עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 45 מ 45

אשכול: השקה מקומית: ימאהה טנרה 700

  1. #31
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    להזכירך קניתי ורסיס 1000 חדש בתוספת לא ממש גבוהה מהמחיר הזה שנשווה?
    מבלי לפגוע, או להסיט את הדיון, או אד הומינם - אתה אומר הרבה פעמים דברים מעורפלים ולא קשורים. לרוב מחוסר ידע.
    כשזה נאמר - גם אני לא התעמקתי במפרט של הטנרה.
    אבל.
    להשוות את ה DR לטנרה? ברצינות? ? (אגב קבל ניוזפלאש! הוא לא מת ה DR. מוכרים אותו גם היום)
    להשוות את המכלולים של הDR למכלולים של הטנרה?
    אם כבר אז כמו שכתבו כאן - תפוחים לתפוחים
    תשווה את הטנרות של פעם לטנרות של היום. (לא הסופר טנרות של פעם)
    ועכשיו כשאני חושב על זה... אחרי שרכבתי כמה פעמים עם חבר טוב של הצ'יף שהיה על הטנרה של פעם
    אני עוד יותר רוצה את החדש!

    המחיר גבוה. לי.
    אבל יש לי אורך רוח


    (התעלמתי במופגן מההשוואה של הוורציץ שלך אליו. זה כבר לא מגוחך. זה גרוטסקי)

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    מבלי לפגוע, או להסיט את הדיון, או אד הומינם - אתה אומר הרבה פעמים דברים מעורפלים ולא קשורים. לרוב מחוסר ידע.
    כשזה נאמר - גם אני לא התעמקתי במפרט של הטנרה.
    אבל.
    להשוות את ה DR לטנרה? ברצינות? ? (אגב קבל ניוזפלאש! הוא לא מת ה DR. מוכרים אותו גם היום)
    להשוות את המכלולים של הDR למכלולים של הטנרה?
    אם כבר אז כמו שכתבו כאן - תפוחים לתפוחים
    תשווה את הטנרות של פעם לטנרות של היום. (לא הסופר טנרות של פעם)
    ועכשיו כשאני חושב על זה... אחרי שרכבתי כמה פעמים עם חבר טוב של הצ'יף שהיה על הטנרה של פעם
    אני עוד יותר רוצה את החדש!

    המחיר גבוה. לי.
    אבל יש לי אורך רוח


    (התעלמתי במופגן מההשוואה של הוורציץ שלך אליו. זה כבר לא מגוחך. זה גרוטסקי)
    שוב אתה מבין את מה שאתה רוצה להבין, לא השוותי בין האופנועים השוותי בקונספט, של אופנוע עם מנוע בינוני
    מעל 350 ופחות מאלף שיודע לרדת לשטח ונוסע סביר בכביש הקונספט שנקרא דו"ש בשנות התישעים ונזנח.

    עכשיו עוטפים את הקונספט בשם אדוונצ'ר....זה הכל!

    עכשיו כשאתה שאלת עם יקר לי אני הזכרתי לך שקניתי אופנוע יקר יותר (אבל לא בהרבה)-עד כאן הסברתי עצמי?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בוא נשים את זה על השולחן:

    מנוע נלקח מהמדף שילדה בתיקונים קלים, גמדי המחשב הוצאו לפנסיה מוקדמת.

    בעצם קיבלנו אופנוע קליל מנוע שילדה ועזרים לשטח, הורד את תקנות היורו וההתקדמות הטכנולוגית,
    ובעצם יש לך אופנוע דו"ש שיודע לרדת לשטח מה שנעשה בעבר על ידי ה-XT וה-DR
    ואני מדבר על הקונספט.

    האדוונצ'רים גדלו לממדיי תפלצת פסטה שמצריך את הרוכב להיות בעל קוד גנטי של צ'אק נוריס או שוונצגר כשהיה צעיר.
    וירדו מפרק השטח, הצרצרים היעודים לשטח מתפרקים על הכביש ובשימוש יום יומי, אז חזרנו למנועים בינוניים שיודעים
    כביש ושטח בלי להתפשר המון, המצאנו את הדו"ש מחדש...אבל בשביל להיות אטרקטיביים ב-2019 נקרא לו בשם המוכר
    ביותר בקטגוריה נעורר ציפייה של שנים, נרים גל של יחסי ציבור, ויהיה תור של קונים שמתים לעשות גם את זה וגם את זה
    ולהרגיש היפ. אבל דחפנו להם דו"ש רגיל בלי להתבלבל.

    אגב זה לא עושה את האופנוע גרוע, להפך זה עושה אותו ערמומי...

    נאור
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    דו"ש ששוקל יבש פחות מ 200 קילו וכולל מזלג הפוך,75 כ"ס ואחורי 18 זה ליגה אחרת.
    אני מבסוט.

  5. #35
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    נאור
    אז מדוע אתה לא אומר את זה (מה שלא יהיה שאתה אומר שאני לא מבין) על הדגם הנוכחי?? (660z)
    לעניות דעתי - בדגם הנוכחי ברח לימאהה הוינדוס וויסטה
    והדגם הזה? בול בפוני! בכל קנה מידה.

    ובשביל שדברי הצדיק המופתי הצפוני לא יבלעו בקשקשת אני אצטט -

    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    דו"ש ששוקל יבש פחות מ 200 קילו וכולל מזלג הפוך,75 כ"ס ואחורי 18 זה ליגה אחרת.
    אני מבסוט.

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    בוא באמת נשווה תפוחים לתפוחים.
    אל תשווה אופנוע עם שפע טכנולוגיה, החזק בקטגוריה, הקל בקטגוריה, המאובזר יותר, לאופנוע בסיסי. (לא גורע מאיכותו כאופנוע, אבל בסיסי בהחלט לעומת האלקטרוניקה והאבזור ב790, וגם בהשוואה לנתוני הספק משקל וכו')
    זה פשוט השוואה לא הוגנת.
    ה-790R עולה 100 אלף פלוס מינוס. אני צודק? אם כן, זה 30 אלף שקל יותר מהטנרה, כמו שאמרתי.
    הדגם הרגיל עולה 86K - שזה 16K מעל הטנרה. הוא אומנם מציע אלקטרוניקה (שאני אישית, לא רוצה גם אם היא בחינם) ומאידך מגיע עם מתלים ללא כיוונון.

    אתה יודע מה?
    אם נניח שאני בשוק לאופנוע כזה, ואני לי כסף ל-790R - סביר שהייתי מדלג על ה-790 ה"רגיל", קונה טנרה וב-16 אלף שקל עודף מצייד אותו בכל טוב (מיגונים, ארגזים, מערכת פליטה ומה לא).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #37
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ה-790R עולה 100 אלף פלוס מינוס. אני צודק? אם כן, זה 30 אלף שקל יותר מהטנרה, כמו שאמרתי.
    הדגם הרגיל עולה 86K - שזה 16K מעל הטנרה. הוא אומנם מציע אלקטרוניקה (שאני אישית, לא רוצה גם אם היא בחינם) ומאידך מגיע עם מתלים ללא כיוונון.

    אתה יודע מה?
    אם נניח שאני בשוק לאופנוע כזה, ואני לי כסף ל-790R - סביר שהייתי מדלג על ה-790 ה"רגיל", קונה טנרה וב-16 אלף שקל עודף מצייד אותו בכל טוב (מיגונים, ארגזים, מערכת פליטה ומה לא).
    הוא לא עולה 100.
    הוא עולה 90.
    והדגם הרגיל עולה 80.

    אין פה 30.
    יש פה 19 הבדל מהR, ו9 הבדל מהרגיל.


    נניח שאתה בשוק לאופנוע כזה, למה לדלג על ה790 הרגיל?
    יכולות כביש חד משמעי טובות יותר. מסכים? והרי איפה יבלה אצל רוב האנשים "שבשוק לאופנוע כזה" אם לא בכביש?

    אגב, תעשה את החשבון שב790 אתה מקבל מגן גחון+ידיים+מיגון צד.
    עכשיו פתאום אתה יורד מהפרש של 9 אלף שקל אפילו (כי אתה הרי רוצה למגן אותו כפי שאמרת), ופתאום הדברים נשמעים אחרת לגמרי מאשר "30 אלף שקל" שאתה מציג.
    פתאום מה שמפריד בינהם זה כמה אלפים בודדים בסה"כ.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    כל ההשוואות האלה מיותרות ולמה זה?
    כי ממילא לא תוכל למצה את הכלי,אלא אם קוראים לך פטרהנסל.
    החבילה הנוכחית מצויינת גם ככה.

  9. #39
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    רק לעשות סדר בעניין המחירים:

    ימאהה טנרה 700 עולה 69,985 ש"ח על הכביש כולל כל האגרות.
    ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר עולה (במזומן) 79,900 ש"ח לפני אגרות, כלומר 80,200 ש"ח על הכביש. 10,200 ש"ח הפרש.
    ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר R עולה (במזומן) 89,900 ש"ח לפני אגרות, כלומר 90,200 ש"ח על הכביש. 20,200 ש"ח הפרש.

    עכשיו תמשיכו את הדיון

  10. #40
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה


    יכולות כביש חד משמעי טובות יותר. מסכים?
    על סמך מה החלטת את זה?
    כי זה לחלוטין לא נכון.

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    על סמך מה החלטת את זה?
    כי זה לחלוטין לא נכון.
    בתור מי שרכב על שלושת הכלים המדוברים - איך אתה רואה את יחסי הכוחות בינהם בכביש ובשטח?
    זה יועיל לדיון הרבה יותר מהדעה שלי, שמסתמכת על מילים של אנשים אחרים ולא על ניסיון אישי
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #42
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בתור מי שרכב על שלושת הכלים המדוברים - איך אתה רואה את יחסי הכוחות בינהם בכביש ובשטח?
    זה יועיל לדיון הרבה יותר מהדעה שלי, שמסתמכת על מילים של אנשים אחרים ולא על ניסיון אישי
    עדיין לא רכבתי על ה-790 אדוונצ'ר R. לוקח אותו מחר לסופ"ש.

    ההשוואה בין הטנרה 700 לבין ה-790 אדוונצ'ר הרגיל אינה נכונה, למרות שמבחינת נתונים יבשים (מהלך מתלה, מרווח גחון וכו') הם קרובים. הטנרה משמעותית טוב מה-790 הרגיל בשטח (אני בטוח למדי של-R יכולות שטח גבוהות, אבל הגרסה הרגילה לא), ובכביש הם דומים למדי, למעט יתרון ההספק של ה-790. מאידך, המנוע של הטנרה 700 (ושל ה-MT-07) סופר-גמיש ומלא שמחת חיים, כך שבפועל ההבדל לא משמעותי ברכיבה היומיומית. אני מניח שבמהירות הסופית יהיה יתרון של לפחות 30-20 קמ"ש ל-790.
    וכמובן עניין האלקטרוניקה. לטנרה יש ABS שניתן לניתוק ופנסי LED. ל-790 יש גם בקרת אחיזה, מצבי ניהול מנוע, ABS להטיה שכולל גם מצב אנדורו (ABS על הקדמי בלבד) וניתוק, וכן מסך TFT. יש גם הכנה לקוויקשיפטר בתוספת תשלום. על האלקטרוניקה הזו גם משלמים.
    בכל אופן, אני חושב שצריך להשוות את הטנרה 700 ל-790 אדוונצ'ר R, מפני ששניהם אדוונצ'רים עם יכולות שטח אמיתיות (שוב, רק מחר אדע לגבי הק.ט.מ, אבל אני מניח שהוא כזה), ולא ל-790 אדוונצ'ר הרגיל.

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    עדיין לא רכבתי על ה-790 אדוונצ'ר R. לוקח אותו מחר לסופ"ש.

    ההשוואה בין הטנרה 700 לבין ה-790 אדוונצ'ר הרגיל אינה נכונה, למרות שמבחינת נתונים יבשים (מהלך מתלה, מרווח גחון וכו') הם קרובים. הטנרה משמעותית טוב מה-790 הרגיל בשטח (אני בטוח למדי של-R יכולות שטח גבוהות, אבל הגרסה הרגילה לא), ובכביש הם דומים למדי, למעט יתרון ההספק של ה-790. מאידך, המנוע של הטנרה 700 (ושל ה-MT-07) סופר-גמיש ומלא שמחת חיים, כך שבפועל ההבדל לא משמעותי ברכיבה היומיומית. אני מניח שבמהירות הסופית יהיה יתרון של לפחות 30-20 קמ"ש ל-790.
    וכמובן עניין האלקטרוניקה. לטנרה יש ABS שניתן לניתוק ופנסי LED. ל-790 יש גם בקרת אחיזה, מצבי ניהול מנוע, ABS להטיה שכולל גם מצב אנדורו (ABS על הקדמי בלבד) וניתוק, וכן מסך TFT. יש גם הכנה לקוויקשיפטר בתוספת תשלום. על האלקטרוניקה הזו גם משלמים.
    בכל אופן, אני חושב שצריך להשוות את הטנרה 700 ל-790 אדוונצ'ר R, מפני ששניהם אדוונצ'רים עם יכולות שטח אמיתיות (שוב, רק מחר אדע לגבי הק.ט.מ, אבל אני מניח שהוא כזה), ולא ל-790 אדוונצ'ר הרגיל.
    אחלה סקירה.
    אני חושב שזה דווקא לגיטימי לשים את שלושתם יחד - ברור שלכל אחד יהיו יתרונות וחסרונות, וזה מה שמעניין - לראות את שלושת הדרכים השונות לייצר איזון בין יכולות כביש, שטח ומחיר האופנוע.
    אם תוציא מבחן השוואתי כזה, אני מבקש להצטרף
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #44
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    יעלה ויבוא ההונדה Crf 850 Africa
    כמה זמן זה ייקח?
    הונדה - לכו תדעו

  15. #45
    מה באמת קורה עם השמועה על האפריקה טווין 800, מישהו יודע ?

אשכולות דומים

  1. ימאהה טנרה 700 במבחן דרכים: אדוונצ'ר-ראלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-05-2019, 12:30
  2. ימאהה: צעד נוסף לכיוון טנרה 700
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-11-2017, 00:00
  3. ימאהה: צעד נוסף לכיוון טנרה 700
    על ידי nimi9 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-11-2017, 10:54
  4. בקשה לחוות דעת על ימאהה טנרה 660
    על ידי Nc700x בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 01:17
  5. ימאהה סופר טנרה 1200 2010
    על ידי HRC בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-10-2015, 18:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO