ממליץ לך לשקול גם ויסטרום 1000
כן נכון, זה לא באמת אדוונצ'ר כמו האפריקה או הקטום אבל לפי מה שאני מבין ממך
אתה לא באמת מתכוון לעשות שטח כשוח. מנסיון שלי זה מאוד כואב בכיס לעשות רכיבות
שטח עם האדוונצרים הגדולים, כל נפילה קטנה מתורגמת לכמה מאות שקלים במקרה הטוב.
כלי לא מאיים, בעל מומנט חזק, מכלולים איכותיים, זול ונוח.

זה יפה לראות סרטים ביוטיוב על אדוונצרים גדולים שחוצים יבשות וכובשים פסגות הרים
אבל בסופו של יום, ובמידה ואין לך יותר מידי נסיון, אתה טיפול ולא פעם, ותשלם על זה.

בזמנו היה לי KLX250 ואז טנרה 660 שהיו משמשים אותי ליום יום, ובסופשים הייתי מטייל איתם.
כול חודש/חודשיים הייתי מבקר במוסך עם הגה עקום, מנופים שבורים, איתותים, פלסטיקה וכו..
זה היה מבאס כי לא יכולתי לנסוע לעבודה עד לתיקון.
כמובן שעם הזמן המקרים האלו פחתו, אבל אתה מבין את הרעיון.

כמובן שחוויה של כל אחד היא אחרת אבל אני למדתי להפריד בין השניים, עכשיו רוכב יחד
עם הגברת על ויסטרום 1000 בשבילי קק"ל ובמדבריות של הערבה. ובמידה ובא לי יותר
"שטח" אז יש לי קטום מכוסח בן 10 מלא בצלקות קרב שלא אכפת לו מכלום.

אגב עם צמיגי קוביות הויסטרום שלי חרש את הרי ירושלים עם מורכבת, וזה בהחלט שיפר
את התנהגות השטח, אבל נאלצתי לשלם על כך בהתנהגות כביש ירודה מאוד.
לאחר מספר חודשים החלפתי בחזרה לצמיגי כביש.

לגבי האפריקה, יצא לי לעשות מספר רכיבות על כלים של חברים, ההרגשה היא של אופנוע
שטח אמיתי בהשוואה לסטרום, אכן לטעמי הקדמי רך, אבל זה משהו שהתרגלתי אליו עוד
מימי הטנרה אז לא הייתה לי בעיה עם זה. מה שהפריע לי בעיקר זה הסל"ד הנמוך שעליו
עובד המנוע שלו ( יחסית כמובן ), בעקיפות הייתי מגיע למנתק דיי מהר.
אני מניח שזה עניין של חוסר הכירות שלי עם הכלי ועניין של הרגל.

אגב עוד משהו שלמדתי על אופנועים, אדוונצרים וטיולי שטח:
זה אף פעם לא האופנוע, אלא הרוכב.