עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 41

אשכול: ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר

  1. #16
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    עם יד על הלב - כמה באמת אתם צריכים מיכלי דלק מידבריים?
    כאילו, אתם גרים בכרם שלום ורוכבים כל בוקר לעבודה באילת דרך כביש 10 ?

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    זה בכלל לא קשור לכמות הדלק אלא לחלוקת המשקל על האופנוע.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    עם יד על הלב
    איזה קול בריא פתום

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    עם יד על הלב - כמה באמת אתם צריכים מיכלי דלק מידבריים?
    כאילו, אתם גרים בכרם שלום ורוכבים כל בוקר לעבודה באילת דרך כביש 10 ?
    עם יד על הלב,
    האופנוע אצלי הוא אופנוע יומיומי.
    זה מבאס את התחת כשאתה צריך לתדלק כל יומיים שלושה.
    הייתי שמח לעוד כמה ליטרים אצלי במיכל.

  5. #20
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    זה גם מאד מבאס כשיש לך כמה אפשרויות של תחנות דלק ואתה פשוט לא יודע במה לבחור.
    בחיאת

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    71
    יותר הגיוני לפותח השרשור שהאופנוע ייפול על אחד מראשי המנוע (כמו בב.מ.וו שציין) מאשר על הטנק דלק?

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    עם יד על הלב - כמה באמת אתם צריכים מיכלי דלק מידבריים?
    כאילו, אתם גרים בכרם שלום ורוכבים כל בוקר לעבודה באילת דרך כביש 10 ?
    המבחן האולטימטיבי אצלי זה י-ם אילת במיכל אחד, אבל מה אני מבין......
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    המבחן האולטימטיבי אצלי זה י-ם אילת במיכל אחד, אבל מה אני מבין......
    אתה לא חש צורך לעצור להתרעננות והתמתחות ברכיבה כזו?

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    אתה לא חש צורך לעצור להתרעננות והתמתחות ברכיבה כזו?

    לעצור סבבה, לא למלא מיכל.

    השיטה שלי למשוך מיכל ישן עד צומת הלידו או המלונות במידת האפשר, שם לעצור ולמלא ואז להמשיך לאילת.
    באופן תאורטי אפשר לצאת מי-ם ולהגיע לאילת אבל אני לא אוהב להגיע לסוף מיכל.
    יש לי 21 ליטר למיכל מלא והצריכה היא באזור ה-1:20 ברכיבה שפויה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לעצור סבבה, לא למלא מיכל.

    השיטה שלי למשוך מיכל ישן עד צומת הלידו או המלונות במידת האפשר, שם לעצור ולמלא ואז להמשיך לאילת.
    באופן תאורטי אפשר לצאת מי-ם ולהגיע לאילת אבל אני לא אוהב להגיע לסוף מיכל.
    יש לי 21 ליטר למיכל מלא והצריכה היא באזור ה-1:20 ברכיבה שפויה.
    מצטרף. גם אני שונא לתדלק. זה שובר לי את הרצף.
    בתור רוכב יומיומי, שעושה 90 ק"מ ליום של בית-עבודה, אם יש משהו שאני לא מוכן לחיות איתו זה אופנוע עם טווח קטן.
    אני נוטה לתדלק כל פעם באותה תחנה ליד היציאה מהעבודה, לא מתכוון לסטות ממסלול הנסיעה כדי להיכנס לתחנת דלק אחרת רק כי נדלקה נורה.
    הדוקאטי שלי מאפשר לי טווח ריאלי של 290-320 ק"מ עד הנורה (ואז יש עוד 50 ק"מ בטוחים יחסית), ואני סבבה עם זה - תדלוק אחת ל-3 ימים. אם הייתי יכול לתדלק כל 4 ימים, לא הייתי מתנגד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #26
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לעצור סבבה, לא למלא מיכל.

    השיטה שלי למשוך מיכל ישן עד צומת הלידו או המלונות במידת האפשר, שם לעצור ולמלא ואז להמשיך לאילת.
    באופן תאורטי אפשר לצאת מי-ם ולהגיע לאילת אבל אני לא אוהב להגיע לסוף מיכל.
    יש לי 21 ליטר למיכל מלא והצריכה היא באזור ה-1:20 ברכיבה שפויה.
    אתה תמיד יכול לשים במקום שלוקר דלק, וגם במקום ארגז אחורי/צד עוד כמה ליטרים של דלק, ככה יהיה לך טווח מוגדל.
    גם שמעתי על שיטה של לרדת ירידות בניוטרל - ככה שיוצא מי-ם עד ים המלח נראה לי יש איזה 50 - 60 ק"מ שאתה יכול לעשות על ליטר שתיים.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    אתה תמיד יכול לשים במקום שלוקר דלק, וגם במקום ארגז אחורי/צד עוד כמה ליטרים של דלק, ככה יהיה לך טווח מוגדל.
    גם שמעתי על שיטה של לרדת ירידות בניוטרל - ככה שיוצא מי-ם עד ים המלח נראה לי יש איזה 50 - 60 ק"מ שאתה יכול לעשות על ליטר שתיים.
    פיקח לא נכנס לבעיה שחכם יודע לצאת ממנה, חוץ מטיולי מדבר אין בארץ מקום שבחישוב נכון אי אפשר להגיע ממקום אחד למקום אחר
    בלי לתדלק, וזה כולל כביש 10 בדוק. (חלק מהשיקולים שלי ברכישת אופנוע זה בדיוק זה!).

    *לא רוכבים על אופנוע לא בניוטראל ולא עם קלאצ' משוך.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #28
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    טוב, אז אחרי 1000 ק"מ (1060 נו אל תהיו קטנוניים) בסופ"ש אחד, אני יכול לספר לכם מניסיון אישי שצריכת הדלק המדודה היא 1:16 בפועל (ולא על פי המחשב)
    המהירות הייתה באזור של ה6 אלף סל"ד (150 חצילים לשעה), האופנוע סחב כ140 ק"ג (מורכבת+ציוד). זה אומר שמיכל דלק אמור להספיק ל320 ק"מ בתנאים האלו. תידלקתי בתחנה האחרונה באילת, הגעתי עד ללידו ותדלקתי שם כשמד הראה 290 ק"מ מאז התדלוק האחרון, יכולתי בכיף להגיע לירושלים.
    הצהרת היצרן היא 450 ק"מ למיכל, שזה הגיוני לגמרי כשרוכבים בתנאים סבירים יותר מאלו שאני התמודדתי איתם.

    לגבי המיקום של המיכל, עדיין לא מבין את כל הסוגיה בנושא, אופנועי אנדורו מצויידים במיכלי פלסטיק, והם נופלים על בסיס קבוע, לא זוכר שקרה לי ולא משנה איזה שיגור ביצעתי, שמיכל הדלק נסדק. כנ"ל אופנועי כביש שמצויידים במיכלי פלסטיק במיקום "רגיל" והחליקו ומיכל הדלק נפגע, גם שם לא זכור לי שהמיכל נפתח. אולי בגלל שזה בולט בעין אז הוא נשאל הרבה. בכל אופן, היצרן מספק את הכלי עם מיגון למיכלי הדלק, (שאגב, לא רחבים ולא מציקים ברגליים כמו בוקסר) ואם לא מספיק לכם תוכלו לשדרג למיגוני קרבון למיכל הדלק (בדגם האר זו תוספת נפוצה)

    אם בא לכם לקרוא את חוות דעתי מהרכיבה בת 1060 ק"מ על הכלי ב24 שעות, אתם מוזמנים לקרוא כאן:
    https://www.facebook.com/KtmHusaberg...44yw&__tn__=-R
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    אף אחד לא שואל את השאלה החשובה ביותר..
    מה יהיה עם הכתום המכוער הזה על כל הדגמים
    כאילו , מי שלא מת על כתום לא יקנה את האופנוע?
    מה הבעייה להוציא גם צבע אחר כמו כל יצרנית אחרת (ולא, לבן עם נגיעות כתום בכל מקום זה לא בדיוק צבע אחר)
    מה דוקאטי מוכרים רק אדום ?
    פרארי יש רק באדום?
    מיתוג שמיתוג , רוצים להינות גם מהמראה של האופנוע

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי guy44 צפיה בהודעה
    אף אחד לא שואל את השאלה החשובה ביותר..
    מה יהיה עם הכתום המכוער הזה על כל הדגמים
    כאילו , מי שלא מת על כתום לא יקנה את האופנוע?
    מה הבעייה להוציא גם צבע אחר כמו כל יצרנית אחרת (ולא, לבן עם נגיעות כתום בכל מקום זה לא בדיוק צבע אחר)
    מה דוקאטי מוכרים רק אדום ?
    פרארי יש רק באדום?
    מיתוג שמיתוג , רוצים להינות גם מהמראה של האופנוע
    הלוואי שזה היה רק הצבע, העיצוב של ה790 אדוונצ'ר די דוחה.

אשכולות דומים

  1. דיון אדוונצ׳ר A1
    על ידי NaimJ בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19-03-2019, 00:10
  2. המלצה למעיל אדוונצ'ר
    על ידי Busy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 19:49
  3. אדוונצ'ר-סינגל חדש וקרבי לק.ט.מ
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-12-2016, 13:31
  4. סדרת אדוונצ'רים חדשה לק.ט.מ
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 10:38
  5. אדוונצ'רים במבחן ק.ט.מ מול ב.מ.וו
    על ידי ehudco8 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 13:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO