
נכתב במקור על ידי
ttarazi
יש דברים בגו. על היבט הסייבר תהיה עבודה מאסיבית. לזה התכוונתי כשאמרתי "בירוקרטיה". אף אחד לא יעז לעלות על רכב שנתון לשליטה של מישהו אחר.
עצוב, אבל זה המצב..
הלוואי, מה אני אגיד. ביום שבו האופנוע ייעלם (קרי: רכיבה עליו או תדלוק שלו בבנזין ייאסרו מטעמים ירוקים), זו יהיה המסמר הראשון בארון הקבורה של ענף המוטוריקה.
אתה מפספס פה משהו חשוב: כאמור, סוסים ממשיכים להתקיים גם היום, כנ"ל אופניים וכנ"ל חץ וקשת. כל משתמשיהם יכולים לתפקד עצמאית - הם יכולים לגדל סוסים עצמאית, להאכיל אותם בחציר שממשיך להתקיים היום, לערוך מטווח אם הם רוצים. רוכבי האופנועים תלויים בחסדיהם של שני גופים - המדינה ויצרני האופנועים. אם היצרנים יראו כי מטעמים ירוקים תחול ירידה בקנייה של אופנועים, הייצור שלהם ייפסק. אתה לא יכול לבנות אופנוע לבד כמו שאתה יכול לגדל סוס לבד. כנ"ל לגבי הבנזין - אתה תלוי כאן בגורמים חיצוניים. וזה בדיוק ה"פחד" שלי כששאלתי את השאלה. מניין לנו לדעת ש"מחר בבוקר" לא יקומו ארגונים פרו-ירוקים שיאיצו ברשויות לסלק כלי רכב מזהמים, ובתוכם האופנועים...?