לי יש נסיון מצוין עם האקסמקס ארבע מאות.
למרות שאני חייב להגיד שה300 יותר מוצלח ממנו.
אני שוקל להחליף את הקטנוע עד סוף השנה.
אני רוכב היום על 125 שכבר היום לא מספיק ובשנתיים הקרובות אני צפוי להתרחק משמעותית מאזור העבודה שלי לכן אני מחפש קטנוע בנפח גדול (300-400 סמ"ק).
מדובר על כ-60 ק"מ ביום (בינעירוני ועירוני).
חשבתי גם על אופנועים אבל אני מעדיף את הנוחות של קטנוע,זקוק למקום אחסון וחלק מהנסיעה של היא עירונית פקוקה.
אני מייעד את הקטנוע לטווח ארוך ולכן חשובה לי גם אמינות.
המועמדים שעלו לי:
אקסמקס 400
אקסייטינג 400
הונדה פורצה 300
בוורלי 350
ההונדה מאוד קורץ לי, לטעמי הוא יפה מאוד, מאובזר ברמה גבוהה מאוד ועם טווח הטיפולים הגדול ביותר (12,000).
אבל הוא החלש מבין כל האפשרויות (כ-10 כ"ס פחות מהאקסמקס והאקסייטינג) ואני חושש שבכבישים המהירים הוא "לא יספיק".
האקסייטינג גם מאובזר ברמה גבוהה אבל פחות מהפורצה, חזק יותר וכנראה נוח יותר אבל טווח טיפולים קצר משמעותית (5,000).
באקסמקס (לפי מה שהצלחתי למצוא) הטווח הוא כמו באקסייטינג ופחות מאובזר.
הבוורלי הכי פחות מאובזר ואני פחות מתחבר למראה שלו.
מבחינת עלויות רכישה הם דומות מאוד (36,000-38,000).
אפשרויות שפסלתי:
MP 300/350 - עלויות רכישה וגם העובדה שלפי המבחנים הם כבדים יחסית.
קרוזים 300- אם אלך על 300 זה יהיה ההונדה.
דעתכם? הערות? הארות?
נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 01-08-2019 בשעה 08:36.
לי יש נסיון מצוין עם האקסמקס ארבע מאות.
למרות שאני חייב להגיד שה300 יותר מוצלח ממנו.
תקרא את המבחן שפורסם על האקסייטינג S לפני כמה ימים. מאוד רלוונטי עבורך.
אני עם בברלי כבר 12,000 קילומטר, נוסע יופי, יציב בטירוף וצורת הרכיבה ספורטיבית מאוד יחסית לקטנוע, נסעתי איתו את כל הארץ בלי שום בעיה גם בהרכבה (עד לחרמון וים המלח וכו' מספר פעמים טובות) מנוע חזק, בולמים קצת קשיחים לפעמים על כביש משובש, קל לתמרון בעיר כמו קטנוע 125 סמ"ק אבל צריך קצת ללמוד את הכלי כי הוא יכול להיות קצת מחוספס מבחינת תגובת מצערת וטיפה מווברץ המנוע בסרק.
חוץ מזה הוא מרגיש איכותי מאוד, מת על המראה שלו, מת על היציבות שלו, מנוע חזק, והוא קומפקטי בעיר שזה אחלה כי רוב הסיכויים שאת רוב הזמן אתה תעביר בסוף בעיר.
על ההונדה עשיתי נסיעת מבחן, מאוד התרשמתי, הוא לא אמור להרגיש לך חלש כי הוא לא כזה חלש ויש לו מספיק כוח לבינעירוני, הוא איכותי מאוד ונוח, ברקסים מעולים ומנוע חלק מאוד.
לגבי שני החבר'ה האחרים, לא מכיר, נסעתי על הXMAX 300, ויש דברים שאהבתי ויש דברים שפחות, בגדול יותר התחברתי לבברלי מהXMAX וגם להונדה, אבל הוא כלי טוב מאוד בפני עצמו.
אם הייתי צריך לנסוע כל יום בינעירוני, הייתי עושה נסיעות מבחן על ההונדה והאקסייטינג החדש ולוקח את מה שמרגיש לי נוח עם בולמים טובים, חשוב לרדת מהכלי ולהרגיש שהגוף רענן ולא מכווץ והגב כואב מהדרך.
המרווח טיפולים מעולה, כל 10,000 וגם לא יקרים במיוחד בטוטאל.
יש משקף קטן יחסית וקבוע שחוסם את רוב הרוח, אם רוצים אפשר לקנות הרחבה קטנה למשקף שתזרוק את הרוח עוד טיפה למעלה...
מושב די נוח ואיכותי אבל אי אפשר לזרוק רגליים קדימה, יש ABS ובקרת החלקה שזה טוב וחשוב... וזהו בסך הכל, אין פה גימיקים מיוחדים.
הקטע בקטנוע הזה, זה התנוחה והכידון, הכידון עבה וקצר יחסית והוא בסגנון הקטנועים הקטנים כמו מובי, SH וכו', שאתה מרגיש ממש על הכביש ולא באיזה כסא מנהלים וקצת מרוחק ממה שקורה שם מקדימה, הפנס זז עם הכידון וכו', אני מאוד אוהב את הסגנון הזה וכמעט אין קטנועים גדולים בצורה הזאת לצערי, זה לא "קטנוע מנהלים" (שונא ת'שם הזה).
כלי עם אופי אחר לגמרי ומבחינת עיצוב לדעתי הוא הכי יפה שיש, אבל אני לא חושב שהאחרים נופלים ממנו, הם פשוט שונים, אני אישית גם מת על הכלים של הונדה.
זו קפיצה מכובדת בתקציב, אבל מה עם X-ADV או NC750X?
אוטומטי, יש מקום אחסון, יש מספיק כח לכל כביש בארץ, נהדר בפקקים, טיפולים יחסית זולים, צריכת דלק מצחיקה לנפח שלו.
אתה יכול למצוא אחד משומש מעט והוא בקלות יחזיק לך יותר מעשור והרבה מעבר ל-100 אק"מ.
מציע להכניס גם את הסוזוקי בורגמן 400 לחישובים ולשיקולים. (טיפול כל 10,000 ק"מ)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא