עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 39

אשכול: מישהו בפרום ירד פעם בנפח ושרד את זה?

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126

    מישהו בפרום ירד פעם בנפח ושרד את זה?

    אשמח לשמוע דעות בנושא

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    לרדת בנפח לא מעיד על זה שירדת ברמה.
    פעם הייתי רוכב בשטח עם 600 ו350. האחרון שהיה לי לשטח היה כתום 125. היה טוב יותר בשטח מכולם.
    היו לי כל מיני קטנועים. האחרון היה מובי 125. הבנתי שאין צורך ביותר מזה. היה הכי אמין ועמיד מכולם.
    היו לי כביש בכל מיני צורות. אם הייתי קונה עכשיו כביש לא הייתי קונה עוד פעם R1. דווקא מחפש משהו רגוע יותר.

    השאלה שלך "מפוזרת". מאיזה כלי לאיזה כלי הרבה יותר רלוונטי מאשר מה גודל הבוכנות שלו.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    אז קצת רקע: שנה ו8 חודשים על CB500F 2016
    שנה וחצי על CBR650כ 2017
    כרגע עם טויטה יאריס 2015

    הבעתי עניין בCBR650R 2019 אבל המחיר יקר מדי (אין שוק יד 2 מכיוון שהדגם חדש)
    הציעו לי את הCBR500R שנמכר בלילה לבן ב45K

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    זה לא שירד מR1 עכשיו למובי 125.
    מה גם שרכבת בעבר על 500 סמ"ק ועלית ל650 סמ"ק אז אתה אמור לדעת את ההבדל בערך (נכון לא אותו דגם אבל סדר גודל).

  5. #5
    ההבדל הוא לא ב150סמ"'ק אלא בחצי הכח סוס שיש לך.
    לשרוד בוודאי שתשרוד אבל לא לאורך זמן. השאלה המרכזית היא למה משמש האופנוע? אם הוא לנסיעות יום יום ומדי פעם לגרזונים אז כנראה שתשרוד, אבל אם הוא בעיקר לגרזונים וטיולים אז לא תשרוד.
    באופן אישי אני טיילתי בין נפחים אבל גם הכלים היו שונים לגמרי (דוש וכביש) אז כמו שהירושלמי אמר מעלי הנפח זה לא הכל.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    השאלה עלתה בגלל שאני מכיר את ההבדלים מקרוב, אני חושב שירידה בהקשר הזה יכולה להיות לא ריאלית (מ90 כ"ס ל47 כ"ס)

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    אני-הדבר הכי נכון שעשיתי ירדתי מ-4V 1200 ומערכת VBOOST שהם 140 כ"ס בכל יום, למנוע 1000 בשורה
    דק גזרה עם 120 כ"ס. אגדה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ירדתי מ1400 160 כ"ס 13.4 קג"מ
    ל 750 סמ"ק 54 כ"ס כ7. קג"מ

    עדיין משתדל להפנים את הקצב אב שורד
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 18-06-2019 בשעה 14:20.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    מה אמיתי? 45 סוסים זהו ? אין עוד כמה שמתחבאים
    זה מעבר קשה אולי הכי קשה ששמעתי.
    לעבור מאופנוע עתיר נפח לטוסטוס שימושי אני מבין
    אבל לעבור מאופנוע עתיר סוסים למשהו שבוקשי מזיז את עצמו זה קשה...
    לוותקי הפורום.
    בשנת 1992 כן האלף הקודם נסענו לסיני 5 אנשים עם מזוודות ב פיאט אונו 900 סמ"ק דגם ה FIRE שהיו באמתחתה 45 סוסים. ואאלה הגיע ואפילו חזרה.
    אז אולי 45 זה לא כל כך מעט.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אופס תיקנתי את הטעות
    54 כוח סוס
    אבל עדיין דרדלה.

    זה מספיק לשימוש שפוי וידע לנסוע לכל מקום בארץ בקצב סביר והאמת שאני חי איתו כלל לא רע בייחוד שמירב הרכיבות הן בעיר.
    אבל כן לפחות פעמיים בשבוע אני פותח את לוח המכירה תחת סוזוקי - באנדיט 1250 או דומיו ומביט במבט נוגה ( האמת שיש שם אחד שנראה שווה במיוחד יד 2 ומעט קילומטרים) ומדמיין את מחט הסל"ד על 10,000 בשישי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    מה אמיתי? 45 סוסים זהו ? אין עוד כמה שמתחבאים
    זה מעבר קשה אולי הכי קשה ששמעתי.
    לעבור מאופנוע עתיר נפח לטוסטוס שימושי אני מבין
    אבל לעבור מאופנוע עתיר סוסים למשהו שבוקשי מזיז את עצמו זה קשה...
    לוותקי הפורום.
    בשנת 1992 כן האלף הקודם נסענו לסיני 5 אנשים עם מזוודות ב פיאט אונו 900 סמ"ק דגם ה FIRE שהיו באמתחתה 45 סוסים. ואאלה הגיע ואפילו חזרה.
    אז אולי 45 זה לא כל כך מעט.
    כשאתה בן 18 - 22 אופנוע ראשון עם 54כ"ס זה הרבה. אחרי ניסיון של CBR600 זה או אחר עם קרוב ל 100כ"ס 54 זה מעט.

    אז כן גם היום פיאט פונטו עם מלא מזוודות תגיע לסיני, אבל אתה כבר לא רוצה את זה כי ראית שיש טובים יותר.
    רכב ישן/חלש זה כיף פעם בכמה זמן בשביל הנוסטלגיה לא בשביל היום יום.
    גם אופנוע ישן בלי ABS ועוד כל מיני שטויות זה כיף מדי פעם. אבל ביום יום אני מעדיף אלקטרוניקה.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני ירדתי בנפח,
    ועליתי וירדתי ועליתי וכו....

    אין עם זה בעיה. צרכים ורצונות משתנים עם השנים.
    כרגע אני צריך כלי יומיומי פרקטי, זול ונוח, שגם יודע לתפור מרחקים גדולים על כביש מהיר.
    וזה מה שיש לי ואני מבסוט למרות שהוא חלש יותר מכלים אחרים שעליהם רכבתי בעבר.

    עניין של בגרות והתבגרות כנראה.

  13. #13
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    "ירדתי" מ- 1400 סמ"ק, 210 כ"ס ל- 1200 סמ"ק ו- 125 כ"ס ביום טוב.
    מרגיש מדי פעם חוסר בתאוצה מעוותת קרביים, מקפלת אספלט ומשנה מהירות סיבוב כדור הארץ, בעיקר בכבישים המוכרים (מגרשי המשחקים). חוץ מזה "עליתי" בכל פרמטר אחר אפשרי וקיבלתי בוסט של אושר בחיי הזוגיות.
    התשובה לשאלתך טמונה בשינוי שאתה עובר עם החלפה החבילה ככלל. השוואת סמ"קים, קג"מים וכו' נותנת תמונה חלקית ביותר, אם בכלל שווה משהו.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    תראה, עשית לא מעט ק''מ עם ה cb500f אז אתה די יודע איך הוא מתנהג על הכביש. כל עניין הירידה בנפח או בכוח פחות רלוונטי לדעתי, כי בסופו של דבר אתה צריך את הכלי כדי לעשות x ק"מ לכיוון על בסיס יומי ב y זמן. בנוסף, הרכיבה המתוכננת היא מנהלתית על כבישי ישראל כך שלא באמת תוכל לנצל את היתרון בכוח בצורה מירבית. נסיעה ב 120-140 קמ"ש (לכאורה) על כביש מהיר תהיה כמעט זהה בין שני הכלים, למעט בלאי מעט גבוה יותר על ה 500.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    תודה לכל המשיבים, עזרתם מאוד.

אשכולות דומים

  1. צמיגים לאופנוע בנפח נמוך
    על ידי YzfR125 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-09-2018, 10:56
  2. התלבטות בין אופנועים בנפח בינוני
    על ידי mastery בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 25-06-2018, 21:05
  3. התלבטויות לפני עלייה בנפח
    על ידי Gal.r בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 31-10-2016, 10:22
  4. מס הקנייה לדו-גלגלי בנפח 125 סמ"ק ירד הבוקר מ-40% ל-25%
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 19:55
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-06-2016, 20:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO