עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 77

אשכול: התלבטות בשדרוג אדוונצ'ר

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ...בנוסף ראיתי שיש במוו 800GS בגירסת אדוונצ'יר עם מיכל דלק צדדי מאחור (בוידיאו למטה).
    ביד 2 לא רואים כאלה כי לא הגיעו לארץ או שיש מעט מאוד?
    בכל ה-700/800Gs מיכל הדלק ממוקם מתחת למושב ופתח המילוי נמצא בצד כמו בסירטון שצירפת.

    לדגם אדוונצ'ר יש מיכל גדול ובולט יותר - אם אני לא טועה בנפח של 24 ליטר במקום 16 בדגם הרגיל.

    אגב, יש לא מעט Gs800 אדוונצ'ר בארץ.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אדוונצ'ר 790

    לא מבשל את הרגליים (מנוע טווין מקבילי בדומה לאפריקה או הgs, לא וי כמו ב1190) רכבתי איתו בים המלח ב32 מעלות חום, הופתעתי.
    לא גבוה (יש אפילו קיט הנמכה שמביא אותו לכדי 80 ס"מ בלבד (שזה יותר נמוך אפילו מהnc) במקור המושב 85 ומתכוונן ל83
    המשקל שלו יותר נמוך מהnc, רק 189 קילו יבש לעומת 220 של הnc)
    כוח מספק אך לא מאיים, 95 סוסים. (ועדיין יותר זריז וחזק לעומת הgs850 החדש והאפריקה טווין)
    מרווח טיפולים גדול של 15k קטן ורק ב30k הגדול
    מגיע עם ג'אנטים 21-18 ושפיצים, וגם בקרת אחיזה לשטח, זה לא צרצר, אבל כאדוונצ'ר ראשון לשטח הוא הידידותי ביותר.

    הוא מעל התקציב שלך בעשירייה, אבל לפי התיאור שלך, נשמע כאילו הוא יתאים לך הרבה יותר מכל אדוונצ'ר אחר.
    קרוב לוודאי שהוא אופנוע נהדר אבל עדיין חדש ורב הניסתר על הגלוי ומוכוון שבילים ופחות כביש בטח בשתיים והכי חשוב מעל התקציב-מה שבמידה ויהיה אפשרי מותח
    עוד את מעטפת החיפוש להתאמה!


    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    איך בדיוק ה KTM מאבד מנוחות בכביש?, אם רוב הנסיעות כביש ניתן ללכת על הדגם הרגיל ולא ה R (זה מה שאני עשיתי) ואז מקבלים את תנוחת הרכיבה של אופנוע אדוונצ'ר שהיא הכי נוחה שיש עם גלגלים קטנים יותר (17 ו- 19 לעומת 18 ו- 21 בדגם ה R) לטובת היגוי קל יותר וכך אתה מקבל אופנוע שנותן בראש לורסיס לויסטורם ולכל אופנוע אחר על אותו הסיגמנט ואפילו נותן בראש להרבה אופנועים שנחשבים ספורטיבים, אובר קיל זאת הגדרה ממש לא נכונה מכיוון שמעבר לקטנוע אף אחד לא צריך, אנחנו רוכבים כי אנחנו רוצים וקונים מה שהלב רוצה ובטוח לא מה שנכון לנו.
    לא יודע לאיזה GS התכוונת, אלו עם המנועים הקטנים או ה 1200 שיקר וחלש משמעותית מהכתום?
    לסיכום, אני הייתי הולך על הכתום מבלי לחשוב פעמיים.
    הוא אובר כיוון שפותח השרשור רק חזר עכשיו לרכוב, מתניע על NC חביב רגוע ונמוך, קל להתניידות ולא מאיים, ואתה מציע לו מפלצת כוח שמצריכה יד מנוסה ויציבה
    שלא לדבר שהבחור מטר שבעים ושש שזה די גבולי לאופנועים מהסוג הזה, אז טכניקה מפצה על גובה אבל....


    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הייתי בביג בויז ומתברר שיש רשימת המתנה. ראיתי אפריקה טווין וקטמ 1290. ישבתי על שניהם והרגיש נוח. הקטמ הרגיש יותר כבד המנוע מקרקש והכלי מכוער.
    בינתיים גם הגיע קונה שנראה רציני אז יצאתי לרכיבת פרידה לילית באזור בית גוברין. עם הפנסים בצד יש הרבה אור. כביש ריק וכיף גדול. חבר אמר לי לשקול שוב אופונוע שטח שני.
    חיפוש צריך להתבצע במקביל, כשסוכנויות האופנועים הן חלק ממקומות החיפוש, אפשר גם לפרסם את האופנוע שלך במחיר סביר ולראות מה אומר השטח
    רוב הסיכוי שתקבל עליו יותר אם תמכור לאדם פרטי מאשר טרייד אין בסוכנות.
    רצוי להתמקד על עד שלושה דגמים בחיפוש על מנת שלא להתבלבל ולא לקנות קנייה אימפולסיבית לא מתאימה.
    אופנוע שטח שני מחייב היערכות כלכלית אחרת ומייקר את התחביב, בדוק שזה באמת מתאים ולא רק מפתה.

    להתרשמותי וייתכן ואני טועה אתה עדיין לא באמת מגובש על מה אתה צריך ורוצה (בסדר הזה) אולי שווה לבדוק בנחת שוב?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    1.76 לאופנוע שגובה המושב שלו הוא 83 (וניתן גם להנמכה) זה לא בעייתי בכלל. המושב של הnc הוא בערך באותו גובה, והאופנוע שוקל הרבה יותר.
    לגבי אמינותשל דגם חדש ולא מוכר, אתה צודק. לגבי יד ימין וטכניקת רכיבה אתה גם צודק.אבל מי שרוצה לרכב בשטח ישלם מחיר עם כל אופנוע שהוא לא אופנוע שטח. ודווקא(ואת זה אני כותב בתור אחד שלא מגיע גם עם רגל אחת לרצפה באופנוע שטח אמיתי). ודווקא הנתונים היבשים מצביעים על אופנוע ידידותי (למעט עניין הכוח, שבטח ניתן גם להגביל בשטח).
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 02-06-2019 בשעה 09:29.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    טנרה 700 החדש.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    בכל ה-700/800Gs מיכל הדלק ממוקם מתחת למושב ופתח המילוי נמצא בצד כמו בסירטון שצירפת.

    לדגם אדוונצ'ר יש מיכל גדול ובולט יותר - אם אני לא טועה בנפח של 24 ליטר במקום 16 בדגם הרגיל.

    אגב, יש לא מעט Gs800 אדוונצ'ר בארץ.
    מקווה שכן. אין אפילו תת דגם ביד 2.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    הבחור מטר שבעים ושש שזה די גבולי לאופנועים מהסוג הזה, אז טכניקה מפצה על גובה אבל....
    ישבתי על שניהם והרגיש לי בסדר. מבחינת טכניקת רכיבה אני מאמין שיהיה בסדר. לא כי אני מיק דואהן אלא בגלל שאני פחות צעיר ויותר זהיר.

    רצוי להתמקד על עד שלושה דגמים בחיפוש על מנת שלא להתבלבל ולא לקנות קנייה אימפולסיבית לא מתאימה.
    אימפולסיבי זה גם בסדר. מקסימום אם לא מתאים מחליפים.

    אופנוע שטח שני מחייב היערכות כלכלית אחרת ומייקר את התחביב, בדוק שזה באמת מתאים ולא רק מפתה.
    ביררתי ומסתבר שצריך ביטוח נוסף ויחד עם התיקונים, תחזוקה זה באמת הופך לתחביב לעשירים.

    להתרשמותי וייתכן ואני טועה אתה עדיין לא באמת מגובש על מה אתה צריך ורוצה (בסדר הזה) אולי שווה לבדוק בנחת שוב?
    אני יודע מה אני רוצה, רק מחפש מה יביא אותי לשם . נסיעת מבחן לעניות דעתי לא מלמדת הרבה על הכלי. זה עניין של שעות וכמה מאות ק"מ לפחות. אני מגיע מגישה שבגדול כל הדגמים הרלוונטיים טובים וצריך לראות הכי שמח בטוח ונוח.

    אתמול הסתכלתי על סרטוני ההשקה במרוקו של ה KTM 790 ודי התרשמתי. יקר, פחות פוזה בנפח אבל מריח כמו דגם שיעשה היסטוריה. מבחנית התקציב אני לא פוסל כי אין תחזוקה ואחריות ומצד שני בטוח צריך תוספות והמחירון לא משקף את העלות האמיתית. אין לי מושג לגבי ירידת הערך של KTM.
    מקווה שנמצא כלי שובר שיוויון

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בכלי חדש יש עליות של התוספות ונפילת ערך גדולה במכירה.
    לגבי ה-KTM יש המון דעות לכאן ולכאן בקשר לאמינות, קצת קשה לדעת למי להאמין.
    לא שמעתי את דעתך לגבי הסופר טנרה 1200.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בכלי חדש יש עליות של התוספות ונפילת ערך גדולה במכירה.

    זאת בדיוק הבעיה...

    לגבי ה-KTM יש המון דעות לכאן ולכאן בקשר לאמינות, קצת קשה לדעת למי להאמין.
    לא שמעתי את דעתך לגבי הסופר טנרה 1200.
    לא יודע עד כמה מבוסס אבל הבנתי שהסופר טנרה מבחינת אמינות די נכשל במשטרע. אני יודע שהיחידה קורעת את האופנועים אבל בכל זאת האימרה זול זה ביוקר נראית לי שייכת.
    תאר לרגע בדימיון ABS ובולמי דיסק על וספה מוגבהת עם מנוע ליטר של ג'יקסר...זה מה שמתחשק לי לקנות

  9. #24
    מוסיף עוד משהו, קטן אבל לדעתי מאוד חשוב.
    המלצתי קודם על האפריקה, אני כאמור מאוד נהנה ממנו - אבל - עניין הפנימיות הוא באמת בעייתי מאוד כמו שהוזכר מעלה.
    אני חשבתי שאפתור זאת אפטר מרקט אם ארצה בכך, מסתבר שזה כמעט בלתי אפשרי, לא מצאתי פתרון עד כה.
    קח את זה בחשבון.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    vespa Untitled.jpg

    רגע, יש באפריקה טווין שפיצים על 21 והצמיגים טיובלס?

  11. #26
    באפריקה יש שפיצים 21 ו18 ובשניהם פנימיות.

    בהחלט חיסרון משמעותי לעומת האירופאים, שבכולם אפשר לקבל שפיצים וטיובלס - דוקאטי, במוו וקטמ.

    פתרונות אפטר מרקט טובים יש, אבל רק באירופה והיבוא לא אפשרי חוקית, לפחות בפעם האחרונה שבדקתי.
    גם זול זה לא - כ2000 יורו.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יש חברה יפנית שמוכרת קיט שהופך את הג'נט שלך לטיובלס ויש חברה איטלקית שאתה שולח את הג'נט שלך והם יהפכו אותו לטיובלס שזה לא רלונטי לישראל.
    הקיט היפני עולה באיזור ה150 יורו ודורש כמה שעות עבודה
    https://youtu.be/ikKeVNBAmQQ

    מכיר אנשים שעשו את זה וזה עובד אבל היו גם כאלו שאחרי הכל היה נזילה והיו צריכים לפתוח הכל ולסדר שוב..

  13. #28
    קיט בסוף זה אילתור, טוב יותר או פחות, עדיין אילתור.
    רק רציתי לסייג את ההמלצה על האפריקה, פנימיות למי שרוכב בעיקר בכביש זה חיסרון מהותי.

  14. #29
    ד"ר או אפריקה, ד"ר מניסיון אישי סבבה לגמרי. אפריקה מהחלומות, אולי יהיה בהמשך.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לאפריקה יוצא דגם חדש ב-2020 חזק יותר (מתבקש) ולפי מה שהבנתי גם נושה הפנימיות יסודר סוף סוף.
    מה שאומר נפילת ערך נוספת לדגם הקודם.

    מדובר בכלי נהדר שעשה המון רעש בזמנו אבל כמה מחלות ילדות פוגעים בחלק מהרוכשים שלו, צריך להיות
    אחד כזה עם מינון מאד מדויק בין הצרכים בכדי להוציא ממנו את המקסימום.

    הטענה שלי היא שחלוקת המשימות והיכולת להבין שכל משימה גובה מחיר בתחום אחר תורמת לחיבור לאופנוע
    ולכן מדד שביעות הרצון תלויה רק בבעל האופנוע ובחלוקה הפנימית שלו.

    אם נשלול רגע את האופנועים שיש להם בעיות מוכרות שהופכות אותו לפסול חיתון, הרי למשל הורסיס 1000
    והוי סטרום 1000 כמעט זהים, הורד עכשיו את כל האמונות התפלות, הערצת היצרן ורגשות, בעצם קיבלת אופנוע
    שיכול להתאים גם לקהל של קואסקי וגם לחברה של סוזוקי, ואם מישהו יחליף להם את האופנוע בלילה הם לא באמת
    ירגישו הבדל. (וכן אני יודע בלה בלה בלה ועוד בלה....) ואפשר להכניס גם את הטריסר 09 לעיסה.

    רכבתי על שניהם גם על הורסיס על בסיס יומי וגם על הטרייסר 1800 ק"מ +- בקוראטיה ובסלובניה, להגיד שסבלתי
    או אני יכול לקבוע חד משמעית שזה כן וזה לא, יהיה שקר. לכל אחד דברים טובים יותר ופחות אני אהבתי את המעטפת
    הכללית של הורסיס אבל זה רק אני... ומישהו אחר מתחבר למנוע הפרוע של הטרייסר.

    לכן אני חושב שאתה צריך לנתח נכון את הצרכים שלך מול טבלה מסודרת, זה נראה מטומטם חסר רגש אבל אחד מהפרמטרים
    ביתרונות והחסרונות יכול להיות "האם האופנוע הזה עושה לי את זה".

    ואז לנסות ולהבין את היתרונות והחסרונות של כל מועמד והאם אתה יכול לחיות אייתם, למכור זו אפשרות אבל היא "עולה כסף".

    היו לי המן אופנועים בעבר, מכל אחד נהניתי בצורה אחרת בסופו של יום מצאתי אופנוע "אול ארוונד" שנותן לי כמעט הכל.

    להגיד שלא מדגדג לי לרדת קצת למדבר עם אוהל ציוד בזוג, אכן כן אבל בשביל כמה פעמים בשנה לקנות אופנוע יקר יותר
    ב-60K ש"ח קצת מטריד אותי.

    אופנוע זה אוסף גדול של פשרות, השאלה היא על מה אתה מוכן להתפשר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר
    על ידי Busy בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 28-05-2019, 22:16
  2. מתלבט בשדרוג מגיני ברכיים
    על ידי Tilbalisti בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27-02-2018, 22:41
  3. התייעצות בשדרוג האופנוע
    על ידי ohmatan בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-04-2017, 16:32
  4. אדוונצ'ר-סינגל חדש וקרבי לק.ט.מ
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-12-2016, 12:31
  5. אדוונצ'רים במבחן ק.ט.מ מול ב.מ.וו
    על ידי ehudco8 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 12:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO