עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 39

אשכול: מישהו בפרום ירד פעם בנפח ושרד את זה?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לרדת בנפח זה תמיד חרא, אבל תכל'ס???
    מ250 ומעלה אתה יכול לעשות הכל עם כל כלי, אפילו אם זה קטנוע, וכל השאר זה רק פינוקים...

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לרדת בנפח זה תמיד חרא, אבל תכל'ס???
    מ250 ומעלה אתה יכול לעשות הכל עם כל כלי, אפילו אם זה קטנוע, וכל השאר זה רק פינוקים...
    אני מסכים איתך לגמרי

  3. #18
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    עברתי מKTM S.M.T990 לKTM DUKE790
    שני האופנועים מאותה חברה ומקטגוריה דומה (נייקד -פאן) כך שההשוואה רלוונטית מאד.
    בהתחלה חששתי שאצטער על המעבר אבל אחרי 5 חודשים עם ה790 אני רואה כמעט רק יתרונות.
    האופנוע הקטן (יחסית) קל יותר, זריז יותר, צורך פחות דלק, נמוך יותר ונותן תחושת ביטחון ושליטה בכלי.
    לגבי מהירות - בגלל יתרונות השליטה והביטחון ב90% מהמצבים אני הרבה הרבה יותר מהיר על האופנוע הקטן מאשר על הגדול

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
    אז קצת רקע: שנה ו8 חודשים על CB500F 2016
    שנה וחצי על CBR650כ 2017
    כרגע עם טויטה יאריס 2015

    הבעתי עניין בCBR650R 2019 אבל המחיר יקר מדי (אין שוק יד 2 מכיוון שהדגם חדש)
    הציעו לי את הCBR500R שנמכר בלילה לבן ב45K
    הוא נמכר ככה גם לא בלילה לבן וזה גם דגם 2018 רק שתדע

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מבחינתי זה פחות עניין הנפח ויותר כל החבילה מסביב.
    אחרי שמכרתי את הNC התלבטתי תקופה אם לחזור לטימקס. אחרי אופנועי A, הוא מרגיש די איטי אבל המכלולים מרגישים איכותיים, כל דבר (חוץ מהמכסה דלק) מרגיש פרימיום, כל בלימה מבוצעת עם אצבע אחת, המורכבת לא מורגשת בכלל, ההיגוי חד והמנוע באמת מספיק לכל כביש בארץ.
    התחדשתי במשהו מעט אחר, אבל אם היה קופץ אחד שמור שנכנס לתקציב הייתי שוקל את האופציה לחיוב.

    אני לא חושב שאני צריך את כל הכח שאופנוע עתיר סמ"ק מציע, אבל זה רק דבר אחד מני רבים שאתה מוותר עליו כשאתה יורד בנפח.
    הייתי רוצה לראות איך CBR250RR החדש היה נמכר בארץ. הוא יקר אבל יש לו את הלוק, יש לו את המכלולים ויש מנוע טווין פצפון שכל הכח שלו מרוכז ב11 אלף סל"ד והייתי מת לעשות עליו סיבוב.


  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
    אז קצת רקע: שנה ו8 חודשים על CB500F 2016
    שנה וחצי על CBR650כ 2017
    כרגע עם טויטה יאריס 2015

    הבעתי עניין בCBR650R 2019 אבל המחיר יקר מדי (אין שוק יד 2 מכיוון שהדגם חדש)
    הציעו לי את הCBR500R שנמכר בלילה לבן ב45K
    לפי דעתי עלית בנפח, לא?
    טיוטה יאריס זה 1500, לא?
    וגם מחזיקה 300 אלף מייל... בחרת אחלה "כלי".
    אתה מרגיש שאתה שורד את העליה בנפח?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    רוכב בכביש על ליטר ויש לי דוש 250. הנאות אחרות

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    הוא נמכר ככה גם לא בלילה לבן וזה גם דגם 2018 רק שתדע
    אני מודע לזה, סתם מחשבה שעברה לי בראש בגלל החבר שקנה

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לפי דעתי עלית בנפח, לא?
    טיוטה יאריס זה 1500, לא?
    וגם מחזיקה 300 אלף מייל... בחרת אחלה "כלי".
    אתה מרגיש שאתה שורד את העליה בנפח?

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    הטויוטה הזאת היא 1390 סמ"ק, למרות שזאת נראית עלייה בנפח, זה לא בא לידי ביטוי 85 כ"ס 205 ק"ג עם האופנוע לעומת 90 כ"ס ו1050 ק"ג משקל של הרכב, מומנט של קלנועית ואיבדתי את כל יכולת התמרון שהייתה לי עם האופנוע.
    תסכול פקקים בכלל וברמזורים בפרט, חניה...
    הרכב עצמו אחלה, אבל ההתמודדות קשה. (בגלל זה יש פזילה לאופנוע)

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    155
    כן...ולא שורדים את זה

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני ירדתי בנפח,
    ועליתי וירדתי ועליתי וכו....

    אין עם זה בעיה. צרכים ורצונות משתנים עם השנים.
    כרגע אני צריך כלי יומיומי פרקטי, זול ונוח, שגם יודע לתפור מרחקים גדולים על כביש מהיר.
    וזה מה שיש לי ואני מבסוט למרות שהוא חלש יותר מכלים אחרים שעליהם רכבתי בעבר.

    עניין של בגרות והתבגרות כנראה.
    תוכל לפרט על הכלים?
    אני כבר חצי שנה משתעשע ברעיון להחליף את המולטי (שהוא אופנוע מדהים, ודי חסכוני) ב-CRF250 RALLY כדי לחסוך 600-700 שקלים בחודש והרבה זמן שאני מבזבז על תיקונים קטנים של אופנוע פרמיום ישן.
    הנסועה שלי היא כ-45 ק"מ לכיוון, שמתוכם 20-30 הם פקקים (60-80 קמ"ש בשול - כל דבר מעל 125 בסדר לזה) והשאר זה כביש מהיר מאוד, שבו אני משייט 120-140 ועדיין נעקף ע"י רכבים.
    אני מבין שהפער הריאלי בין לרכב במקטע המהיר 100-110 לבין 120-140 זה 2 דקות לכיוון, אבל פסיכולוגית - אני מפחד שתידפק לי הקופסא מלרכב בימני אחרי משאיות.
    כל דבר מעל 250 מצמצם את החיסכון ולכן חוטא למטרה.
    250 לא יאריך ימים ולא יפגין צריכת דלק טובה אם ארכב בקצב הרגיל שלי.

    אני תקוע בהתלבטות כבר חודשים, ולכן אשמח לשמוע ממך:
    מאיזה אופנוע לאיזה אופנוע עברת?
    כמה אתה חסכת במעבר?
    איך אתה מסתדר עם הורדת הקצב בכביש מהיר?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    140 ברור שאי אפשר\לא מומלץ לרכב על 250 באופן קבוע, אבל 120 קמ"ש ל20 ק"מ בקטע המהיר - לא נראה לי שיקצר את חיי המנוע יותר מדי.
    בינינו, חוץ מחלקים מכביש 6, לא זכור לי הרבה מקומות שנוסעים יותר מהר מזה. וגם ב6 לא כולם מרביצים.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    140 ברור שאי אפשר\לא מומלץ לרכב על 250 באופן קבוע, אבל 120 קמ"ש ל20 ק"מ בקטע המהיר - לא נראה לי שיקצר את חיי המנוע יותר מדי.
    בינינו, חוץ מחלקים מכביש 6, לא זכור לי הרבה מקומות שנוסעים יותר מהר מזה. וגם ב6 לא כולם מרביצים.
    חוצה שומרון. התנועה בבוקר זורמת על 130-150 בשמאלי, ומדי פעם מגיע משהו על 160-170 ונצמד אליך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    102
    אז ככה
    איזה טוסטוס 125
    CBR250
    HONDA הורנט 600 (ההוא עם ה103 כ"ס)
    ואז בא הקורס באופנוען מאומן + אימונים מאז
    KTM SMC 690 (שהוא יותר חלש מההורנט)
    HONDA MSX125 ועד עכשיו האופנוע הכי מהנה שהיה לי וזה שגם למדתי עליו הכי הרבה.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    יש לי Crf rally כשנה ואוכל לומר באופנוע מצוין שבנוי טוב ועושה טוב את הרוב, אבל הוא מוגבל בנסיעות בינעירוניות בקצב גבוה למרחקים גדולים. הוא מסתדר טוב בקצב התנועה הרגיל ביציבות ובנוחות. בשל גובהו לא הייתי ממליץ למישהו מתחת ל 1.75 לטפס עליו אלא אם כן הוא אוהב להתלוצץ עם נהגי משאיות ברמזור. בשבילים בין השדות הוא זורח.

אשכולות דומים

  1. צמיגים לאופנוע בנפח נמוך
    על ידי YzfR125 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-09-2018, 10:56
  2. התלבטות בין אופנועים בנפח בינוני
    על ידי mastery בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 25-06-2018, 21:05
  3. התלבטויות לפני עלייה בנפח
    על ידי Gal.r בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 31-10-2016, 10:22
  4. מס הקנייה לדו-גלגלי בנפח 125 סמ"ק ירד הבוקר מ-40% ל-25%
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 19:55
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-06-2016, 20:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO