שיגיע כבר ללוחות יד2
נחנקנו כבר יאמאהה. נחנקנו.
ימאהה טנרה 700 בהשקה מקומית; חיכינו לאופנוע הזה זמן רב, עכשיו הוא כאן, והרושם החיובי מאוד שלנו מההשקה העולמית מתחזק מאוד כאן בהרי ירושלים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...%a8%d7%94-700/
נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 25-08-2019 בשעה 15:28.
שיגיע כבר ללוחות יד2
נחנקנו כבר יאמאהה. נחנקנו.
כתבה יפה ואמינה. כמו תמיד.
במגזין אחר נכתב בטעות שהוא מגיע עם טיובלס. כאן לא.
גם זום על התמונה מראה שהצמיג עם שפיצים רגילים ופנימית. חבל.
אחלה סקירה. ה KTM 790 החדש והמשוכלל יותר עולה 80 במבצע ומכיוון שמדובר באותו סגמנט (כביש שטח כביש) התמחור נראה על פניו בעייתי.
בהסתכלות מקבילה על שוק הרכב הישראלי, אם השילוש הצרפתי (פיג'ו סיטרואן רנו) מוכרים יותר רכבים מסובארו והונדה(שהם שמות נרדפים לאמינות) ובכלל בראש הטבלה נמצאים רכבים קוראינים, אז לדעתי נפל פה דבר, וזה גם מחלחל לשוק האופנועים הישראלי, ק.ט.מ כבר 3 שנים מובילה את טבלת המכירות.
תחזור עשור אחורה ותספר לעצמך שק.ט.מ מובילה את טבלת המכירות? שאנשים עושים פראורדר לרכב מקוריאה? או רחמנצא ליצלן מצרפת?
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
אני לא חושב שזה נכון להשוות את ktm למכוניות הצרפתיות והקוריאניות
העיניין הוא שקיה מוכיחה את עצמה כל פעם עם אמינות טובה.
פג׳ו, רנו וסיטרואן משתפרות בכל שנה בין השאר על ידי שיתופי פעולה עם קונצרנים מיפן וגרמניה.
אפילו מותג כמו דצ׳יה שרק נכנס לא מזמן התקבל יפה על ידי השוק הישראלי שמפחד משינויים.
בוא לא נשכח כפי שאמר אייל שהשוק גם נשלט על ידי רכבי ליסינג שמטעים את הטבלה הסופית.
לגבי ktm.. המזל היחיד שלהם זה שהם יודעים ליצור אופנועים מהנים ושיש להם fanbase יחסית גדול בארץ (מה שמזכיר קצת את אלה ששבויים למותג Apple בכל מחיר), האמינות של ktm שנויה במחלקות וזה כנראה לא סתם, כדי לשנות את התפיסה הזאת צריך אשכרה שהאופנועים ישתפרו בנושא הזה כמו שהצרפתיות השתפרו.
הלכתי לראות את האופנוע בסוכנות בת"א. בעודי ממשש את איבריו של הכלי ניגש אלי איש מכירות אדיב שידע להפוך בכישרון כל חיסרון שלו ליתרון. לשאלתי מדוע האופנוע הדי ספרטני הזה יקר באופן כללי, השיב שזה בגלל שיש 129% מס. אני לא יודע לומר מה נכלל בחשבון הזה והאם הוא נכון, אבל לגופו של עניין האופנוע הזה יקר מדי.
יקר יקר, אם תזכור שלא מדובר באופנוע קצה אלה אופנוע דו"ש בתחפושת.
תנסה להשוות אות ל-XT600 הישן או DR650 בלי יחסי הציבור והרעש ותבין שמדובר באופנוע
פשוט, קל, מודרני, שיודע לרדת לשטח (שננטש לאחרונה ועושה קם באק) ועושה עוול למושג אדוונצ'ר,
אגב אם תתעקש לזווד אותו כראוי לשמו תגלה שהוא מגיע למחיר של גדולים וטובים ממנו!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בוא נשים את זה על השולחן:
מנוע נלקח מהמדף שילדה בתיקונים קלים, גמדי המחשב הוצאו לפנסיה מוקדמת.
בעצם קיבלנו אופנוע קליל מנוע שילדה ועזרים לשטח, הורד את תקנות היורו וההתקדמות הטכנולוגית,
ובעצם יש לך אופנוע דו"ש שיודע לרדת לשטח מה שנעשה בעבר על ידי ה-XT וה-DR ואני מדבר על הקונספט.
האדוונצ'רים גדלו לממדיי תפלצת פסטה שמצריך את הרוכב להיות בעל קוד גנטי של צ'אק נוריס או שוונצגר כשהיה צעיר.
וירדו מפרק השטח, הצרצרים היעודים לשטח מתפרקים על הכביש ובשימוש יום יומי, אז חזרנו למנועים בינוניים שיודעים
כביש ושטח בלי להתפשר המון, המצאנו את הדו"ש מחדש...אבל בשביל להיות אטרקטיביים ב-2019 נקרא לו בשם המוכר
ביותר בקטגוריה נעורר ציפייה של שנים, נרים גל של יחסי ציבור, ויהיה תור של קונים שמתים לעשות גם את זה וגם את זה
ולהרגיש היפ. אבל דחפנו להם דו"ש רגיל בלי להתבלבל.
אגב זה לא עושה את האופנוע גרוע, להפך זה עושה אותו ערמומי...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!