עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 45

אשכול: השקה מקומית: ימאהה טנרה 700

  1. #16
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    שושני סבאל'ה תציץ שניה במפרט ואולי תבין

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    נאור ידידי הנאור

    אם זה הולך כמו ברווז, מגעגע כמו ברווז, ואוכל כמו ברווז, זה לא כבד אווז...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בוא נשים את זה על השולחן:

    מנוע נלקח מהמדף שילדה בתיקונים קלים, גמדי המחשב הוצאו לפנסיה מוקדמת.
    ..... אבל דחפנו להם דו"ש רגיל בלי להתבלבל.

    אגב זה לא עושה את האופנוע גרוע, להפך זה עושה אותו ערמומי...
    אשכרה!
    מעניין - אם לוקחים MT07/טרייסר יד שנייה שמים לו מזלג קדמי / בולמים ארוכים (גם מאחור) ואיזו מסיכת/מגן רוח קדמי אדוונצ'רי וגלגלי שטח 18/21... מעניין בטוטל כמה יעלה.
    וזה רק אני, או שזה מנוע שמגיע ל 12 אלף סל"ד ?!?! (לפי התמונה בסקירה של מסך לוח השעונים שלו)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    אשכרה!
    מעניין - אם לוקחים MT07/טרייסר יד שנייה שמים לו מזלג קדמי / בולמים ארוכים (גם מאחור) ואיזו מסיכת/מגן רוח קדמי אדוונצ'רי וגלגלי שטח 18/21... מעניין בטוטל כמה יעלה.
    וזה רק אני, או שזה מנוע שמגיע ל 12 אלף סל"ד ?!?! (לפי התמונה בסקירה של מסך לוח השעונים שלו)
    יעלה הרבה, מזלג הפוך זה באיזור ה1500 יורו, בולם אחורי באיזור ה700 יורו, גינטים כנראה עוד 1000 יורו ועוד.. זה רק רשימה חלקית, מה שכן בסוף יצא לך אופנוע עם מכלולים טובים יותר מטנרה סטנדרטי.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בוא נשים את זה על השולחן:

    מנוע נלקח מהמדף שילדה בתיקונים קלים, גמדי המחשב הוצאו לפנסיה מוקדמת.

    בעצם קיבלנו אופנוע קליל מנוע שילדה ועזרים לשטח, הורד את תקנות היורו וההתקדמות הטכנולוגית,
    ובעצם יש לך אופנוע דו"ש שיודע לרדת לשטח מה שנעשה בעבר על ידי ה-XT וה-DR ואני מדבר על הקונספט.

    האדוונצ'רים גדלו לממדיי תפלצת פסטה שמצריך את הרוכב להיות בעל קוד גנטי של צ'אק נוריס או שוונצגר כשהיה צעיר.
    וירדו מפרק השטח, הצרצרים היעודים לשטח מתפרקים על הכביש ובשימוש יום יומי, אז חזרנו למנועים בינוניים שיודעים
    כביש ושטח בלי להתפשר המון, המצאנו את הדו"ש מחדש...אבל בשביל להיות אטרקטיביים ב-2019 נקרא לו בשם המוכר
    ביותר בקטגוריה נעורר ציפייה של שנים, נרים גל של יחסי ציבור, ויהיה תור של קונים שמתים לעשות גם את זה וגם את זה
    ולהרגיש היפ. אבל דחפנו להם דו"ש רגיל בלי להתבלבל.

    אגב זה לא עושה את האופנוע גרוע, להפך זה עושה אותו ערמומי...
    אתה מעלה טענות כאילו זה אופנוע של 100 אלף שקל. זה לא.
    30 אלף שקל מפרידים בינו לבין ה-KTM790R (שהוא המקבילה האמיתית, לא הדגם כביש). אותם סכומים מפרידים בין הטנרה לאדוונצ'רים פול סייז כמו המולטיסטראדה 950, האפריקה טווין או הסופר-טנרה.

    MT-07 עולה 55 אלף שקל. זה מחיר טוב, ועל זה אין ויכוח (אני חושב כך, לפחות).
    בנית שלדה חדשה.
    בנית עבודת גוף חדשה (ועם יותר פלסטיקה).
    שמת בולמים טובים עם כיוונונים מלאים.
    זה שווה עוד 15K? לא בטוח, אבל עוד 10 בוודאות.

    אתה נצמד למילה דו"ש, כאילו שזו מקבילה ל"אופנוע בשקל תשעים". אבל רגע, בוא נראה איזה דו"שים מודרניים יש בשוק?
    ק.ט.מ 690/האסקה 701 - עם מנוע סינגל רגיש ופחות יכולת כביש. עולים בערך אותו דבר.
    SWM SUPERDUAL X - עם מנוע של אופנוע אינדורו מקצועי, שלא צפוי לחצות את רף ה-100 אלף ללא שיפוץ, וכנ"ל - יפסיד בכביש.
    ב.מ.וו G650GS - לא משווק יותר בארץ, לא יודע האם מיוצר. כששווק - עלה בערך אותו דבר.
    ב.מ.וו F750GS - פחות טוב בשטח, ויקר יותר.
    הונדה CB500X - אפילו לא מצחיק. מתלים מעפנים, יכולות שטח בסיסיות ביותר, מנוע חלש. אה, רגע... אפילו הוא עולה יותר מ-50K!

    אז בוא נשווה תפוחים לתפוחים. אל תשווה אופנוע עם בולמים טובים וכיוונונים מלאים, מנוע טווין בריא עם 70+ כ"ס ועבודת גוף מושקעת ויפה - ל-DR650. זאת פשוט השוואה לא הוגנת.
    ברגע שאתה משווה לכלים מקבילים של יצרנים אחרים, אפשר לראות שהטנרה מתוצחר בצורה הגיונית.
    ברור שיש רזרבות לחתוך את המחיר, אבל זה צעד לא חכם עבור מטרו כרגע. מבחינתם, זה פשוט לוותר על רווחים.
    המחיר ירד (במבצע זמני או בעדכון מחירון) בסוף השנה או שנה הבאה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הכל נכון אבל מחיר ראלי לתמורה צריך להיות באיזור המחיר של ה-07 + -
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הכל נכון אבל מחיר ראלי לתמורה צריך להיות באיזור המחיר של ה-07 + -
    איך - אם מה שאמרתי נכון?!
    עזוב...
    זה לא יקרה. זה לא המצב בחו"ל, וזה לא יהיה המצב בארץ.
    יקר לך, אל תקנה. יש מספק כאלה שיקנו
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה מעלה טענות כאילו זה אופנוע של 100 אלף שקל. זה לא.

    מעולם לא אמרתי דבר כזה!
    30 אלף שקל מפרידים בינו לבין ה-KTM790R (שהוא המקבילה האמיתית, לא הדגם כביש). אותם סכומים מפרידים בין הטנרה לאדוונצ'רים פול סייז כמו המולטיסטראדה 950, האפריקה טווין או הסופר-טנרה.
    הם לא באותה הליגה, זאת בדיוק הטענה שלי!

    MT-07 עולה 55 אלף שקל. זה מחיר טוב, ועל זה אין ויכוח (אני חושב כך, לפחות).
    בנית שלדה חדשה.
    בנית עבודת גוף חדשה (ועם יותר פלסטיקה).
    שמת בולמים טובים עם כיוונונים מלאים.
    זה שווה עוד 15K? לא בטוח, אבל עוד 10 בוודאות.

    לא בהכרך אבל אני זורם...

    אתה נצמד למילה דו"ש, כאילו שזו מקבילה ל"אופנוע בשקל תשעים". אבל רגע, בוא נראה איזה דו"שים מודרניים יש בשוק?
    דו"ש כשמו כן הוא דו שימושי טוב בכביש ובשטח מבלי להרגיש שהפסדת הרבה לאפה ולא פה. זה לא אדוונצ'ר מחייב.
    ק.ט.מ 690/האסקה 701 - עם מנוע סינגל רגיש ופחות יכולת כביש. עולים בערך אותו דבר.
    SWM SUPERDUAL X - עם מנוע של אופנוע אינדורו מקצועי, שלא צפוי לחצות את רף ה-100 אלף ללא שיפוץ, וכנ"ל - יפסיד בכביש.
    ב.מ.וו G650GS - לא משווק יותר בארץ, לא יודע האם מיוצר. כששווק - עלה בערך אותו דבר.
    ב.מ.וו F750GS - פחות טוב בשטח, ויקר יותר.
    הונדה CB500X - אפילו לא מצחיק. מתלים מעפנים, יכולות שטח בסיסיות ביותר, מנוע חלש. אה, רגע... אפילו הוא עולה יותר מ-50K!
    התמחור בארץ מעוות רק על פי ביקוש וסחירות.

    אז בוא נשווה תפוחים לתפוחים. אל תשווה אופנוע עם בולמים טובים וכיוונונים מלאים, מנוע טווין בריא עם 70+ כ"ס ועבודת גוף מושקעת ויפה - ל-DR650. זאת פשוט השוואה לא הוגנת.

    מה שאמרתי שהיצרן מוכר קונספט ישן (דו"ש) במעטפת מטעה!

    ברגע שאתה משווה לכלים מקבילים של יצרנים אחרים, אפשר לראות שהטנרה מתוצחר בצורה הגיונית.
    ברור שיש רזרבות לחתוך את המחיר, אבל זה צעד לא חכם עבור מטרו כרגע. מבחינתם, זה פשוט לוותר על רווחים.
    המחיר ירד (במבצע זמני או בעדכון מחירון) בסוף השנה או שנה הבאה.
    סבבה אבל בפועל אתה מקבל פחות בשביל שם...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #24
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    נאור ידידי הנאור

    אם זה הולך כמו ברווז, מגעגע כמו ברווז, ואוכל כמו ברווז, זה לא כבד אווז...
    זה שמאלץ.

    אז כמו שאמרו - אל תקנה.

    תציץ באתר המתחרה, תראה מה כתבו שם ..

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ..... מה שכן בסוף יצא לך אופנוע עם מכלולים טובים יותר מטנרה סטנדרטי.
    זה בערך מה שהתכוונתי - לא רק להוציא משהו מקביל על אותה פלטפורמה של 07, אלא תפור לצורך האישי ויותר טוב אפילו. סתם זרקתי ספקולציה
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    זה בערך מה שהתכוונתי - לא רק להוציא משהו מקביל על אותה פלטפורמה של 07, אלא תפור לצורך האישי ויותר טוב אפילו. סתם זרקתי ספקולציה
    השאלה אם השילדה של הטרייסר מספקת, לטנרה יש שילדה חדשה

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    השאלה אם השילדה של הטרייסר מספקת, לטנרה יש שילדה חדשה
    נכון, פה קבור הכלב (ליכולות משופרות לשטח)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  13. #28
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה מעלה טענות כאילו זה אופנוע של 100 אלף שקל. זה לא.
    30 אלף שקל מפרידים בינו לבין ה-KTM790R (שהוא המקבילה האמיתית, לא הדגם כביש). אותם סכומים מפרידים בין הטנרה לאדוונצ'רים פול סייז כמו המולטיסטראדה 950, האפריקה טווין או הסופר-טנרה.

    הadventure790r עולה 90 אש"ח (על הכביש) הטנרה 71, איפה בדיוק ספרת פה 30 אש"ח?

    אז בוא נשווה תפוחים לתפוחים. אל תשווה אופנוע עם בולמים טובים וכיוונונים מלאים, מנוע טווין בריא עם 70+ כ"ס ועבודת גוף מושקעת ויפה - ל-DR650. זאת פשוט השוואה לא הוגנת.
    ברגע שאתה משווה לכלים מקבילים של יצרנים אחרים, אפשר לראות שהטנרה מתוצחר בצורה הגיונית.
    ברור שיש רזרבות לחתוך את המחיר, אבל זה צעד לא חכם עבור מטרו כרגע. מבחינתם, זה פשוט לוותר על רווחים.
    המחיר ירד (במבצע זמני או בעדכון מחירון) בסוף השנה או שנה הבאה.
    בוא באמת נשווה תפוחים לתפוחים.
    אל תשווה אופנוע עם שפע טכנולוגיה, החזק בקטגוריה, הקל בקטגוריה, המאובזר יותר, לאופנוע בסיסי. (לא גורע מאיכותו כאופנוע, אבל בסיסי בהחלט לעומת האלקטרוניקה והאבזור ב790, וגם בהשוואה לנתוני הספק משקל וכו')
    זה פשוט השוואה לא הוגנת.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מהנסיון שלי מי שאומר שזה יקר לא היה קונה גם אם היו מורידים לו 30 אחוז מהמחיר.
    ברגע שאין למשהוא ערך בעיני הקונה כל מחיר הוא יקר

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    זה שמאלץ.

    אז כמו שאמרו - אל תקנה.

    תציץ באתר המתחרה, תראה מה כתבו שם ..
    להזכירך קניתי ורסיס 1000 חדש בתוספת לא ממש גבוהה מהמחיר הזה שנשווה?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. ימאהה טנרה 700 במבחן דרכים: אדוונצ'ר-ראלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-05-2019, 12:30
  2. ימאהה: צעד נוסף לכיוון טנרה 700
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-11-2017, 00:00
  3. ימאהה: צעד נוסף לכיוון טנרה 700
    על ידי nimi9 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-11-2017, 10:54
  4. בקשה לחוות דעת על ימאהה טנרה 660
    על ידי Nc700x בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 01:17
  5. ימאהה סופר טנרה 1200 2010
    על ידי HRC בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-10-2015, 18:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO