עמוד 4 מתוך 12 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 169

אשכול: האם סוללות הם העתיד?

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    יש כאן סתירה לוגית. אם תאי דלק צריכים מים וחשמל, אז מים אין בעיה אבל מקור חשמל ברכב = סוללה. אז כבר ניסע ברכב חשמלי.

    ולפרק מימן , יש תהליך שכזה הוא נקרא בשפה העממית פצצת מימן. למיטב ידיעתי האנושות עוד לא יודעת לעשות היתוך קר

    Sent from...
    מחילה, עברו כמה שנים טובות מהפעם האחרונה שהתעניינתי בתאי דלק (וגם אז זה היה רק בחלק שמתייחס לממברנה, ולא לאלקטרוכימיה שממנה אני סולד מאוד), והעיסה האפורה שבראש עשתה קצת ערבוביאדה בכל הדברים.
    הנה תיקון:
    תאי דלק צורכים מימן מולקולרי (H2) ואויר ופולטים עודפי מימן מולקולרי ומים ומפיקים מזה חשמל (מצורף תרשים צבעוני).
    בעוד בתאי דלק מפרקים מימן מולקולרי ליונים וחשמל, בפצצת מימן בשלב הראשוני מרכיבים איזוטופי מימן (או איזוטופ ליתיום בדורות מתקדמים יותר, =היתוך) כדי לקבל הליום וניורון שבתורו הולך לעשות שמח לאיזה איזוטופ (ליתיום, אורניום, פלוטוניום בהתאם לחיבתך) שמשחרר בתורו ניורונים, איזוטופי מימן ואנרגיה (=ביקוע) (מצורף תרשים שחור לבן).

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    מחילה, עברו כמה שנים טובות מהפעם האחרונה שהתעניינתי בתאי דלק (וגם אז זה היה רק בחלק שמתייחס לממברנה, ולא לאלקטרוכימיה שממנה אני סולד מאוד), והעיסה האפורה שבראש עשתה קצת ערבוביאדה בכל הדברים.
    הנה תיקון:
    תאי דלק צורכים מימן מולקולרי (H2) ואויר ופולטים עודפי מימן מולקולרי ומים ומפיקים מזה חשמל (מצורף תרשים צבעוני).
    בעוד בתאי דלק מפרקים מימן מולקולרי ליונים וחשמל, בפצצת מימן בשלב הראשוני מרכיבים איזוטופי מימן (או איזוטופ ליתיום בדורות מתקדמים יותר, =היתוך) כדי לקבל הליום וניורון שבתורו הולך לעשות שמח לאיזה איזוטופ (ליתיום, אורניום, פלוטוניום בהתאם לחיבתך) שמשחרר בתורו ניורונים, איזוטופי מימן ואנרגיה (=ביקוע) (מצורף תרשים שחור לבן).
    זה קצת מאכזב, ציפיתי לפטריית עשן סטייל הירושימה בכל תאונה עם רכב מימן

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    *ניוטרון
    דרזנר,
    פטריית עשן עדיין תהיה כי מימן זה גז סופר נפיץ

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בדיוק עכשיו נתקלתי בכתבה שהזכירה שיחה עם בכיר בבמוו

    Klaus Frölich, recently told in an interview in Munich that “There are no customer requests for battery electric vehicles (EVs). There are regulator requests for EVs.”



    הכוונה שלו היא שאין ממש דרישה בשוק חופשי לרכב חשמלי (חוץ מהנישה הקטנה שלו) והם כנראה בונים על זה שהממשלות בעולם יכריחו אותנו לקנות משהוא שאנחנו לא באמת רוצים וזה כי זה לא טוב יותר ממנוע בעירה פנימית ולא פורץ דרך כמו הסמארט פון או האינטרנט (לא משפר את חיי היום יום שלנו)

  5. #50
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    פטריות העשן של פצצות מימן הן הרבה יותר גדולות מזו של הירושימה
    https://www.youtube.com/watch?v=2wbpYyUMjXs
    (אבל כמובן שאף אחד לא מדבר על היתוך גרעיני בהקשר שלנו)

    השוק לא דורש רכבים חשמליים אבל הוא דווקא כן דורש רכבים היברידיים. טויוטה מוכרת אותם כמו לחמניות חמות כבר המון שנים וגם ב.מ.וו מוכרת כאלה לא רע.

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    השוק דורש כי פימפמו לו שזה 'ירוק' מה שגרם לכל האקטיביסטים בשקל לרוץ לקנות אותו משל היה תרומה לגרינפיס.

  7. #52
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה

    השוק לא דורש רכבים חשמליים אבל הוא דווקא כן דורש רכבים היברידיים. טויוטה מוכרת אותם כמו לחמניות חמות כבר המון שנים וגם ב.מ.וו מוכרת כאלה לא רע.
    אפשר שאלה? קטונתי מלהבין ולו קמצוץ ממה שנכתב כאן.
    בסוכות טיילתי עם חבר לכביש 10 עם פריוס (נדמה לי) היברידית.
    כשביקשתי להשתתף בהוצאות הדלק "חוייבתי" בסכום מגוחך של מאה/מאה וחמישים שקלים.
    הוסבר לי שתצרוכת הדלק היא רבע מרכב רגיל.
    השאלה - איך עובד הקסם הזה? מהיכן מגיעה האנרגיה?
    (או כמו שאומרים דיאטנים - קאלוריז אין. קאלוריז אאוט)

  8. #53
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    אפשר שאלה? קטונתי מלהבין ולו קמצוץ ממה שנכתב כאן.
    בסוכות טיילתי עם חבר לכביש 10 עם פריוס (נדמה לי) היברידית.
    כשביקשתי להשתתף בהוצאות הדלק "חוייבתי" בסכום מגוחך של מאה/מאה וחמישים שקלים.
    הוסבר לי שתצרוכת הדלק היא רבע מרכב רגיל.
    השאלה - איך עובד הקסם הזה? מהיכן מגיעה האנרגיה?
    (או כמו שאומרים דיאטנים - קאלוריז אין. קאלוריז אאוט)
    המנוע בנזין טוען לך סוללה, ברגע שהסוללה טעונה או נגיד בפקק או בירידה המערכות של האוטו נוסעות על אותה סוללה עד שהיא נגמרת וחוזר חזרה לבנזין אם אתה לא נוהג באגרסיביות אתה יכול להגיע לתצרוכת מעולה

    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

  9. #54
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    34
    בואו אני יספר לכם משהוא ששמעתי ממקור ראשון. לפני כ20 שנה מהנדס רכב חבר לפרופ לכימיה מהטכניון ושניהם פתחו מערכת הזנה שמותקנת ברכב רגיל שמבצעת אלקטרוליזה ומוסיפה למנועי בנזין מימן. (דרוש ממיר, מיכל מים וחשמל מהמצבר - בטיחותי)
    הם גילו שהמערכת הזו יכולה לחסוך עד 30% בתצרוכת הדלק. (על ידי הוספת מימן לתערובת אויר דלק שמוחדרת למנוע)
    לאחר ניסויים ארוכים והוכחת יעילות המערכת ו בדיקה שאין פגיעה במנוע הם רצו לאשר את המערכת ליצור והתקנה בטכניון - שלא הסכים.

    כשהם פנו עם זה לממשלה אחד השרים פנים אליו ואמר לו שכדאי לו לרדת עם זה ומהר כי "נשמע לו הגיוני שהוא יחתוך את המיסים של המדינה מדלק ב30%?!" כמובן שזה לא אושר לשימוש אף פעם.
    לטענתו הוא ירד מזה והפרופ' התעקש עד ששמו מטען מתחת לרכב של אותו פרופ'...

    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

  10. #55
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי JoKeR צפיה בהודעה
    .
    לטענתו הוא ירד מזה והפרופ' התעקש עד ששמו מטען מתחת לרכב של אותו פרופ'...

    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
    קונספירציה! יפה מאוד! זה אפילו יותר טוב ממדע בדיוני


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #56
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    קונספירציה! יפה מאוד! זה אפילו יותר טוב ממדע בדיוני


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    זה יכל להיות קונספירציה מעולה אבל אני מכיר את המהנדס באופן אישי, אגב אם תחפש בעולם אנשים מתקינים מערכות כאלו ובהודו שמים אותן גם לאופנועים..

    לא חוקי בארץ ולא יעבור טסט, זה הכל.

    https://www.hhokitsdirect.com/


    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

  12. #57
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי JoKeR צפיה בהודעה
    זה יכל להיות קונספירציה מעולה אבל אני מכיר את המהנדס באופן אישי
    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
    כמוון. איך לא? לא תאמין איזה אנשים אני ״מכיר באופן אישי״.

    ציטוט נכתב במקור על ידי JoKeR צפיה בהודעה
    אגב אם תחפש בעולם אנשים מתקינים מערכות כאלו ובהודו שמים אותן גם לאופנועים..
    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
    בהודו שמים 4 אנשים על אותם אופנועים. נושא יותר פרקטי לדעתי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #58
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הדרישה להיברידיות היא אותנטית, בזכות החסכון הניכר בדלק. הן חוסכות לאנשים כסף ויש לזה ביקוש.

    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    אפשר שאלה? קטונתי מלהבין ולו קמצוץ ממה שנכתב כאן.
    בסוכות טיילתי עם חבר לכביש 10 עם פריוס (נדמה לי) היברידית.
    כשביקשתי להשתתף בהוצאות הדלק "חוייבתי" בסכום מגוחך של מאה/מאה וחמישים שקלים.
    הוסבר לי שתצרוכת הדלק היא רבע מרכב רגיל.
    השאלה - איך עובד הקסם הזה? מהיכן מגיעה האנרגיה?
    (או כמו שאומרים דיאטנים - קאלוריז אין. קאלוריז אאוט)
    רבע מרכב רגיל זה הגזמה אבל בחלק מהמכונית זה מתקרב לחצי.
    אתה לגמרי צודק ביחס לקלוריז אין/קלוריז אאוט. ברכב רגיל אתה מוציא אחוז עצום מהקלוריז על הבלימה של המכונית וברכבים היברידיים/חשמליים יש גנרטור שנכנס לפעולה ברגע שעוזבים את הגז ולוחצים על הברקס. הגנרטור בולם את המכונית בעצמו והחשמל שהוא מייצר טוען את הסוללה. אתה גם חוסך רפידות בלמים וגם מקבל בחזרה אחוז יפה מהאנרגיה הקינטית של המכונית.
    בשוליים יש עוד שורה של דברים "קונבנציונליים" שנעשים בחלק מהרכבים ההיברידיים, דוגמת הפריוס, שתורמים לצריכת הדלק הנמוכה. למשל, מבנה אוירדינאמי עם מקדם גרר נמוך מאוד (הסיבה לזה שהיא נראית מוזר, שלא לומר מכוער) ושימוש במנועי בנזין במחזור אטקינסון, שמספקים חסכון בדלק על חשבון מומנט נמוך יחסית. הנוכחות של מנוע חשמלי עתיר מומנט מכפה על המחסור בכח של המנועים האלה והנהג לא מרגיש מסכן מדי.

  14. #59
    ציטוט נכתב במקור על ידי JoKeR צפיה בהודעה
    בואו אני יספר לכם משהוא ששמעתי ממקור ראשון. לפני כ20 שנה מהנדס רכב חבר לפרופ לכימיה מהטכניון ושניהם פתחו מערכת הזנה שמותקנת ברכב רגיל שמבצעת אלקטרוליזה ומוסיפה למנועי בנזין מימן. (דרוש ממיר, מיכל מים וחשמל מהמצבר - בטיחותי)
    הם גילו שהמערכת הזו יכולה לחסוך עד 30% בתצרוכת הדלק. (על ידי הוספת מימן לתערובת אויר דלק שמוחדרת למנוע)
    לאחר ניסויים ארוכים והוכחת יעילות המערכת ו בדיקה שאין פגיעה במנוע הם רצו לאשר את המערכת ליצור והתקנה בטכניון - שלא הסכים.

    כשהם פנו עם זה לממשלה אחד השרים פנים אליו ואמר לו שכדאי לו לרדת עם זה ומהר כי "נשמע לו הגיוני שהוא יחתוך את המיסים של המדינה מדלק ב30%?!" כמובן שזה לא אושר לשימוש אף פעם.
    לטענתו הוא ירד מזה והפרופ' התעקש עד ששמו מטען מתחת לרכב של אותו פרופ'...

    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
    נניח שהתאוריה נכונה. אם הטכנולוגיה הזאת עובדת כל כך טוב , ולפי הקישור ששמת מורידה את המזהמים. למה יצרני הרכב לא משתמשים בה ?
    הרי היצרנים צריכים לעמוד במגבלות של זיהום לכלי הרכב. לחלקם יש קנסות בגלל אי עמידה ביעדים.
    משום מה המוצר ששלחת מזכיר לי יותר את המוצר הזה
    https://www.amazon.co.uk/TINGAO-Elec.../dp/B0792RKPGD

    Sent from...

  15. #60
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הדרישה להיברידיות היא אותנטית, בזכות החסכון הניכר בדלק. הן חוסכות לאנשים כסף ויש לזה ביקוש.


    רבע מרכב רגיל זה הגזמה אבל בחלק מהמכונית זה מתקרב לחצי.

    אז לא דייקתי. בהגזמה. עדיין. צריכת דלק שערוריתית.

    אתה לגמרי צודק ביחס לקלוריז אין/קלוריז אאוט. ברכב רגיל אתה מוציא אחוז עצום מהקלוריז על הבלימה של המכונית וברכבים היברידיים/חשמליים יש גנרטור שנכנס לפעולה ברגע שעוזבים את הגז ולוחצים על הברקס. הגנרטור בולם את המכונית בעצמו והחשמל שהוא מייצר טוען את הסוללה. אתה גם חוסך רפידות בלמים וגם מקבל בחזרה אחוז יפה מהאנרגיה הקינטית של המכונית.

    כפי ששיערתי. רק שלא יצא לי לנהוג על הרכב הזה. בדרך כלל בשיטה הנ"ל מקבלים מכת בלימה מורגשת. מעצבנת.
    וסביר שהניסיון שלי הוא עם מערכות בוסר ואין את זה בהיברידיות החדשות.
    בנוסף, אני כמעט בטוח שאין (לא היה) את זה* בפלואנס של הבטרפלייס.

    *טעינה בבלימה

    בשוליים יש עוד שורה של דברים "קונבנציונליים" שנעשים בחלק מהרכבים ההיברידיים, דוגמת הפריוס, שתורמים לצריכת הדלק הנמוכה. למשל, מבנה אוירדינאמי עם מקדם גרר נמוך מאוד (הסיבה לזה שהיא נראית מוזר, שלא לומר מכוער) ושימוש במנועי בנזין במחזור אטקינסון, שמספקים חסכון בדלק על חשבון מומנט נמוך יחסית. הנוכחות של מנוע חשמלי עתיר מומנט מחפה על המחסור בכח של המנועים האלה והנהג לא מרגיש מסכן מדי.

    במהירויות נמוכות אתה צריך מומנט. זה מסביר.
    בכחול.

    אני כמעט ומתפתה לרשום "אבל מה רע בגז?" "אותו מנוע רק מוסב"
    אבל אז אני נזכר בשנות התשעים ובמנועי הדיזל (ובבלו)

    קאלוריז אין. קאלוריז אווט ....
    נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 21-11-2019 בשעה 11:04.

אשכולות דומים

  1. בעלי מוסכים ? מה עם העתיד ?
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 28-08-2019, 01:07
  2. דור העתיד של נהגי המרוצים של ישראל
    על ידי Samichan בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-09-2018, 17:11
  3. מחפש סוללות 18650
    על ידי jkob.s בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2018, 20:27
  4. סוללות מכשיר שמיעה 675
    על ידי strelok89 בפורום שוק קח-תן
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-01-2017, 22:23
  5. המלצה למצלמת אבטחה על סוללות
    על ידי AviTab בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 15:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO