עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 39 מ 39

אשכול: מישהו בפרום ירד פעם בנפח ושרד את זה?

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    יש לי Crf rally כשנה ואוכל לומר באופנוע מצוין שבנוי טוב ועושה טוב את הרוב, אבל הוא מוגבל בנסיעות בינעירוניות בקצב גבוה למרחקים גדולים. הוא מסתדר טוב בקצב התנועה הרגיל ביציבות ובנוחות. בשל גובהו לא הייתי ממליץ למישהו מתחת ל 1.75 לטפס עליו אלא אם כן הוא אוהב להתלוצץ עם נהגי משאיות ברמזור. בשבילים בין השדות הוא זורח.
    הו, נפלא.
    תוכל בבקשה לפרט:
    1. האם שיוט על 110 קמ"ש מרגיש כעומס גבוה על האופנוע?
    2. מהי צריכת הדלק שאתה רואה בד"כ?
    3. האם אתה רוכב הרבה בבינעירוני, ואם כן - מה צריכת הדלק שלך?
    4. באיזה מהירות "נגמר האוויר", ונהיה לאופנוע קשה להאיץ כדי לייצר עקיפה או לשמור על קצב בעליה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    שיוט ב 110 קמ"ש לאורך מרחק סביר לא יקשה עליו אבל הוא עלול לייצר ויברציה קלה. לא הייתי מציע לנסוע איתו ברציפות מרחקים גדולים במהירות גבוהה יותר וקבועה. צריכת הדלק של האופנוע כ 28 ק"מ לליטר. בעליות ארוכות אני מחליף הילוכים בדחיפות ע"מ לשמור את המנוע בטווח רצועת הכח שלו - ניכר שהאופנוע מתאמץ. בפיתולים צריך לזכור - גלגל 21 מלפנים אך מרכז הכובד של האופנוע מקל על הרוכב ברוב התנאים מה שהופך אותו ליציב וניתן להטיה מרשימה. אם אתה מחפש גרזן - שים אטמי אוזניים וסע גם ב 130 אבל זה לא יהיה קל מאוד. כשחזרתי מ Show your bike לא ירדתי משמאלי, אני לא יודע אם זה הייתי אני האופנוע או הבירה.

  3. #33
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הו, נפלא.
    תוכל בבקשה לפרט:
    1. האם שיוט על 110 קמ"ש מרגיש כעומס גבוה על האופנוע?
    2. מהי צריכת הדלק שאתה רואה בד"כ?
    3. האם אתה רוכב הרבה בבינעירוני, ואם כן - מה צריכת הדלק שלך?
    4. באיזה מהירות "נגמר האוויר", ונהיה לאופנוע קשה להאיץ כדי לייצר עקיפה או לשמור על קצב בעליה?
    אמנם לא רכבתי על הראלי אבל למדתי על ה-250L ורכבתי מספר פעמים כמה עשרות ק"מ בכביש מהיר/בתוך העיר על CBR250R שחולק את המנוע איתו. על 110 קמ"ש הוא משייט בניחותא יחסית, גם על 130 לא כל כך מרגישים את המנוע ביחס לסינגלים אחרים שיצא לי לרכב עליהם. במעבר מטווין לסינגל הויברציה מורגשת, בייחוד אחרי כמה עשרות ק"מ בבין עירוני. חסרה הרזרבה לעקיפה, הוא ישייט בסדר גמור בבין-עירוני אבל חסר לו מיץ לעקיפה זריזה כמו שיש נניח ב-500 סמ"ק.

    אני זוכר שהתלבטת גם לגבי 500X. לדעתי - אופציה טובה בהרבה, ובאמת שנפח שיכול להביא אותך לכל קצוות הארץ בלי בעיות עם מורכבת וציוד.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    צריכת הדלק של האופנוע כ 28 ק"מ לליטר.
    הגיוני, אבל לא כזה מפנק...
    הדוקאטי סיים את הרכיבה האחרונה ב-15.8 ליטר על 336 ק"מ. זה 1/21.2.
    הפרש של 8 שקלים ל-100 ק"מ...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    מבחינת הנסועה היומית שלך מדובר בנתח חודשי שמסתדר עם החשבון שלך אם תביא בחשבון את עלות הביטוח ותחזוקת האופנוע. אם תרצה סיבוב אתה מוזמן, אני מוציא אותו רק פעם בשבוע.

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הגיוני, אבל לא כזה מפנק...
    הדוקאטי סיים את הרכיבה האחרונה ב-15.8 ליטר על 336 ק"מ. זה 1/21.2.
    הפרש של 8 שקלים ל-100 ק"מ...
    מדהים! זה באמת נתון מדהים, דחפת אותו בין מכוניות כדי לחסוך בדלק? איך הגעת לנתון כזה מדוקאטי?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    מבחינת הנסועה היומית שלך מדובר בנתח חודשי שמסתדר עם החשבון שלך אם תביא בחשבון את עלות הביטוח ותחזוקת האופנוע. אם תרצה סיבוב אתה מוזמן, אני מוציא אותו רק פעם בשבוע.
    בטח רוצה! איך קובעים?

    מדהים! זה באמת נתון מדהים, דחפת אותו בין מכוניות כדי לחסוך בדלק? איך הגעת לנתון כזה מדוקאטי?
    נתון טוב, אבל לא יוצא דופן. הצריכה הממוצעת שלי בחודשי הקיץ סביב 1/20, בחורף היא עולה לכיוון 1/18.
    הטנק הספציפי הזה - סיבוב מאריאל לכנרת ובחזרה דרך כביש 505/כביש אלון/90.
    קצב של 100-130, מעט מאוד שימוש בברקסים, מעט שינויי מצב גז. פה ושם יורד ל-80 אחרי משאית, ואז עקיפה עם הרבה גז. פה ושם עולה לכיוון ה-160. כך שזה בעיקר סגנון רכיבה ומצב גז כנראה.
    מה עוד יכול להשפיע?
    ובכן, האופנוע מקורי (כולל מערכת פליטה). מתחוזק טוב, שרשרת משומנת, לחץ אויר תקין בצמיגים, שסתומים מכוונים, סנכרון מצערות בוצע.
    אגב, נתונים דומים ראיתי גם בדוקאטי אחרים. ברכיבה רגועה - גם המונסטר 821 וגם מולטיסטראדה 950 הוציאו אצלי נתונים של סביב 1/20 (או לפחות זה מה שזכור לי).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #38
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    Kkatkov

    לא יודע למה אולי כי יש לי אבל דווקה הnc750 נשמע מה שאתה מחפש.
    חסכוני מאוד בדלק.
    להערכתי טיפולים לא יקרים מדי ומהמעט שאני מכיר אתכם שם על ההר בשומרון גם כך אתם עושים הכל לבד כך שזה מוזיל עוד.
    תוסיף לזה יכולת ניוד טובה בבין עירוני בטח בהשוואה לכל 250 שהוא ותקבל את הכלי שאתה מחפש.

    בהחלט ממליץ לך לעשות סיבוב על הnc.



    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    Kkatkov

    לא יודע למה אולי כי יש לי אבל דווקה הnc750 נשמע מה שאתה מחפש.
    חסכוני מאוד בדלק.
    להערכתי טיפולים לא יקרים מדי ומהמעט שאני מכיר אתכם שם על ההר בשומרון גם כך אתם עושים הכל לבד כך שזה מוזיל עוד.
    תוסיף לזה יכולת ניוד טובה בבין עירוני בטח בהשוואה לכל 250 שהוא ותקבל את הכלי שאתה מחפש.

    בהחלט ממליץ לך לעשות סיבוב על הnc.



    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
    ה-NC מגעיל אותי ברמת הקונספט... אם כבר לשלם יותר ביטוח, הייתי הולך על ה-500 כנראה. לפחות החלקים שלו זולים.
    יש עוד כלים בליגה הזאת, שהיו יכולים לספק מענה. למשל, אם מוצאים ב.מ.וו F650 סרטאו שמור ועם מעט ק"מ - זאת אפציה מעניינת. הטנרה 660 קורץ לי ברמה הרעיונית, ויש סיכוי טוב שהוא גם לא יהיה זללן גדול.

    יש רק בעיה אחת. עשיתי שבוע שעבר טיול מהבית לכנרת דרך כביש האלון והבקעה, סובב כינרת וחזרה - וממש לא בא לי להחליף את הדוקאטי עכשיו.
    בתוואי הזה הוא מושלם, והרגשתי שאני מנצל אותו כראוי - בניגוד ליומיום שבו הוא משמש כקטנוע על קו אריאל-תל אביב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. צמיגים לאופנוע בנפח נמוך
    על ידי YzfR125 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-09-2018, 10:56
  2. התלבטות בין אופנועים בנפח בינוני
    על ידי mastery בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 25-06-2018, 21:05
  3. התלבטויות לפני עלייה בנפח
    על ידי Gal.r בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 31-10-2016, 10:22
  4. מס הקנייה לדו-גלגלי בנפח 125 סמ"ק ירד הבוקר מ-40% ל-25%
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 19:55
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-06-2016, 20:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO