ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
אדוונצ'ר 790

לא מבשל את הרגליים (מנוע טווין מקבילי בדומה לאפריקה או הgs, לא וי כמו ב1190) רכבתי איתו בים המלח ב32 מעלות חום, הופתעתי.
לא גבוה (יש אפילו קיט הנמכה שמביא אותו לכדי 80 ס"מ בלבד (שזה יותר נמוך אפילו מהnc) במקור המושב 85 ומתכוונן ל83
המשקל שלו יותר נמוך מהnc, רק 189 קילו יבש לעומת 220 של הnc)
כוח מספק אך לא מאיים, 95 סוסים. (ועדיין יותר זריז וחזק לעומת הgs850 החדש והאפריקה טווין)
מרווח טיפולים גדול של 15k קטן ורק ב30k הגדול
מגיע עם ג'אנטים 21-18 ושפיצים, וגם בקרת אחיזה לשטח, זה לא צרצר, אבל כאדוונצ'ר ראשון לשטח הוא הידידותי ביותר.

הוא מעל התקציב שלך בעשירייה, אבל לפי התיאור שלך, נשמע כאילו הוא יתאים לך הרבה יותר מכל אדוונצ'ר אחר.
קרוב לוודאי שהוא אופנוע נהדר אבל עדיין חדש ורב הניסתר על הגלוי ומוכוון שבילים ופחות כביש בטח בשתיים והכי חשוב מעל התקציב-מה שבמידה ויהיה אפשרי מותח
עוד את מעטפת החיפוש להתאמה!


ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
איך בדיוק ה KTM מאבד מנוחות בכביש?, אם רוב הנסיעות כביש ניתן ללכת על הדגם הרגיל ולא ה R (זה מה שאני עשיתי) ואז מקבלים את תנוחת הרכיבה של אופנוע אדוונצ'ר שהיא הכי נוחה שיש עם גלגלים קטנים יותר (17 ו- 19 לעומת 18 ו- 21 בדגם ה R) לטובת היגוי קל יותר וכך אתה מקבל אופנוע שנותן בראש לורסיס לויסטורם ולכל אופנוע אחר על אותו הסיגמנט ואפילו נותן בראש להרבה אופנועים שנחשבים ספורטיבים, אובר קיל זאת הגדרה ממש לא נכונה מכיוון שמעבר לקטנוע אף אחד לא צריך, אנחנו רוכבים כי אנחנו רוצים וקונים מה שהלב רוצה ובטוח לא מה שנכון לנו.
לא יודע לאיזה GS התכוונת, אלו עם המנועים הקטנים או ה 1200 שיקר וחלש משמעותית מהכתום?
לסיכום, אני הייתי הולך על הכתום מבלי לחשוב פעמיים.
הוא אובר כיוון שפותח השרשור רק חזר עכשיו לרכוב, מתניע על NC חביב רגוע ונמוך, קל להתניידות ולא מאיים, ואתה מציע לו מפלצת כוח שמצריכה יד מנוסה ויציבה
שלא לדבר שהבחור מטר שבעים ושש שזה די גבולי לאופנועים מהסוג הזה, אז טכניקה מפצה על גובה אבל....


ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
הייתי בביג בויז ומתברר שיש רשימת המתנה. ראיתי אפריקה טווין וקטמ 1290. ישבתי על שניהם והרגיש נוח. הקטמ הרגיש יותר כבד המנוע מקרקש והכלי מכוער.
בינתיים גם הגיע קונה שנראה רציני אז יצאתי לרכיבת פרידה לילית באזור בית גוברין. עם הפנסים בצד יש הרבה אור. כביש ריק וכיף גדול. חבר אמר לי לשקול שוב אופונוע שטח שני.
חיפוש צריך להתבצע במקביל, כשסוכנויות האופנועים הן חלק ממקומות החיפוש, אפשר גם לפרסם את האופנוע שלך במחיר סביר ולראות מה אומר השטח
רוב הסיכוי שתקבל עליו יותר אם תמכור לאדם פרטי מאשר טרייד אין בסוכנות.
רצוי להתמקד על עד שלושה דגמים בחיפוש על מנת שלא להתבלבל ולא לקנות קנייה אימפולסיבית לא מתאימה.
אופנוע שטח שני מחייב היערכות כלכלית אחרת ומייקר את התחביב, בדוק שזה באמת מתאים ולא רק מפתה.

להתרשמותי וייתכן ואני טועה אתה עדיין לא באמת מגובש על מה אתה צריך ורוצה (בסדר הזה) אולי שווה לבדוק בנחת שוב?