עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 84

אשכול: טיפול לדיוק 250

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    אתה מציע לו ללכת לקנות קטנוע בשביל ללמוד איך לפתוח 4 ברגים, להוציא ולהכניס פילטר (רק לא הפוך, מצויין בכל סירטון ובכל ספר רכב נורמלי), לסגור את הברגים (עם ההה-מוט מומנט הזה שכל כך חשוב כדי לא לאכול הברגה, בדיוק כמו שאמרת) ולשפוך שמן לתוך חור?
    מה אני אגיד לך
    מילא הוא לא היה יודע איך לסובב מברג והאופנוע שעומד לו בחצר הוא S1000RR
    כולה דיוק 250
    אם יש אופנועים להתאמן עליהם בתיקון זה אחד מהם.
    תמיד אפשר לפחד מכל דבר ולהזמין איש מקצוע בשביל להחליף נורה בבית, מי שכזה לא היה מעלה את הנושא של לטפל לבד בכלל.
    יודע מה, כן.
    לא יזיק לקנות קטנוע ב-200 שקל כדי ללמוד לסגור 4 ברגים... אם זה מה שיגרום לאחד הברגים האלה לא להחרש על "פרודקשן".
    מר זה-כזה-פשוט. אני מת לראות מכונה שאתה תחזקת במשך שנה-שנתיים. בא נראה כמה ריג'קטים אני מוצא...

    אני כרגע חי בדיסונס קוגניטיבי. מצד אחד, האופנוע הפרטי שלי (סוג של בוטיק איטלקי) לא נכנס למוסכים. כנ"ל רוב הכלים של החברים הקרובים שלי.
    מצד שני, אם הייתי מחפש אופנוע, ורואה כלי ש"טופל בבית" - סביר שהייתי בורח ממנו כמו מאש.
    למה?
    כי אני יודע יותר מדי טוב כמה דברים יכולים ללכת עקום. ואני בטוח שרובם גם ילכו עקום, כי למכונאי-חצר הישראלי הממוצע אין את הידע, החוש הטכני, הכלים והרצון ללמוד כדי להוציא עבודה באיכות טובה. ולכן, רוב הכלים שטופלו "עצמאית" מעידים רק על תפרנות קיצונית של הבעלים, ומהווים סרטן על שני גלגלים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #32
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    פותח השרשור אני חוזר בי.
    אל תנסה לטפל לבד, לך רק לבעלי מקצוע.
    אל תנסה ללמוד לבד, אל תשקיע את מיטב כספך בכלים איכותיים. אל תכלה את זמנך בקריאת חומר טכני ואל תצפה בסרטונים טכניים באינטרנט.
    אל תנסה להבין איך עובד קרבורטור או מערכת הזרקה ואל לך להבין מהם שסתומים וכיצד מכוונים אותם.
    אל תעלה בדעתך אפילו להבריג פלאג מתושבתו ובטח שלא להבריגו למקומו. אתה יכול לשבור בורג, לפגוע בתבריג. אתה יכול רחמנא ליצלן להזדקק לשירות מכונאי מוסמך שיצילך מהבור העמוק אליו הכנסת את עצמך בטיפשותך. אתה יכול להקלע לאסון שנקרא (תחזיק חזק או מומלץ אפילו שתשב) "השבתת האופנוע לתקופה".

    אני אומר לך זאת מנסיון, הייתי במקום הנוראי הזה שנקרא "סליחה טעות, טועים, טעינו". פעם אפילו נאלצתי לנסוע לעבודה באוטובוס במשך שבוע שלם כי ניסיתי לשלוף חזק מדי צינור קירור זקן ורקוב מתושבתו.

    תשלם את המחיר הגבוה שדורשים ממך אנשי המקצוע עתירי הנסיון.
    הם למדו להחליף שמן, ואפילו פלאג הם יודעים להבריג. רובם כל כך מנוסים ועתירי נסיון כך שהיד שלהם יותר מדוייקת מכל מד מומנט.

    פשוט לא יאומן מה נהיה פה בפורום הזה.
    פעם היו מייעצים ומעודדים לעבודה עצמית.
    אני אישית למדתי המון מרבים כאן בפורום שליוו אותי צעד צעד כשניגשתי לעבוד על חלק/מערכת לראשונה.

    את האוברול למנוע לא הייתי מצליח לבצע בלי עזרתם המסורה של אנשים שלא הכירו אותי, כמו סטרלוק וארז, ואביעד וחברים טובים נוספים שהיכרתי כאן בפורום.



    הבן אדם רוצה לבצע החלפת שמן ופילטרים ואשכרה מפחידים אותו בסיפורי אימה על שכר לימוד.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  3. #33
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יודע מה, כן.
    לא יזיק לקנות קטנוע ב-200 שקל כדי ללמוד לסגור 4 ברגים... אם זה מה שיגרום לאחד הברגים האלה לא להחרש על "פרודקשן".
    מר זה-כזה-פשוט. אני מת לראות מכונה שאתה תחזקת במשך שנה-שנתיים. בא נראה כמה ריג'קטים אני מוצא...

    אני כרגע חי בדיסונס קוגניטיבי. מצד אחד, האופנוע הפרטי שלי (סוג של בוטיק איטלקי) לא נכנס למוסכים. כנ"ל רוב הכלים של החברים הקרובים שלי.
    מצד שני, אם הייתי מחפש אופנוע, ורואה כלי ש"טופל בבית" - סביר שהייתי בורח ממנו כמו מאש.
    למה?
    כי אני יודע יותר מדי טוב כמה דברים יכולים ללכת עקום. ואני בטוח שרובם גם ילכו עקום, כי למכונאי-חצר הישראלי הממוצע אין את הידע, החוש הטכני, הכלים והרצון ללמוד כדי להוציא עבודה באיכות טובה. ולכן, רוב הכלים שטופלו "עצמאית" מעידים רק על תפרנות קיצונית של הבעלים, ומהווים סרטן על שני גלגלים.
    ובהמשך למה ששעיר אמר, אני דווקא לא חוזר בי.
    הזלזול שלך בישראלי הממוצע הביאה אותך לחשוב שלהחזיק רצ׳ט צריך חוש טכני מפותח במיוחד.
    אז לא, לא צריך.
    מפחידים את הילד לפתוח בורג ומצד שני שוכחים את הזוועות במוסכים בהם סוגרים "בעדינות" את בורג הניקוז עם פטיש אוויר, מוסיפים שמן קנולה לגיר ומקנחים ב- "אח שלי שומע נפל לו הקרבורטור לגנרטור בזמן העבודה, זה עוד אלפיים לפני מע"מ".

  4. #34
    יש פה דיעות לשני הצדדים וזה בסדר
    בשביל מישהו שמטפל קבוע בבית להחליף שמן זה מאוד טריוויאלי, מצד שני למישהו שבחיים לא עשה את זה זה פחות
    זה טוב שיש את שני הצדדים. הצד ש"נגד" פשוט רוצה להבהיר שאני לא אצפה שזה ייקח לי חצי שעה ושהכל ילך חלק בהכרח, זה בסדר, אני גם לא חשבתי ככה.
    אני בעקרון עד היום הלכתי תמיד למוסך (היה לי קטנוע 7 שנים, ועכשיו אני עם הדיוק, שנה וחצי)
    אני כן חושב שזה טוב להבין קצת במכונאות, בכללי, ויחד עם זה שהמחירים מופקעים (המחיר של העבודה עוד סביר, אבל נשמע לי לחלוטין מחיר מנופח 1400 שקל. למרות שבמוסך "סתם" יעני לא של קטמ, אמרו לי 900), חשבתי אולי לנסות לעשות את זה לבד. אבא שלי הציע לעזור, הוא שנים מטפל ברכבים לבד בבית טיפולים פשוטים
    אין שום ספק שאני יודע להבריג בורג לכיוון הנכון..
    בכל מקרה - אני אסתכל קצת ביוטיוב על סרטונים איך מחליפים פלאג ושמן וכו' ואחליט אם בא לי או לא.
    כנראה שהפעם אני כן אלך בסוף למוסך אבל אולי פעם הבאה אני אתארגן על זה קצת מראש עם החלקים והכל, אולי אפילו אמצא מישהו שמוכן לעזור לי

    תודה לכולם על התשובות

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אם אתה מהמרכז אתה מוזמן להגיע אליי ואדריך אותך.
    ללא תשלום.

  6. #36
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    ובהמשך למה ששעיר אמר, אני דווקא לא חוזר בי.
    הזלזול שלך בישראלי הממוצע הביאה אותך לחשוב שלהחזיק רצ׳ט צריך חוש טכני מפותח במיוחד.
    אז לא, לא צריך.
    מפחידים את הילד לפתוח בורג ומצד שני שוכחים את הזוועות במוסכים בהם סוגרים "בעדינות" את בורג הניקוז עם פטיש אוויר, מוסיפים שמן קנולה לגיר ומקנחים ב- "אח שלי שומע נפל לו הקרבורטור לגנרטור בזמן העבודה, זה עוד אלפיים לפני מע"מ".
    בגלל מוסכים חאפרים כאלה אני חשבתי שזה רעיון טוב ללכת למוסכים של ק.ט.מ... רואים שם שאלה חברה רציניים ולא חאפרים, אבל הם כולם לוקחים מחירים של 1300-1400 שקל לטיפול "גדול"
    זה פשוט מעצבן. זה סתם מחיר מנופח
    גם אין הבדל כמעט בין הטיפול ה"גדול" לקטן. כולה הבדל של פלאג, שבשביל מישהו מנוסה במוסך זה 10 דקות עבודה..

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ארנב לבן,
    נראה שבהחלט סיננת היטב את המוץ מהתבן.

  8. #38
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    [QUOTE=ayalzo;155526]ארנב לבן,
    נראה שבהחלט סיננת היטב את המוץ מהתבן.[/QUOTE

    יפה אמרת, ויפה אמר
    הארנב
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  9. #39
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם אתה מהמרכז אתה מוזמן להגיע אליי ואדריך אותך.
    ללא תשלום.
    תודה! אני מתל אביב. אם אני אחליט לעשות לבד, אשלח לך הודעה

  10. #40
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ארנב לבן,
    נראה שבהחלט סיננת היטב את המוץ מהתבן.
    מסכים.
    בכל מקרה לא חסר אנשים שיעזרו לך פה תמורת כוס לובריקנט למוח (קפה), ממני אתה רחוק לצערי.

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    פותח השרשור אני חוזר בי.
    אל תנסה לטפל לבד, לך רק לבעלי מקצוע.
    אל תנסה ללמוד לבד, אל תשקיע את מיטב כספך בכלים איכותיים. אל תכלה את זמנך בקריאת חומר טכני ואל תצפה בסרטונים טכניים באינטרנט.
    אל תנסה להבין איך עובד קרבורטור או מערכת הזרקה ואל לך להבין מהם שסתומים וכיצד מכוונים אותם.
    אל תעלה בדעתך אפילו להבריג פלאג מתושבתו ובטח שלא להבריגו למקומו. אתה יכול לשבור בורג, לפגוע בתבריג. אתה יכול רחמנא ליצלן להזדקק לשירות מכונאי מוסמך שיצילך מהבור העמוק אליו הכנסת את עצמך בטיפשותך. אתה יכול להקלע לאסון שנקרא (תחזיק חזק או מומלץ אפילו שתשב) "השבתת האופנוע לתקופה".

    אני אומר לך זאת מנסיון, הייתי במקום הנוראי הזה שנקרא "סליחה טעות, טועים, טעינו". פעם אפילו נאלצתי לנסוע לעבודה באוטובוס במשך שבוע שלם כי ניסיתי לשלוף חזק מדי צינור קירור זקן ורקוב מתושבתו.

    תשלם את המחיר הגבוה שדורשים ממך אנשי המקצוע עתירי הנסיון.
    הם למדו להחליף שמן, ואפילו פלאג הם יודעים להבריג. רובם כל כך מנוסים ועתירי נסיון כך שהיד שלהם יותר מדוייקת מכל מד מומנט.

    פשוט לא יאומן מה נהיה פה בפורום הזה.
    פעם היו מייעצים ומעודדים לעבודה עצמית.
    אני אישית למדתי המון מרבים כאן בפורום שליוו אותי צעד צעד כשניגשתי לעבוד על חלק/מערכת לראשונה.

    את האוברול למנוע לא הייתי מצליח לבצע בלי עזרתם המסורה של אנשים שלא הכירו אותי, כמו סטרלוק וארז, ואביעד וחברים טובים נוספים שהיכרתי כאן בפורום.



    הבן אדם רוצה לבצע החלפת שמן ופילטרים ואשכרה מפחידים אותו בסיפורי אימה על שכר לימוד.
    אולי פשוט נהייתי זקן?
    פעם, הטיפול העצמאי היה עבורי חלק מהרומנטיקה.
    היום זה עוד אחד מהדברים שאני צריך לעשות, כדי להגיע לעבודה.

    פעם, טיפלתי תחת כיפת השמיים, על מדרכה ליד הבית של ההורים.
    היום אני מטפל בסדנה מסודרת אצל חבר, ומחשבות שאולי אצטרך שוב לעבוד על המדרכה מתישהו זה סיוט מבחינתי.

    פעם הייתי הראשון לעודד אנשים להעיז ולדחוף ידיים למכונה.
    היום? אני זהיר יותר. מי שרוצה לגשת לזה בצורה רצינית - אשמח לסייע לו. מי שמתייחס לזה כעניין של "מה בכך", אמליץ לו לחשוב פעמיים ולבדוק האם הוא מבין למה הוא נכנס.
    אני לא נגד טיפול עצמאי, נהפוך הוא. אני בעד לתת לאחזקת המכונה את הכבוד הראוי, ולהגיע לעבודה עם רקע תיאורטי מתאים וכלים מתאימים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי whiterabbit צפיה בהודעה
    בגלל מוסכים חאפרים כאלה אני חשבתי שזה רעיון טוב ללכת למוסכים של ק.ט.מ... רואים שם שאלה חברה רציניים ולא חאפרים, אבל הם כולם לוקחים מחירים של 1300-1400 שקל לטיפול "גדול"
    זה פשוט מעצבן. זה סתם מחיר מנופח
    גם אין הבדל כמעט בין הטיפול ה"גדול" לקטן. כולה הבדל של פלאג, שבשביל מישהו מנוסה במוסך זה 10 דקות עבודה..
    הפלאג הזה מעצבן ברמות שזה או לעבוד בספייס קטן מאוד עם זוויות סיבוב קטנות מבלי לפרק מיכל או לפרק מיכל ולהוציא בסבבה.
    יש עוד עיניין ושקול זאת לפני: אם הכלי באחריות ואתה מטפל לבד האחריות מוסרת מהכלי.

  13. #43
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    בואו נסכם את השרשור הזו בשאלה:

    כמה ממכם היו קונים אופנוע שטופל בבית?
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  14. #44
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    מצ"ב הוראות יצרן לטיפול גדול בכלי המדובר, שעלותו כ1,400 ש"ח לצרכן.

    כיוון שסתומים
    ניקוי רשת סינון
    החלפת שמן מנוע
    החלפת פילטר שמן
    החלפת מצת
    החלפת פילטר אויר
    טיפול מגעי מצבר
    בדיקת תיאום וכיוון EFI
    חיזוק ברגים כללי
    בדיקת חיזוק בנדים-מניפול וצינורות מים
    בדיקת חופש מיסב היגוי
    בדיקת מצב שרשרת וגג"ש
    מתיחה ושימון שרשרת
    בדיקת כבל מצמד מצמד
    בדיקת מצערת יד
    בדיקת אורות ומתגים כללי
    החלפת שמן טלסקופיים (פעם בשנתיים)
    בדוק לחץ משאבת הזרקה
    בדיקת נוזל בלם
    בדיקת רפידות בלם
    בדיקת לחץ אויר (PSI)
    בדיקת גלגלים+צמיגים,חישוקים,שפיצים
    בדיקת נוזל קירור


    זמן תקן לעבודה הנ"ל הוא 120 דקות.



    אז הכל טוב ונחמד שהמוסכים גנבים כי אתה יכול לפתוח לבד 4 ברגים ולהוריד שמן כי זה כולה ראצ'ט מי ישמע... אבל זה לא באמת ככה.


    אתה יכול להיות חסר ידע, ולהצליח להחליף שמן לבד, אל תכנס למוסך בחיים. גם עם הפלאג תסתדר.
    אבל מה עם דברים קצת יותר מורכבים? כמו כיוון שסתומים?
    מה עם מוסך שישים לב שהמיסבי היגוי לא תקינים ואולי יציל אותך מתאונה מיותרת?
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  15. #45
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    מצ"ב הוראות יצרן לטיפול גדול בכלי המדובר, שעלותו כ1,400 ש"ח לצרכן.

    כיוון שסתומים
    ניקוי רשת סינון
    החלפת שמן מנוע
    החלפת פילטר שמן
    החלפת מצת
    החלפת פילטר אויר
    טיפול מגעי מצבר
    בדיקת תיאום וכיוון EFI
    חיזוק ברגים כללי
    בדיקת חיזוק בנדים-מניפול וצינורות מים
    בדיקת חופש מיסב היגוי
    בדיקת מצב שרשרת וגג"ש
    מתיחה ושימון שרשרת
    בדיקת כבל מצמד מצמד
    בדיקת מצערת יד
    בדיקת אורות ומתגים כללי
    החלפת שמן טלסקופיים (פעם בשנתיים)
    בדוק לחץ משאבת הזרקה
    בדיקת נוזל בלם
    בדיקת רפידות בלם
    בדיקת לחץ אויר (PSI)
    בדיקת גלגלים+צמיגים,חישוקים,שפיצים
    בדיקת נוזל קירור


    זמן תקן לעבודה הנ"ל הוא 120 דקות.



    אז הכל טוב ונחמד שהמוסכים גנבים כי אתה יכול לפתוח לבד 4 ברגים ולהוריד שמן כי זה כולה ראצ'ט מי ישמע... אבל זה לא באמת ככה.


    אתה יכול להיות חסר ידע, ולהצליח להחליף שמן לבד, אל תכנס למוסך בחיים. גם עם הפלאג תסתדר.
    אבל מה עם דברים קצת יותר מורכבים? כמו כיוון שסתומים?
    מה עם מוסך שישים לב שהמיסבי היגוי לא תקינים ואולי יציל אותך מתאונה מיותרת?
    חצי מהדברים האלה לא יבדקו

אשכולות דומים

  1. (כע)מדיוק 390 לאן לשדרג? תקציב 70 אלף
    על ידי ShabtayM בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 21-03-2017, 10:26
  2. אגזוז אקרופוביץ לדיוק 390 ?
    על ידי Maxi בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2016, 03:55
  3. אגזוז לדיוק 690 2011
    על ידי Dmarker בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-02-2016, 14:35
  4. מחפש ציר אחורי לדיוק 690
    על ידי dansen133 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-02-2016, 16:19
  5. מעבר לדיוק 690 מסיביאר 250
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 13-01-2016, 20:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO