
נכתב במקור על ידי
קידוזו
אני מסכים עם חלק מהדברים.
המדינה צריכה לתמחר את הנהג ולא את כלי הרכב מאלף ואחת סיבות. אחת מהן, שהנהג לא יכול לבצע קיצור דרך במרחב זמן ולנהוג על שני רכבים במקביל.
זה יישמע ממוזר, אבל זה בערך משקורה. הרעיון הוא - אדם שיש לו 2 רכבים/אופנונעים ינהג יותר.

נכתב במקור על ידי
קידוזו
הדבר הנוסף שפרופיל (סוג, לא כמות) העבירות, התאונות והתביעות צריך לשמש כבסיס להצעת המחיר
ביטוח זה לא בית דין ולא עובד ככה. אפילו ביטוח מקיף לא מתחשב בהיקף התביעות, רק בכמות. ביטוח חובה בכלל לא נכננס לשאלה ״מי אשם״. יותר מזה: אין בחוק הגדרה ל-״עברות מסכנות חיים״. דוגמא טובה לך: לפנינ זמן מה פה בפורום אנשים טענו, שחציית קוו לבן זה בסדר ״בנסיבות מתאימות״.

נכתב במקור על ידי
קידוזו
חברות הביטוח יודעות לתמחר סיכונים, זה המקצוע שלהם...אז לא מדובר בבעיה פרקטית אלא ברצון
ביטוח חובה נוכחי נונתן כיסוי מאוד גבוה. לכן הוא יקר. ולכן כסף חייב לבוא מאיפהשהו. ה-״איפהשהו״ הזה - זה ביטוח חובה של רכבים, דבר די לא פופולרי בקרב נהגי רכבים.
מחיר ביטוח חובה יירד רק אם גובה הפיצוי יוגבל.