אתה מעלה טענות כאילו זה אופנוע של 100 אלף שקל. זה לא.
30 אלף שקל מפרידים בינו לבין ה-KTM790R (שהוא המקבילה האמיתית, לא הדגם כביש). אותם סכומים מפרידים בין הטנרה לאדוונצ'רים פול סייז כמו המולטיסטראדה 950, האפריקה טווין או הסופר-טנרה.
הadventure790r עולה 90 אש"ח (על הכביש) הטנרה 71, איפה בדיוק ספרת פה 30 אש"ח?
אז בוא נשווה תפוחים לתפוחים. אל תשווה אופנוע עם בולמים טובים וכיוונונים מלאים, מנוע טווין בריא עם 70+ כ"ס ועבודת גוף מושקעת ויפה - ל-DR650. זאת פשוט השוואה לא הוגנת.
ברגע שאתה משווה לכלים מקבילים של יצרנים אחרים, אפשר לראות שהטנרה מתוצחר בצורה הגיונית.
ברור שיש רזרבות לחתוך את המחיר, אבל זה צעד לא חכם עבור מטרו כרגע. מבחינתם, זה פשוט לוותר על רווחים.
המחיר ירד (במבצע זמני או בעדכון מחירון) בסוף השנה או שנה הבאה.
בוא באמת נשווה תפוחים לתפוחים.
אל תשווה אופנוע עם שפע טכנולוגיה, החזק בקטגוריה, הקל בקטגוריה, המאובזר יותר, לאופנוע בסיסי. (לא גורע מאיכותו כאופנוע, אבל בסיסי בהחלט לעומת האלקטרוניקה והאבזור ב790, וגם בהשוואה לנתוני הספק משקל וכו')
זה פשוט השוואה לא הוגנת.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב