öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé 600 éøåùìîé öôéä áäåãòä
ìîä àðé öøéê ìáèç 5 ëìé øëá àí àðé éëåì ìðñåò/ìøëá ø÷ òì àçã áøâò ðúåï? îé îúò÷ù ìàçåæ áäâéåï äîòååú äæä?
éù ìé ëîä ëìé øëá? ìôé äèòðä ùìê àðé îáìä áëáéù éåúø îàãí ùéù ìå ø÷ àçã? ñááä, àæ úï ìé ìùìí éåúø. ìà ôé 5!
ãáø øàùåï - äøëá äåà ùì àéùä. ìëï àðçðå îãáøéí òì 5 øëáéí ì-2 àðùéí, àå 2.5 øëáéí ìàãí (àúí îðäìéí îù÷ áéú îùåúó åìëï çéùåá ëæä äéâéåðé). àæ àéï ôä "ôé 5".
îáçéðú çáøú áçèåç, àúä, "úôøï çåìä âæ", äåà àãí òí ñéëåï âáåä. ëé ëï, àúä ðåñò/øåëá éåúø. ñéëåï âáåä - úùìí éåúø. àôùì ìäúååëç äàí "éåúø" æä ôé 2.5 àå ôé 1.5, àáì æä úùåáä ìùàìúê "ìîä?".


öéèåè ðëúá áî÷åø òì éãé 600 éøåùìîé öôéä áäåãòä
*åáá÷ùä áìé èòðåú ùì "ìîé ùéù ëñó ì5 ëìéí éù âí ëñó ìáéèåç". àåäá îåèåøé÷ä, îèôì áäëì ìáã ááéú, ãåàâ ìùîåø òì äòøê ùì äëìéí. úôøï çåìä âæ. ìà ôùò.
1. àéï ìê 5 øëáéí, éù 2.5
2. úáéï ëæä ãáø - îáçéðú äòøëú ñéëåï ëì î÷øä çøéâ (àãí òí 5 øëáéí æä ãé çøéâ) æä ñéëåï âáåä.
3. âí áùéèä "áéèåç ùì ðäâ åìà ùì øëá" àúä úùìí äøáä. ìîä? ëé ùàìä øàùåðä ùéùàìå àåúê úäéä "ëîä øëáéí éù ìê?". "5" - àúä "úôøï çåìä âæ" .