תוצאות 1 עד 2 מ 2

אשכול: שאלה בנוגע להתנהגות אופנוע בטמפרטורת עבודה

צפייה משולבת

  1. #1

    שאלה בנוגע להתנהגות אופנוע בטמפרטורת עבודה

    עדיין תקוע עם הvjf250,

    כשהאופנוע קר מגיב בסדר גמור ונוסע אך כאשר האופנוע מגיע לטמפרטורת עבודה לאחר 20 -30 הפתיחות מתחילות להיות איומות וצריך לתת כמות גז נחמדה הרבה יותר כדי שיזוז מהמקום כמו שצריך ולא יהיה קירטואה . עכשיו השרשרת וגלגלי השיניים גמורים והגיע זמנם והם יוחלפו לאחר החג , אך האם זה יכול לנבוע מזה? פשוט נראה לי לא כל כך סביר שבמקרה כזה רק בטמפרטורת עבודה הוא יגיב מוגזם בצורה כזאת.
    נערך לאחרונה על ידי PushTheThrottle; 03-10-2015 בשעה 19:15.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    נשמע כמו נבלה שדורשת כיוון או ניקוי קרבורטור (אם יש) או כיוון שסתומים או בעיה אחרת במערכת הדלק
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. שאלה בנוגע לקילומטרז גבוה של אופנוע
    על ידי DANKAT1990 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-05-2016, 14:29
  2. שאלה בנוגע לבדיקה לפניי קנייה של אופנוע
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-12-2015, 10:25
  3. שאלה בנוגע לבחירת אופנוע ( ידיים או שנתון)
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 07:31
  4. שאלה בנוגע לאכיפה..
    על ידי אברי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 22:46
  5. שאלה בנוגע לנקודת הפרדה
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 00:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO