מנוע נלקח מהמדף שילדה בתיקונים קלים, גמדי המחשב הוצאו לפנסיה מוקדמת.
בעצם קיבלנו אופנוע קליל מנוע שילדה ועזרים לשטח, הורד את תקנות היורו וההתקדמות הטכנולוגית,
ובעצם יש לך אופנוע דו"ש שיודע לרדת לשטח מה שנעשה בעבר על ידי ה-XT וה-DRואני מדבר על הקונספט.
האדוונצ'רים גדלו לממדיי תפלצת פסטה שמצריך את הרוכב להיות בעל קוד גנטי של צ'אק נוריס או שוונצגר כשהיה צעיר.
וירדו מפרק השטח, הצרצרים היעודים לשטח מתפרקים על הכביש ובשימוש יום יומי, אז חזרנו למנועים בינוניים שיודעים
כביש ושטח בלי להתפשר המון, המצאנו את הדו"ש מחדש...אבל בשביל להיות אטרקטיביים ב-2019 נקרא לו בשם המוכר
ביותר בקטגוריה נעורר ציפייה של שנים, נרים גל של יחסי ציבור, ויהיה תור של קונים שמתים לעשות גם את זה וגם את זה
ולהרגיש היפ. אבל דחפנו להם דו"ש רגיל בלי להתבלבל.
אגב זה לא עושה את האופנוע גרוע, להפך זה עושה אותו ערמומי...
אז מדוע אתה לא אומר את זה (מה שלא יהיה שאתה אומר שאני לא מבין) על הדגם הנוכחי?? (660z)
לעניות דעתי - בדגם הנוכחי ברח לימאהה הוינדוס וויסטה
והדגם הזה? בול בפוני! בכל קנה מידה.
ובשביל שדברי הצדיק המופתי הצפוני לא יבלעו בקשקשת אני אצטט -
נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני
דו"ש ששוקל יבש פחות מ 200 קילו וכולל מזלג הפוך,75 כ"ס ואחורי 18 זה ליגה אחרת.
אני מבסוט.