200?

  2. #92
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אאוץ'. נראה שהוא שפך לך חצי מהשמן שיש לו. הזוי לגמרי...

    אז FTR1200?
    התמונות לא מהאופנוע שלי אלה של גוצי TT אחר מהקבוצה בפייס בוק אני פשוט צילמתי רק את הג'נט עם השמן ושכחתי לצלם את הצמיג.

    שזה קרה בפעם הראשונה איבדתי כמעט חצי, בפעם השניה בערך 30%

    הFTR הוא לא אופנוע לטיולים, זה יותר אופנוע לעיר ולסביבה, תנוחה לא נוחה ומיכל דלק קטן.
    לא יודע למה אבל הFAT BOB החדש מאד מתאים לי שאני יושב עליו והוא גם יודע להשכיב שלא כמו הHD האחרים אבל יקר.

  3. #93
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    התופעה שאתה מתאר מאוד אופיינית למערכות שיש בהן שמן והנשם נסתם. השמן מתחמם, ונוצר לחץ. גם של אדים. בסרנים של רכבי שטח זה קורה המון. אנשים מחליפים אטמים על גבי מחז"שים, ואח"כ גם מייסבים, וציריות ומה לא....
    כשכל הפתרון הדרוש הוא לנקות את הבוץ מהנשם.

    אז אני מתעניין.
    יש לחלל הזה נשם? הוא פתוח?

  4. #94
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    התופעה שאתה מתאר מאוד אופיינית למערכות שיש בהן שמן והנשם נסתם. השמן מתחמם, ונוצר לחץ. גם של אדים. בסרנים של רכבי שטח זה קורה המון. אנשים מחליפים אטמים על גבי מחז"שים, ואח"כ גם מייסבים, וציריות ומה לא....
    כשכל הפתרון הדרוש הוא לנקות את הבוץ מהנשם.

    אז אני מתעניין.
    יש לחלל הזה נשם? הוא פתוח?
    כן יש נשם, כמו שנאמר גל ההנע הוחלף בחדש שכולל גם את הנשם, לגבי חום אין שם הרבה, החום בסופו של דבר מגיע מהמנוע וזה לוקח זמן, ברכיבה של 30 דקות עדיין אפשר לגעת ביד בגל ההנע, בפעם הראשונה שזה קרה זאת הייתה רכיבה של 15 דקות ב15 מעלות בזמן הרצה ככה שהכל היה רגוע.
    ממה שראיתי אני מעריך שמערכת כזאת יכולה לעשות כמה מאות קילומטרים בלי שמן בכלל לפני כשל.

  5. #95
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא מזיע, משפריץ, הכל אטום ויבש ופתאום שפריץ שמן לשניה אחת ואז שוב הכל אטום ועובד.

    לגבי בטיחות תחליט לבד מהתמונות, רק אל תשכח שזה משפריץ בזמן רכיבה ולא בעמידה ככה שבסיבוב אתה כבר תדע.
    נראה כמו סרט אימה.
    עצוב שבגרמניה אזרח יכול לפנות למחלקה שאחראית על ריקולים במשרד התחבורה ולפתוח תלונה וכאן רק עצם המחשבה לפנות למשרד ממשלתי מעלה פריחה.

  6. #96
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עידכון קטן, מוטו גוצי גרמניה התקשרו אלי, לקחו אחריות, התנצלו, ואמרו שיעשו כל מה שצריך כדי לפתור את הבעיה.
    בדקו עם אני מרוצה מהדילר הנוכחי שלי והציעו לגרור את האופנוע מהבית לדילר שנמצא 80 ק"מ ממני וגם להחזיר אם הרצה בכך.

  7. #97
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    עכשיו תספר את זה לבעלי ג'יאסים בארץ שהתפרקו להם הסיכים...
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  8. #98
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    עכשיו תספר את זה לבעלי ג'יאסים בארץ שהתפרקו להם הסיכים...
    אין ספק שיש כאן שירות טוב אבל כמו שאמרתי, במבחן התוצאה אני עדיין סובל

  9. #99
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בזמן שהאופנוע שלי במוסך עובר בדיקה מדוקדקת, גרמני שיצא לטיול עד טורקיה נתקע שם בגלל היריקה המפורסמת של השמן, חיכה לחלקים כמה ימים ואז יצא לדרכו בחזרה לגרמניה אבל היריקה חזרה באלבניה, עכשיו האופנוע נגרר מאלבניה לגרמניה ע"י מוטו גוצי.

    ההצעה שלי למוטו גוצי זה לשנות גישה ומהר, בעידן הרשתות החברתיות דבר כזה יכול להיות מכת מוות למכירות, מקווה שהתעשתו שם, גל ההנע זה לא מדע טילים והאופנוע מצליח בכל מבחני הדרכים של כל המגזינים הגדולים בעולם , לא חבל?

  10. #100
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    שמע זה אחד המפחידים... אני לא הייתי נוסע מטר על האופנוע הזה עד שיסדרו את זה 100%.
    דבר כזה בסיבוב ואתה תוך שנייה עף לאיזה תהום.

  11. #101
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הצלחה ראשונה "למטה המאבק" המאולתר שהיצלחתי להקים עם עוד כמה גרמנים עדישים (זה פשוט לא בDNA שלהם להפוך שולחנות), המגזין הגרמני MOTORRAD NEWS עומד להוציא כתבה קטנה על זה במגזין הכתוב והאינטרנטי.

  12. #102
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    כל הכבוד על המאבק, באמת לא הגיוני לשחרר אופנוע חדש לשוק שזורק שמן לצמיג האחורי... הם חשופים לתביעה יצוגית ענקית, רשלנות שאין דברים כאלה... ועוד חוסר לקיחת אחראיות.

  13. #103
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    כל הכבוד על המאבק, באמת לא הגיוני לשחרר אופנוע חדש לשוק שזורק שמן לצמיג האחורי... הם חשופים לתביעה יצוגית ענקית, רשלנות שאין דברים כאלה... ועוד חוסר לקיחת אחראיות.
    אחריות הם לוקחים ועל זה אין לי תלונות, התקשרו אלי ממוטו גוצי איטליה ומוטו גוצי גרמניה ולרגע לא אמרו זה מה יש, הציעו לגשת לדילר אחר, הציעו גם לקחת מהבית ולהחזיר אבל כמו שכתבתי, במבחן התוצאה הם כרגע נכשלים, הם לא מצליחים להתגבר על הבעיה.

  14. #104
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    כן זה גם משהו... אבל אם אתה שואל אותי, הם צריכים לעשות RECALL לכל הכלים האלה במידי.

    מפחיד לעלות על אופנוע שאתה יודע שיש מצב שפתאום הגלגל שלך יטבול בשמן סתם ככה משום מקום.

  15. #105
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    צריך הרבה אומץ לקנות כלי חדש בשנתו הראשונה, היצרן לומד בעצם על גב הלקוחות על תחלואי האופנוע, הכשלים שלו ומבצע התאמות
    תיקונים והדגם הבא משתפר וכך עד למציאת המצב המושלם.

    אם היצרן לוקח אחריות מלאה הלקוח מפסיד קצת זמן ועצבים, ויצרן טוב ידע גם לפצות לקוחות אלה, זה בעצם המבחן האולטימטיבי לרצינות
    היצרן ותוקף האחריות.

    את הריקול עושים כשיש פתרון אמתי, זאת אומרת שהכשל הובן, נמצא פתרון אמתי והלקוח מוזמן למוסך להחלפת החלק הכושל ותיקון, התופעה עדיין
    בחיתוליה ולא ברור מה צריך לעשות בכדי לפתור אותה, אני מניח שזה ייקח עוד כמה חודשים עד שהיצרן ימצא פתרון אמת אבל כיוון שמדובר בכשל
    בטיחות היצרן צריך למצוא פתרון לכל אלה שרכשו את האופנוע עד עכשיו עד לתיקון.

    עד עכשיו ממה שהצלחתי להבין הגם היצרן וגם הדילר מקבלים אחריות, אבל בגלל הסכנה האמתית ברכיבה אולי שווה לבקש אופנוע תחלפי עד לתיקון
    ואני מדבר על ליין האופנועים היקר יותר כפיצוי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. התחדשתי באופנוע bmw f700gs
    על ידי kondason בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 24-10-2017, 09:30
  2. ירידת לחץ של 40% באופנוע מוטוקרוס
    על ידי gaja בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-07-2017, 14:40
  3. התחדשתי באופנוע
    על ידי etz301 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-06-2017, 22:05
  4. קטגוריה חדשה בסופרבייק העולמי - סופרספורט 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 08:35
  5. התחדשתי. לא באופנוע, אבל....
    על ידי א הזקן בפורום אוף טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 14:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO