עמוד 1 מתוך 9 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 127

אשכול: הרכיב ללא ביטוח – ישלם מיליון ש"ח פיצויים

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    הרכיב ללא ביטוח – ישלם מיליון ש"ח פיצויים

    הסיפור הזה, על פיצוי של יותר ממיליון ש"ח, מבהיר טוב מאוד מדוע לא רוכבים ובוודאי שלא מרכיבים ללא ביטוח חובה בתוקף; אנחנו לא מספיק עשירים כדי לרכוב ללא ביטוח.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a8%d7...5%d7%99%d7%99/

  2. #2
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    גם לא מספיק עשירים לרכב עם בייטוח
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי exc צפיה בהודעה
    גם לא מספיק עשירים לרכב עם בייטוח
    זה לא קל, כן? אבל אם אני כסטודנט בחצי משרה מצליח איכשהו לשלם על ביטוח של 500 סמ"ק (תשלומים, מוזל, אבל משלם), אפשר איכשהו לשרוד עם זה.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אני חזרתי מחו"ל במינוס אחרי תקופה ארוכה... חזרתי לרכב, לא ביטחתי בערך חודש... ולפני שבוע יצאתי לטיול ארוך בצפון של כמה ימים בהרכבה עם עוד חברה, ואמרתי שאין מה לעשות אני חייב לבטח, גם אם בהשתתפות עצמית, כי היא סומכת עליי ואם חס וחלילה קורה משהו, גם אם לא באשמתי, חוץ מרגשות האשם הכבדות והטראומה, רק חסר לי שבנוסף להכל גם לא יהיה ביטוח.

    אז ביטחתי וגם היה יופי של טיול :-)

    ואחרי כל זה... לשלם סכום של פאקינג חודש שכר מינימום על ביטוח חובה שנתי, לפני דלק, טיפולים, הוצאה על הכלי עצמו וטסט שנתי - זה פשוט פסיכי, אין מילים לתאר כמה שהתעריפים מנותקים מהמציאות, זו גנבה לאור יום, שערוריה.

    לדעתי צריך לאחד את כל הביטוחים לפרופיל נהג, ולא לפרופיל כלי הרכב.
    חוק ההעמסה חייב להיות 100%, לא יכול להיות שנהגים גורמים לרוב התאונות של הרוכבים, ומסכנים אותנו, ואנחנו צריכים לשלם על זה.
    מעבר לניפוח התעריפים המוגזם לפי הנפח, ללא כל הגיון או צדק.
    אגב לרוכבי אופניים או קורקינטים והולכי רגל, אין ביטוח בכלל... מי מפצה אותם במידה של פגע וברח ?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    ואחרי כל זה... לשלם סכום של פאקינג חודש שכר מינימום על ביטוח חובה שנתי, לפני דלק, טיפולים, הוצאה על הכלי עצמו וטסט שנתי - זה פשוט פסיכי, אין מילים לתאר כמה שהתעריפים מנותקים מהמציאות, זו גנבה לאור יום, שערוריה.
    צר לי לאכזב אותך, אבל אתה זה שמנותק ממציאות. ביטוח מוזל עולה 300₪ בחודש. שזה כמו ברכב.
    נניח מחר הוא יוזל פי 2. אתה רוצה להגיד ש-150₪ בחודש עושים לך כזאת בעיה בחיים?



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    צר לי לאכזב אותך, אבל אתה זה שמנותק ממציאות. ביטוח מוזל עולה 300₪ בחודש. שזה כמו ברכב.
    נניח מחר הוא יוזל פי 2. אתה רוצה להגיד ש-150₪ בחודש עושים לך כזאת בעיה בחיים?



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    באיזה רכב אתה נוהג ו/או כמה תאונות עשית ב 3 השנים האחרונות שביטוח חובה עולה לך 3,600 שקל בשנה? אני משלם שליש על הרכב של אשתי.
    ויש כאלה שגם 100 שקל בחודש עושים להם הבדל. לא צריך להיכנס לאנשים אחרים לכיס.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Algonar צפיה בהודעה
    באיזה רכב אתה נוהג ו/או כמה תאונות עשית ב 3 השנים האחרונות שביטוח חובה עולה לך 3,600 שקל בשנה? אני משלם שליש על הרכב של אשתי.
    ויש כאלה שגם 100 שקל בחודש עושים להם הבדל. לא צריך להיכנס לאנשים אחרים לכיס.
    אתה צודק, ביטוח של רכב שלי 2800₪ אבל זה כולל ביטוח נגד גנבה. מאזדה 2 בלי תאונות חובה + צד ג זה 1600. אז נכון, זה פי 2 יותר זול. מעשית - זה הבדל של 100₪ +/- .
    כשמדברים על כסף בהכרח נכנסים לכיס. ואם 100₪ בחודש (עלות של 15 ליטר דלק) עושים הבדל - אז לא רכב ולא אופנוע לא בשבילך אלא אופניים ותחבורה ציבורית.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    הכותרת מטעה.... קרנית תפצה במיליון ש"ח והרוכב יתבע ע"י קרנית ויגיש בקשת פש"ר ובהנחה שאין לו נכסים להיפרע מהם יוכרז ויופטר מחובותיו תוך שנתיים שלוש ויתחיל את חייו מהתחלה.
    שאני נתקל במקרים כאלה, אני מתקשה להבין אנשים שרוצים לחסוך 4 אלף ש"ח בשנה לעומת עצירת החיים ובזבוז זמן מוחלט ל3-4 שנים.
    המוח הישראלי.

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    הכותרת מטעה.... קרנית תפצה במיליון ש"ח והרוכב יתבע ע"י קרנית ויגיש בקשת פש"ר ובהנחה שאין לו נכסים להיפרע מהם יוכרז ויופטר מחובותיו תוך שנתיים שלוש ויתחיל את חייו מהתחלה.
    שאני נתקל במקרים כאלה, אני מתקשה להבין אנשים שרוצים לחסוך 4 אלף ש"ח בשנה לעומת עצירת החיים ובזבוז זמן מוחלט ל3-4 שנים.
    המוח הישראלי.
    הכותרת מדויקת בול.
    בתאונה הראשונה המתוארת זה המצב: "אלא שקרנית דחתה את הפנייה בטענה כי בזמן התאונה התובע ידע שהנתבע נוהג ללא רשות וללא רישיון נהיגה, מה ששולל ממנו את עילת התביעה לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים"

    בתאונה השנייה המתוארת: "הצעיר שנסע על אופנוע אשר היה נהוג על-ידי צעיר אחר ללא כיסוי ביטוחי או רישיון נהיגה מתאים, יקבל פיצויים מקרנית בעקבות פציעתו בתאונת דרכים. רוכב האופנוע שהורשע בגין העבירות שביצע ישלם לקרנית את סכום הפיצויים"

    ואם אחד מאלו שהחזיקו בכידון היה בן פחות מ- 18 שנים אז הצינור הכלכלי עובר להוריו.
    גם אם לא, להיות פשוט רגל למספר שנים זה תענוג מפוקפק. גם למי שזוכה לבסוף בהפטר מלא.

    ולסוגיה הסוציואקונומית, עניים נוסעים בתחבורה ציבורית. וכל מי שיכול להרשות לעצמו להחזיק כלי רכב, לשלם דלק, תחזוקה, רישוי ועוד יכול לרכוש לעצמו ביטוח חובה. אם לבטח או לא זה עניין של סדר עדיפויות והאמונה ש" לי זה לא יקרה.

    איללכא...ואני מאמין שלי זה יכול לקרות. תמיד

  10. #10
    אני לא איכנס לטיעונים משפטיים שאני יכול לטעון מחד ומאידך.
    אולם רק אציין, שביהמ"ש לא שש להוציא פסקי דין אשר יחייבו את הורי הקטין בחובו שלו, אלא אם ישנם טעמים מיוחדים וחריגים לכך.
    כמו כן, לאחר קריאה מלאה של הכתבה אציין, שבמקרה הראשון ידיעתו של הנפגע בכך שהוא מורכב על ידי צעיר שאין לו רישיון נהיגה היא זאת שמנעה ממנו את זכותו לפיצוים שכן לפי חוק הפלת"ד מדובר באחד החריגים, אולם חשוב להדגיש שכל מקרה לגופו והכלל הנ"ל אינו גורף שכן הנטל עומד לזכות הנתבע שהנפגע ידע ברמת הסתברות אזרחית(מעל 50%) שהוא אינו מחזיק ברישיון נהיגה.
    אז שוב חוזר ואומר.....בעיני ולדעתי הכותרת מטעה.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    נכון, לפעמים הרוכב חסר הביטוח מקבל פטור מתשלום.
    נכון, לא תמיד התשלום מועבר להורים.
    ואם נמשיך את השרשור הזה בטח יעלו פה עוד כמה "אבל"...

    האם זה שווה את הסיכון?
    אנשים מעלים את הטענה אם אין לך כסף לשלם לביטוח אל תרכב ואני לגמרי מסכים עם הטענה הזו... אבל זה יותר מזה.

    יש כאן לא מעט צביעות, כי זה לא שאין כסף, שהרי אם לא היה, ככל הנראה אותו אדם לא היה קונה כלי תחבורה ממונע מכל סוג שהוא והולך ברגל/אופניים/תחבורה ציבורית, אז מה גורם לאדם לקחת סיכון בסופו של יום? ההתבאסות? ההרגשה של לא לצאת פראייר? ההרגשה של "אני דופק את המערכת"?
    האם אלו סיבות מספיק טובות לקחת על עצמך סיכון כ"כ גדול? אני סבור שהתשובה היא לא אחד גדול

    המשוואה מאוד פשוטה, היא קשורה יותר לסדרי עדיפויות והיא פחות קשורה ל- "אין לי כסף":
    אני אוהב יותר מסעדות מדו-גלגלי = אל תרכב על דו גלגלי.
    אני לא מסוגל לוותר על החופשה השנתית שלי ברודוס יוון = אל תרכב על דו גלגלי.
    אני אוהב לקנות כל שנה את הטלפון הנייד הכי טוב בשוק יותר מדו-גלגלי = אל תרכב על דו גלגלי.
    אני אוהב יותר את המנוי ל- YES או HOT שעולה 300 שקל לחודש הרבה יותר מדו-גלגלי = אל תרכב על דו גלגלי.
    חשוב לי יותר לספק אוכל לילדים שלי יותר מדו גלגלי = אל תרכב על דו גלגלי.

    אז כן, מחירי הביטוח פסיכים וצריך להוריד אותם... כרגע זה יקר וזה המצב הנתון וזה הופך דו גלגלי לסוג של פינוק [וזה לא משנה אם זה באמת פינוק לאדם כזה או אחר או לא], עכשיו השאלה כמה אתה מוכן לשלם על הפינוק הזה בדיוק כמו שאתה שואל את עצמך לגבי כל פינוק.
    נערך לאחרונה על ידי עמיר; 03-07-2019 בשעה 08:28.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא צריך להתקטנן בכותרות. השורה התחתונה היא מדויקת. אם תרכב בלי ביטוח אתה עלול למצוא את עצמך בחרא.

    כשאתה צעיר ונמרץ אתה (ואני וכולנו) עושה שטויות. אחת מהן היא לרכב עם גופיה וכפכפים ובלי ביטוח. לפעמים לצלוח את השלב הטיפש של החיים זה עניין של מזל נטו.
    המזל שלי היה שהתחלתי לרכב בגיל מאוחר, ובשטח, ובאתי מתחום מוטורי אחר, אז כבר הבאתי איתי הרגלים בריאים שהרביצו בי מוריי ומדריכי לפני כן.
    אם הייתי סתם כך מתחיל לרכב לפני/אחרי הצבא ולא בחברת אנשים מנוסים, סיכוי טוב שגם אני הייתי עושה שטויות.
    כמו שאמרנו,
    אבולוציה היא לא רק עניין של "החכם שורד", אלא גם עניין של נסיבות ומזל.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    צר לי לאכזב אותך, אבל אתה זה שמנותק ממציאות. ביטוח מוזל עולה 300₪ בחודש. שזה כמו ברכב.
    נניח מחר הוא יוזל פי 2. אתה רוצה להגיד ש-150₪ בחודש עושים לך כזאת בעיה בחיים?



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לשלם יותר מ400 שקל בחודש, על כיסוי מלא, כן... יש לי בעיה כזאת בחיים.
    כן, במדינה שבה הזכות לעלות על הכביש, עולה 400 שקל, לפני טיפולים, דלק, טסט, ציוד רכיבה וכו'... זה מלא כסף.
    אולי אתה מרוויח 50 אלף בחודש, וזה לא מזיז לך, לבריאות.
    לבנאדם הממוצע במעמד הפועלים, 400 שקל בחודש אך ורק על ביטוח חובה, זה הרבה מאוד כסף.

    יש גם לשלם על פלאפון, אינטרנט, מים, חשמל, שכר דירה, אוכל, בגדים, לימודים ואולי גם לנסות שישאר לך קצת אם תרצה לבלות מדי פעם או לחסוך למשהו בחיים האלה.
    אז משכורת מינימום אחת בשנה, רק על הביטוח המזדיין, ורק על חובה!!! אפילו לא מקיף! זאת פשוט גנבה וחרפה.

    נ.ב
    לא הזכרתי אפילו עלויות של הורים לילדים...

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אולי אתה מרוויח 50 אלף בחודש, וזה לא מזיז לך, לבריאות.
    לבנאדם הממוצע במעמד הפועלים, 400 שקל בחודש אך ורק על ביטוח חובה, זה הרבה מאוד כסף.
    בנאדם ממוצע (אתה יודע מה זה ״ממוצע״?) מרוויח 10000₪ ומשלם 400₪ בחודש על יס או הוט. בנאדם בשבילו 400₪ זה ״הרבה מאוד כסף״ נמצא די מתחת לממוצע. בנאדם כזה גם לא יקנה דלק ב 6.5₪ לליטר או צמיגים ב 1000₪.
    כן, זכות לעלות על הכביש בכלי רכב פרטי לא חינמית.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    לא הזכרתי אפילו עלויות של הורים לילדים...
    וטוב שכך. דיון על עלויות אלה לא שייכות לפורום אופנועים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    לשלם יותר מ400 שקל בחודש, על כיסוי מלא, כן... יש לי בעיה כזאת בחיים.
    כן, במדינה שבה הזכות לעלות על הכביש, עולה 400 שקל, לפני טיפולים, דלק, טסט, ציוד רכיבה וכו'... זה מלא כסף.
    אולי אתה מרוויח 50 אלף בחודש, וזה לא מזיז לך, לבריאות.
    לבנאדם הממוצע במעמד הפועלים, 400 שקל בחודש אך ורק על ביטוח חובה, זה הרבה מאוד כסף.

    יש גם לשלם על פלאפון, אינטרנט, מים, חשמל, שכר דירה, אוכל, בגדים, לימודים ואולי גם לנסות שישאר לך קצת אם תרצה לבלות מדי פעם או לחסוך למשהו בחיים האלה.
    אז משכורת מינימום אחת בשנה, רק על הביטוח המזדיין, ורק על חובה!!! אפילו לא מקיף! זאת פשוט גנבה וחרפה.

    נ.ב
    לא הזכרתי אפילו עלויות של הורים לילדים...
    צריכה להיות לך בעיה לשלם כזה מחיר מופקע.
    אבל הפתרון הוא לא לנסוע בלי.

אשכולות דומים

  1. הונדה חוגגת את הקאב ה-100 מיליון!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-10-2017, 09:18
  2. דירה חדשה ב1.7 מיליון במרכז הארץ, יש חיה כזו?
    על ידי UnKnOwN בפורום אוף טופיק
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 21-10-2017, 16:56
  3. יש עורך דין בפורום..? (שאלה על דיני פיצויים
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-03-2017, 13:42
  4. "הרוכב שיקר אבל הביטוח ישלם"
    על ידי ALF בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-08-2016, 12:52
  5. 8 מיליון שקל נזרקים בשנה. ואיפה הספורט המוטורי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 15:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO