עמוד 3 מתוך 8 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 115

אשכול: יש טעם לעשות היום רישיון לאופנוע? או שהכל כבר גם ככה עוד מעט יהיה רק חשמלי?

  1. #31
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לגבי הסוסים, כן או לא מותר זה לא משנה 99% מהאזרחים בחרו מרצונם החופשי להחליף את הסוס ברכב מכוון שהרכב מציא הרבה יותר יכולות מסוס, היום לרכב החשמלי אין סיכוי להיות יותר מנישה קטנה אם לא יכריחו את האזרח לקנות אותו וזה מצב שיכול להתפוצץ לשלטונות בפרצוף.

    כרגע רכב חשמלי הוא צעצוע של עשירים (באחזקה פרטית) ולא נראה שהמצב עומד להשתנות, חסימת מרכז העיר לרכבי בנזין תתפרש כאיסור תנועה למעמד הבניים ומטה, זה אחלה זרז למהפכות אלימות.
    ואם רכבים חשמליים יוזלו לעם למחירים שפויים כמו של מחיר משפחתומטית ממוצעת? זה כבר ישנה את התמונה..

    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אני לגמרי איתך בזה וגם רשמתי את זה בהודעה למעלה. הפסטיבל החשמלי הוא לא ענייני והוא לא בא לפתור שום דבר מהותי.
    לכשיפתרו הבעיות הטכנולוגיות, יהיה על מה לדבר אבל עד אז זה חרטא ברטא וכן, זה עושה רושם שאנחנו נכנסים לעידן פוסט-פוסטמודרניסטי שבו אנשים כבר לא מוכנים לקבל את השטויות האלה בזרועות פתוחות. וטוב שכך.
    אני לא יודע אם אלו שטויות, יש היום המון כלים חשמליים שמתקבלים AS IS, ואף אחד לא עוצר לרגע ושואל אם זה נכון או לא. לחלקם אתה אפילו לא מודע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    זה. בדיוק.
    חוץ מזה, עם כמות התשומת לב ההולכת ופוחתת מצד הנהגים, אתה עלול לא לראות את העתיד המזהיר של הרכבים האוטונומיים.
    בעוד כמה שנים, לאנשים יראה מוזר הקונספט של לתת לבן אדם שליטה מוחלטת על כלי ששוקל מעל לטון, שמגיע בקלות ל150-200 קמ"ש.
    תהנה כל עוד אתה יכול
    אתה יכול לומר את זה על כל דבר.. איך פעם אנשים היו צריכים ללכת לנהר לשטוף את עצמם? איך פעם אנשים התניידו על סוסים..? זה קרה, כי זה מה שהיה. זו לא חכמה לבקר בדיעבד את העבר. אבל זהו לא דיון פילוסופי, זהו דיון פרקטי. בסופו של יום, כמה משתלם להשקיע בענף הדו-גלגלי, ספציפית בישראל, לנוכח העתיד המאיים עליו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    התכוונת ל-״כלים מעופפים״, נכון? כי הרי בעוד כמה שנים לאנשים ייראה מוזר הקונספט של כלי שתופס מקום על הכביש במקום לעוף.

    ממתי זה הפך לפורום של מדע בדיוני?

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    זה לא דיון של מדע בדיוני. זהו דיון פרקטי. אני חיפשתי תשובה פרקטית: כן להוציא רישיון, לא להוציא רישיון; כן שווה לקנות היום אופנוע, לא שווה לקנות היום אופנוע. אני אשמח אם נישאר עם רגליים על הקרקע [תרתי משמע].

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ttarazi צפיה בהודעה
    זה לא דיון של מדע בדיוני. זהו דיון פרקטי. אני חיפשתי תשובה פרקטית: כן להוציא רישיון, לא להוציא רישיון; כן שווה לקנות היום אופנוע, לא שווה לקנות היום אופנוע. אני אשמח אם נישאר עם רגליים על הקרקע [תרתי משמע].
    אין שום דבר פרקטי בדיון הזה. רוצה אופנוע? שים אלפיים שקל + חודשיים של שיעורים ותהנה.
    מבטיח לך שעוד חצי שנה רכבים ואופנועים יסעו על בנזין ולא בצורה אוטומטית.
    מי אתה חושב יכול להגיד מה יהיה בעוד עשור? אנשים בפורום? רב ראשי? אפיפיור?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #33
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אין שום דבר פרקטי בדיון הזה. רוצה אופנוע? שים אלפיים שקל + חודשיים של שיעורים ותהנה.
    מבטיח לך שעוד חצי שנה רכבים ואופנועים יסעו על בנזין ולא בצורה אוטומטית.
    מי אתה חושב יכול להגיד מה יהיה בעוד עשור? אנשים בפורום? רב ראשי? אפיפיור?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    רב ראשי, אני מקווה שלא. אפיפיור, אני מניח שלא. אבל אולי אנשים בפורום שמבינים קצת יותר ממני ויוכלו לשער לאן נושבת הרוח ומה עוצמתה.
    לא מדובר כאן על תיאוריות קונספירציה, מדובר כאן על העתיד (הלא ממש רחוק) ועל השפעתו על תחום הדו-גלגלי. יותר מזה..?

    עכשיו, אם אין לך משהו לתרום לשאלה שלי, אתה באמת לא חייב להשתתף בדיון.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ttarazi צפיה בהודעה
    ואם רכבים חשמליים יוזלו לעם למחירים שפויים כמו של מחיר משפחתומטית ממוצעת? זה כבר ישנה את התמונה..



    אני לא יודע אם אלו שטויות, יש היום המון כלים חשמליים שמתקבלים AS IS, ואף אחד לא עוצר לרגע ושואל אם זה נכון או לא. לחלקם אתה אפילו לא מודע.



    אתה יכול לומר את זה על כל דבר.. איך פעם אנשים היו צריכים ללכת לנהר לשטוף את עצמם? איך פעם אנשים התניידו על סוסים..? זה קרה, כי זה מה שהיה. זו לא חכמה לבקר בדיעבד את העבר. אבל זהו לא דיון פילוסופי, זהו דיון פרקטי. בסופו של יום, כמה משתלם להשקיע בענף הדו-גלגלי, ספציפית בישראל, לנוכח העתיד המאיים עליו?



    זה לא דיון של מדע בדיוני. זהו דיון פרקטי. אני חיפשתי תשובה פרקטית: כן להוציא רישיון, לא להוציא רישיון; כן שווה לקנות היום אופנוע, לא שווה לקנות היום אופנוע. אני אשמח אם נישאר עם רגליים על הקרקע [תרתי משמע].
    אם המחיר ירד למחיר משפחתית בנזין, הטווח יגדל והטעינה זמינה בכל תחנת דלק בפחות מ10 דקות ובנוסף יצור הבטריות לא יצרוך מחצבים נדירים שקיימים בטבע פחות מנפט אז מנוע הבערה הפנימית יעלם.
    הנ"ל עוד רחוק מאד מאיתנו ולא בטוח שבכלל אפשרי.

    מכל הסיבות למה לא אופנוע זאת הסיבה הכי מגוחכת.

  5. #35
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם המחיר ירד למחיר משפחתית בנזין, הטווח יגדל והטעינה זמינה בכל תחנת דלק בפחות מ10 דקות ובנוסף יצור הבטריות לא יצרוך מחצבים נדירים שקיימים בטבע פחות מנפט אז מנוע הבערה הפנימית יעלם.
    הנ"ל עוד רחוק מאד מאיתנו ולא בטוח שבכלל אפשרי.

    מכל הסיבות למה לא אופנוע זאת הסיבה הכי מגוחכת.
    אני מוכרח לומר שהשתכנעתי, בין היתר בגלל התגובה הזו. תודה לך ולכל המשתתפים.

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    כנביא זוטר אני צופה שמקומות שבהם מתנהלים עם מכונית ואופנוע אוטונומיים לא נראה בעשורים הקרובים -בעיקר מסיבות כלכליות (תאגידי רכב) אבל גם טכנולוגיות (קישוריות בין כל כלי הרכב לתשתית עירונית וארצית , סכנות סייבר ועוד) מזכיר קצת את הבאז וההבטחה למשרד ללא ניירת שהיתה מוסכמת ומקובלת לפני 20 שנה.
    כמו ששיערתי אז, לא קרה.

    הקורקינטים או מכונה אוטונומית זולה להשכרה סביר להניח שיחליפו את האופנועים והרכבים לפני.

    מעבר לכך, אני מעריך שלפני שתהייה מערכת הסעת המונים אוטונומית תהייה בכל רכב מערכת דירוג של נהגים אחרים והמסוכנים והחולרות שבשמאלי ישלמו ביטוח יקר יותר ויהיה להם קורס נהיגה מונעת כל חודש ויישרף להם הצ'ולנט. זה עיקרון עתיק כזה שמניאקים משלמים יותר. חוכמת העמונים.

    בקיצור, צא לרכב בשטח ותהייה עירני וצעיר.

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כנביא זוטר אני צופה שמקומות שבהם מתנהלים עם מכונית ואופנוע אוטונומיים לא נראה בעשורים הקרובים -בעיקר מסיבות כלכליות (תאגידי רכב) אבל גם טכנולוגיות (קישוריות בין כל כלי הרכב לתשתית עירונית וארצית , סכנות סייבר ועוד) מזכיר קצת את הבאז וההבטחה למשרד ללא ניירת שהיתה מוסכמת ומקובלת לפני 20 שנה.
    כמו ששיערתי אז, לא קרה.

    הקורקינטים או מכונה אוטונומית זולה להשכרה סביר להניח שיחליפו את האופנועים והרכבים לפני.

    מעבר לכך, אני מעריך שלפני שתהייה מערכת הסעת המונים אוטונומית תהייה בכל רכב מערכת דירוג של נהגים אחרים והמסוכנים והחולרות שבשמאלי ישלמו ביטוח יקר יותר ויהיה להם קורס נהיגה מונעת כל חודש ויישרף להם הצ'ולנט. זה עיקרון עתיק כזה שמניאקים משלמים יותר. חוכמת העמונים.

    בקיצור, צא לרכב בשטח ותהייה עירני וצעיר.
    בשונה ממשרד ממשלתי, פיתוחים בסקטור הציבורי לא מחכים לפקידים שייאשרו דברים.
    יקרה מה שקרה עם הקורקינטים החשמליים. אחוז בולט מהרכבים יתחילו להיות אוטונומיים והחקיקה תתחיל להתערב באופן סמלי בלבד ורק אחרי מספר הרוגים.

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הקורקינטים או מכונה אוטונומית זולה להשכרה סביר להניח שיחליפו את האופנועים והרכבים לפני.
    אתה מבין שקורקינט יותר איטי מקטנוע ולכן לא צריך רישיון ולכן פופולריות? תעשה אותה קצת יותר שימושי (לשליחויות למשל) ו - הפתעה! צריך A2.

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    תהייה בכל רכב מערכת דירוג של נהגים אחרים והמסוכנים והחולרות שבשמאלי ישלמו ביטוח יקר יותר ויהיה להם קורס נהיגה מונעת כל חודש ויישרף להם הצ'ולנט
    אתה יודע למה זה עדיין לא קיים למרות שטכנולוגית זה אפשרי לפני שנים? שני מילים: "מדינה חופשית".

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אחוז בולט מהרכבים יתחילו להיות אוטונומיים והחקיקה תתחיל להתערב באופן סמלי בלבד ורק אחרי מספר הרוגים.
    זה לא עובד ככה. אתה (יצרן) לא יכול לכתוב על רכב "אוטומתי" - חוק נוחכי דורש נהג. ולא בשלט רחוק אלא בתוך הרכב. אחרת הדבר הזה לא מורשה לנסוע בכביש ציבורי. אותו נהג יהיה אחראי על כל תאונה (או הרוג).
    לכן - חקיקה חייבת להיות קודם. ולפני חקיקה - הוכחת יכולת הנדסית בניסוי רחב הקף. לפני זה - הוכחת יכולת הנדסית בניסוי בודד. ולפני - הוכחת יכולת בתאוריה.

    בנתיים אף אחד לא הצליח אפילו בתאוריה. עד כמה רחוק יכול להיות מימוש המוני מתאוריה? מטיורינג לאיפון לקח 60 שנה.

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    בשונה ממשרד ממשלתי, פיתוחים בסקטור הציבורי לא מחכים לפקידים שייאשרו דברים.
    יקרה מה שקרה עם הקורקינטים החשמליים. אחוז בולט מהרכבים יתחילו להיות אוטונומיים והחקיקה תתחיל להתערב באופן סמלי בלבד ורק אחרי מספר הרוגים.
    טעות. יש פיתוחים שמחכים לפקידים שיאשרו דברים. בעיקר כשזה נוגע לכיס הממשלתי והתאגידי. לדוגמא, חשבונית דיגיטלית שנשלחת ללקוח. הבעיה שיצרנים לא מוכנים לשתף פעולה (תקנים, פרוטוקול, קישוריות) בכל הנוגע לאוטונומיות כדי לא לאבד מהבידול שמסייע למכירות. (כי בינינו רוב המכוניות באותה רמת מחיר מספקות את אותה רמת שירות) נובל לא ויתרה על הבידול ונעלמה למרות שהיתה יציבה וחדשנית מה NT ו Win2K.

    היעילות בתחבורה אוטונומית והכדאיות יתרחשו כשכל תאגידי הרכב ישתתפו במשחק לפי אותם חוקים. זה מה שיאפשר ביזור עומסים, בטיחות ונוחות. בחזוני אני רואה שיירות של אנשים עונים לאימיילים בקרונוע שזוחל במהירות 30 קמ"ש בפקקים במרווחים של 3 ס"מ. לא רואה שום כדאיות או היתכנות לקרונוע אוטונומי פרטי.

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אתה מבין שקורקינט יותר איטי מקטנוע ולכן לא צריך רישיון ולכן פופולריות? תעשה אותה קצת יותר שימושי (לשליחויות למשל) ו - הפתעה! צריך A2.

    לא משנה הכלי אלא העיקרון. תעשה סאגווי אוטונומי ותסיע אנשים ברחבי העיר במקום מונית. מה רע?

    אתה יודע למה זה עדיין לא קיים למרות שטכנולוגית זה אפשרי לפני שנים? שני מילים: "מדינה חופשית".
    מדינה חופשית כן, בכל הקשור לחברות הביטוח, האשראי והבנקים לא ממש. אני גם לא בטוח שיש סיבה לפזול לחו"ל כי נראה לי שמשבר הסאבפריים (של מעצמת החופש- על אמת) שהחריב אינספור משפחות לא היה מתקיים בישראל.

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני ארכב על אופנוע בנזין כל עוד אהיה מסוגל להרים את הרגל מעל המיכל עצמאית.

    גם אם אצטרך לגנוב אופנוע בנזין מהמוזיאון, לברוח מניידות משטרה חשמליות, להילחם בחוצנים
    או סהרסונים.

    כל עוד אוכל להשיג דלק (גם בשוק השחור) ולהתעלם מאלה שינסו להגיד לי אחרת.

    האופנוע כמו שהוא עוד לא אמר את המילה האחרונה וגם אני לא!

    כל השאר ספקולציות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כן לא, לא כן מה זה משנה, מי שרוכב על אופנוע כתחביב ימשיך לעשות זאת עוד עשרות שנים בדיוק כמו אלו שרוכבים עדיין על סוסים או יורים חצים עם חץ וקשת.
    גם אופניים זה טכנולוגיה סופר ישנה שבחלק מהמדינות בעולם כבר לא משתמשים בהם ככלי תחבורה אבל כתחביב זה סגמנט חם שמוכר הרבה.

  14. #44
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כנביא זוטר אני צופה שמקומות שבהם מתנהלים עם מכונית ואופנוע אוטונומיים לא נראה בעשורים הקרובים -בעיקר מסיבות כלכליות (תאגידי רכב) אבל גם טכנולוגיות (קישוריות בין כל כלי הרכב לתשתית עירונית וארצית , סכנות סייבר ועוד)
    יש דברים בגו. על היבט הסייבר תהיה עבודה מאסיבית. לזה התכוונתי כשאמרתי "בירוקרטיה". אף אחד לא יעז לעלות על רכב שנתון לשליטה של מישהו אחר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    החקיקה תתחיל להתערב באופן סמלי בלבד ורק אחרי מספר הרוגים.
    עצוב, אבל זה המצב..

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני ארכב על אופנוע בנזין כל עוד אהיה מסוגל להרים את הרגל מעל המיכל עצמאית.
    גם אם אצטרך לגנוב אופנוע בנזין מהמוזיאון, לברוח מניידות משטרה חשמליות, להילחם בחוצנים או סהרסונים.
    כל עוד אוכל להשיג דלק (גם בשוק השחור) ולהתעלם מאלה שינסו להגיד לי אחרת.
    האופנוע כמו שהוא עוד לא אמר את המילה האחרונה, וגם אני לא!
    כל השאר ספקולציות.
    הלוואי, מה אני אגיד. ביום שבו האופנוע ייעלם (קרי: רכיבה עליו או תדלוק שלו בבנזין ייאסרו מטעמים ירוקים), זו יהיה המסמר הראשון בארון הקבורה של ענף המוטוריקה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מי שרוכב על אופנוע כתחביב ימשיך לעשות זאת עוד עשרות שנים בדיוק כמו אלו שרוכבים עדיין על סוסים או יורים חצים עם חץ וקשת. גם אופניים זה טכנולוגיה סופר ישנה שבחלק מהמדינות בעולם כבר לא משתמשים בהם ככלי תחבורה אבל כתחביב זה סגמנט חם שמוכר הרבה.
    אתה מפספס פה משהו חשוב: כאמור, סוסים ממשיכים להתקיים גם היום, כנ"ל אופניים וכנ"ל חץ וקשת. כל משתמשיהם יכולים לתפקד עצמאית - הם יכולים לגדל סוסים עצמאית, להאכיל אותם בחציר שממשיך להתקיים היום, לערוך מטווח אם הם רוצים. רוכבי האופנועים תלויים בחסדיהם של שני גופים - המדינה ויצרני האופנועים. אם היצרנים יראו כי מטעמים ירוקים תחול ירידה בקנייה של אופנועים, הייצור שלהם ייפסק. אתה לא יכול לבנות אופנוע לבד כמו שאתה יכול לגדל סוס לבד. כנ"ל לגבי הבנזין - אתה תלוי כאן בגורמים חיצוניים. וזה בדיוק ה"פחד" שלי כששאלתי את השאלה. מניין לנו לדעת ש"מחר בבוקר" לא יקומו ארגונים פרו-ירוקים שיאיצו ברשויות לסלק כלי רכב מזהמים, ובתוכם האופנועים...?

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ttarazi צפיה בהודעה
    יש דברים בגו. על היבט הסייבר תהיה עבודה מאסיבית. לזה התכוונתי כשאמרתי "בירוקרטיה". אף אחד לא יעז לעלות על רכב שנתון לשליטה של מישהו אחר.



    עצוב, אבל זה המצב..



    הלוואי, מה אני אגיד. ביום שבו האופנוע ייעלם (קרי: רכיבה עליו או תדלוק שלו בבנזין ייאסרו מטעמים ירוקים), זו יהיה המסמר הראשון בארון הקבורה של ענף המוטוריקה.



    אתה מפספס פה משהו חשוב: כאמור, סוסים ממשיכים להתקיים גם היום, כנ"ל אופניים וכנ"ל חץ וקשת. כל משתמשיהם יכולים לתפקד עצמאית - הם יכולים לגדל סוסים עצמאית, להאכיל אותם בחציר שממשיך להתקיים היום, לערוך מטווח אם הם רוצים. רוכבי האופנועים תלויים בחסדיהם של שני גופים - המדינה ויצרני האופנועים. אם היצרנים יראו כי מטעמים ירוקים תחול ירידה בקנייה של אופנועים, הייצור שלהם ייפסק. אתה לא יכול לבנות אופנוע לבד כמו שאתה יכול לגדל סוס לבד. כנ"ל לגבי הבנזין - אתה תלוי כאן בגורמים חיצוניים. וזה בדיוק ה"פחד" שלי כששאלתי את השאלה. מניין לנו לדעת ש"מחר בבוקר" לא יקומו ארגונים פרו-ירוקים שיאיצו ברשויות לסלק כלי רכב מזהמים, ובתוכם האופנועים...?
    כרגע האפודים הצהובים בצרפת נתנו טעימה קטנה ממה שעומד לבוא ברגע שהמדינה תגזים.
    מסתבר שכולנו ירוקים עד שמישהוא מכניס יד לכיס שלנו.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 04-09-2018, 11:28
  2. רישיון לאופנוע - ..
    על ידי Natan בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-05-2017, 17:56
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 09:42
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 12:23
  5. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-07-2015, 08:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO