ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
בהסתכלות מקבילה על שוק הרכב הישראלי, אם השילוש הצרפתי (פיג'ו סיטרואן רנו) מוכרים יותר רכבים מסובארו והונדה(שהם שמות נרדפים לאמינות) ובכלל בראש הטבלה נמצאים רכבים קוראינים, אז לדעתי נפל פה דבר, וזה גם מחלחל לשוק האופנועים הישראלי, ק.ט.מ כבר 3 שנים מובילה את טבלת המכירות.

תחזור עשור אחורה ותספר לעצמך שק.ט.מ מובילה את טבלת המכירות? שאנשים עושים פראורדר לרכב מקוריאה? או רחמנצא ליצלן מצרפת?
אני לא חושב שזה נכון להשוות את ktm למכוניות הצרפתיות והקוריאניות
העיניין הוא שקיה מוכיחה את עצמה כל פעם עם אמינות טובה.
פג׳ו, רנו וסיטרואן משתפרות בכל שנה בין השאר על ידי שיתופי פעולה עם קונצרנים מיפן וגרמניה.
אפילו מותג כמו דצ׳יה שרק נכנס לא מזמן התקבל יפה על ידי השוק הישראלי שמפחד משינויים.
בוא לא נשכח כפי שאמר אייל שהשוק גם נשלט על ידי רכבי ליסינג שמטעים את הטבלה הסופית.
לגבי ktm.. המזל היחיד שלהם זה שהם יודעים ליצור אופנועים מהנים ושיש להם fanbase יחסית גדול בארץ (מה שמזכיר קצת את אלה ששבויים למותג Apple בכל מחיר), האמינות של ktm שנויה במחלקות וזה כנראה לא סתם, כדי לשנות את התפיסה הזאת צריך אשכרה שהאופנועים ישתפרו בנושא הזה כמו שהצרפתיות השתפרו.