עמוד 6 מתוך 12 ראשוןראשון ... 45678 ... אחרוןאחרון
תוצאות 76 עד 90 מ 169

אשכול: האם סוללות הם העתיד?

  1. #76
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    רשמתי מדוע הגרמנים מפגרים בתחום - הם נכנסו מאוחר מאוד, הם לא צברו שום דבר שמזכיר את הנסיון שיש במדינות אחרות וזו בדיוק הסיבה מדוע המסמך הגרמני הרשמי, שצירפתי לפוסט הקודם, חוזה אבדן של מעל 100,000 מקומות עבודה ומיליארד אירו בשנה וקורא להתערבות של הדרג הפוליטי (עמוד 8 באנגלית).

    אני בטוח שהרבה מדינות פתחו רגליים בשביל טסלה אבל גרמניה היא המדינה עם האיברים הכי גדולים באירופה וכשהיא רוצה משהו אז היא יודעת לירות לכל הכיוונים.
    לגבי אלומיניום, הנסיון שיש איתו בגרמניה הוא בשוליים, במכוניות קצה יקרות ונדירות. בצד השני של האויקינוס אתה מוצא את סדרת הF של פורד שעשויה כולה מאלומיניום, כולל הפנלים החיצוניים. אלה המכוניות הנמכרות ביותר בארה"ב ובהפרש עצום - כמיליון כאלה מדי שנה. אין בגרמניה שום דבר מגרד את הנסיון שיש בארה"ב עם אלומיניום - ספק אם יש להם את הנסיון שיש לטסלה בעצמה.

    זה נכון שלטסלה יש בעיות איכות. היא יצרנית חדשה יחסית אבל היא יכולה לקבל את כל הידע שהיא צריכה בשוק הביתי שלה, שהוא השוק הגדול והמנוסה ביותר בעולם. לא בטוח שצמד האנשים המבוגרים שדחפו היום בצהריים גולף חדשה באמצע רחוב וייצמן ברעננה ימליצו לטסלה ללמוד מהגרמנים איך לתקן בעיות איכות, אני בודאי הייתי שולח אותם למקום אחר.

    אז מי מאמין ברכב בעל מצברי ליתיום כפתרון? ממשלת גרמניה שאפילו מוכנה לפתוח רגליים בשביל זה...

  2. #77
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה

    אז מי מאמין ברכב בעל מצברי ליתיום כפתרון? ממשלת גרמניה שאפילו מוכנה לפתוח רגליים בשביל זה...
    וזה בדיוק מה שאמרתי, וההוא מבמוו, אין לקוחות, המחוקק הוא הלקוח, וחוץ מזה ממשלת גרמניה לא מייצרת מכוניות מה שההזויים בממשלת גרמניה חושבים לא משקף את יצרני הרכב בעולם.

    היצרנים הגרמנים נכנסו מאוחר במחשבה תחילה שחבל לבזבז סתם כסף, שהממשלות הגבירו את החום הם התחילו והדביקו את הפער בלי בעיה, בדיוק כמו שהCEO הקודם של VW אמר לפני שנים, לראיה כמות המכוניות שעומדות היום באולם התצוגה.

    מה לעשות קונצרן VAG הוא לא יצרן קטן כל פלוץ שהם תוקעים משפיע על תעשיית הרכב ונראה לי שקשה לך עם זה.
    בגרמניה שמפוצצת בVAG לא דוחפים מכוניות ברחוב ומנסיון שיש לי עם גולף ופאסאט שכל אחת הייתה ברשותי 4 שנים בליסינג ועברה חיים קשים רכבים אמינים מאד, נוחים מאד ושקטים מאד תכונות שהם חובה בגרמניה כדי לגמוע מרחקים ארוכים במהירות גבוהה, רכבים של טויוטה למשל שבדקתי באוטובאן פשוט לא מתוכננים לזה, רעש מנוע, רעש רוח וכסאות לא מהנוחים שיש, הרכב בנוי טוב אבל מה אני אמור לעשות עם זה שיש לי נסיעה לאוסטריה או איטליה?

  3. #78
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    קונצרן ואג הוא אחוז עצום מהכלכלה הגרמנית והפדרציה הגרמנית וואג הם סימביוטיות. ממשלת גרמניה לא היתה מושכת אליה את טסלה ולא היתה מפרסמת דוחות אפוקליפטיים, אם ואג היתה חושבת אחרת.

    לגבי האמינות, כבר דיברנו על סוגיית ואג. המכוניות הגרמניות שלהם (AKA מנועי דיזל + תיבות ידניות) מציגות אמינות סבירה במכלולים הראשיים ואמינות מתחת לממוצע במכלולים המשניים אבל כזו, שבאקלים האירופאי, תבוא ידי ביטוי רק אחרי מספר שנים. הדגמים שמגיעים לארץ (טורבו בנזין פיציים ותיבות כפולות מצמדים) הם התחתית של התחתית של תעשיית הרכב ובאקלים הישראלי (שרחוק מלהיות מאוד קשוח) גם המכלולים הראשיים וגם המשניים נופלים כמו זבובים. ואג מודעת לבעתיות שלה כבר המון שנים וישראל רחוקה מלהיות השוק היחיד שבו התוצרת שלה מציגה את הנדסת החסר של היצרן אבל עובדתית, הבעיות לא נפתרות והמכירות הסבירות שלהם בישראל הם בעיקר בזכות פתיחת רגליים אגרסיבית מול חברות ליסינג (וזה בסדר גמור לשלם זול על מוצר זול). רק המהנדסים הגרמניים של פורד ומאגנה/גטרג התעלו על אלה של ואג בתיבות ההילוכים שהם דחפו לפוקוס/פיאסטה והתוצאה היתה שלכל עניין וצורך, פורד לא קיימת היום בישראל.

    אבל אני מבין את מה שאתה רושם לגבי הנוחות והשקט. ואג היא קצת כמו דיסנילנד. אתה נכנס פנימה ומסתנוור מהיופי וההדר אבל אחרי חצי שעה אתה מגלה שהכל מסביב זה פיברגלס חלול ושהם צריכים לקשור לגמלים את הפה בשביל שהם לא ילעסו להם את הארמונות. גם ליפנים יש דגמים מאוד נוחים ושקטים - ההיצע שלהם מגוון מאוד ובשוק האמריקאי, שממש חי על רכבים נוחים ושקטים לנסיעות ארוכות, טויוטה היא מלכה וואג היא קוריוז.

  4. #79
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    קונצרן ואג הוא אחוז עצום מהכלכלה הגרמנית והפדרציה הגרמנית וואג הם סימביוטיות. ממשלת גרמניה לא היתה מושכת אליה את טסלה ולא היתה מפרסמת דוחות אפוקליפטיים, אם ואג היתה חושבת אחרת.

    לגבי האמינות, כבר דיברנו על סוגיית ואג. המכוניות הגרמניות שלהם (AKA מנועי דיזל + תיבות ידניות) מציגות אמינות סבירה במכלולים הראשיים ואמינות מתחת לממוצע במכלולים המשניים אבל כזו, שבאקלים האירופאי, תבוא ידי ביטוי רק אחרי מספר שנים. הדגמים שמגיעים לארץ (טורבו בנזין פיציים ותיבות כפולות מצמדים) הם התחתית של התחתית של תעשיית הרכב ובאקלים הישראלי (שרחוק מלהיות מאוד קשוח) גם המכלולים הראשיים וגם המשניים נופלים כמו זבובים. ואג מודעת לבעתיות שלה כבר המון שנים וישראל רחוקה מלהיות השוק היחיד שבו התוצרת שלה מציגה את הנדסת החסר של היצרן אבל עובדתית, הבעיות לא נפתרות והמכירות הסבירות שלהם בישראל הם בעיקר בזכות פתיחת רגליים אגרסיבית מול חברות ליסינג (וזה בסדר גמור לשלם זול על מוצר זול). רק המהנדסים הגרמניים של פורד ומאגנה/גטרג התעלו על אלה של ואג בתיבות ההילוכים שהם דחפו לפוקוס/פיאסטה והתוצאה היתה שלכל עניין וצורך, פורד לא קיימת היום בישראל.

    אבל אני מבין את מה שאתה רושם לגבי הנוחות והשקט. ואג היא קצת כמו דיסנילנד. אתה נכנס פנימה ומסתנוור מהיופי וההדר אבל אחרי חצי שעה אתה מגלה שהכל מסביב זה פיברגלס חלול ושהם צריכים לקשור לגמלים את הפה בשביל שהם לא ילעסו להם את הארמונות. גם ליפנים יש דגמים מאוד נוחים ושקטים - ההיצע שלהם מגוון מאוד ובשוק האמריקאי, שממש חי על רכבים נוחים ושקטים לנסיעות ארוכות, טויוטה היא מלכה וואג היא קוריוז.
    טסלה בגרמניה בגלל הצורך במקומות עבודה במיוחד באיזור של ברלין, יכול להיות שרצו מינכן כדי להיות קרובים לבמוו (לא יודע) אבל אז היו יכולים לשכוח מההטבות שהיו מיועדות רק למקומות "בעייתיים"

    לגבי יפניות בארצות הברית במדינת ניו יורק מלא רכבי ניסאן ששכחתי את שם הדגם, הייתה לי גם אחת מהשכרה וזה הרכב האחרון שתרצה לחצות איתו סטייט, רחוק שנות אור.
    בדקתי גם את הטיוטה אוונסיס וגם היא לא שם (קרש רועש ולא נוח).
    מבין היפנים שכן שווים משהוא ומשתווים יש כמובן את מותגי היוקרה לקסוס איפינטי ואקורה אבל גם מזדה בדגמים האחרונים מוציא רכבים עם זכוכית כפולה, חומרים לאיטום הקבינה ופנים איכותי ונוח.

    עכשיו ברצינות, אתה טוען שתיבות הDURASHIFT של פורד טובות? לא סתם הם קיבלו את השם מהציבור DURASHIT
    יכלתי לקנות קוגה מצויידת בכל טוב לפני כמה שנים עם מנוע חזק במחיר מאד זול ביחס לשוק אבל סיפורי הזוועה על הגיר הזה הורידו אותי מזה.

  5. #80
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    תיבות הDCT של פורד אירופה/גרמניה (לדעתי הם קוראים להם powershift) היו כל כך מזעזעות, שבמידה רבה, פורד יותר לא קיימת בישראל. המוניטין שלה בקרשים, אף אחד לא קונה ומי שנתקע עם משומשת מקלל כל רגע ולא מסוגל למכור. זה מותג אמריקאי שסובל קשות בגלל פשלות איומות של מהנדסים גרמנים.

    אם הניסאן שאתה מדבר עליה היא הניסאן אלמרה ששכרתי בשיקאגו אז לא מדובר במכונית יפנית - זו רנו קליאו/דאציה סנדרו בתחפושת. רשמתי מקודם שניסאן היא הדוגמא ההפוכה ליצרנית יפנית די גרועה... לניסאן יש גם חברת בת (jatco) שמייצרת תיבות הילוכים וגם מהתוצרת שלה רצוי לברוח.
    יצא לי גם לשכור בארה"ב טויטה קאמרי לשבוע של נסיעות מאוד ארוכות וזו היתה פשוט מכונית נהדרת מכל הבחינות (שקט, נוחות, ביצועים, התנהגות דינמית וכו). זו מכונית שהחזיקה את תואר המכונית הנמכרת ביותר בארה"ב במשך 14 שנה רצוף והנסיעה בה הבהירה היטב מדוע.

  6. #81
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    תיבות הDCT של פורד אירופה/גרמניה (לדעתי הם קוראים להם powershift) היו כל כך מזעזעות, שבמידה רבה, פורד יותר לא קיימת בישראל. המוניטין שלה בקרשים, אף אחד לא קונה ומי שנתקע עם משומשת מקלל כל רגע ולא מסוגל למכור. זה מותג אמריקאי שסובל קשות בגלל פשלות איומות של מהנדסים גרמנים.

    אם הניסאן שאתה מדבר עליה היא הניסאן אלמרה ששכרתי בשיקאגו אז לא מדובר במכונית יפנית - זו רנו קליאו/דאציה סנדרו בתחפושת. רשמתי מקודם שניסאן היא הדוגמא ההפוכה ליצרנית יפנית די גרועה... לניסאן יש גם חברת בת (jatco) שמייצרת תיבות הילוכים וגם מהתוצרת שלה רצוי לברוח.
    יצא לי גם לשכור בארה"ב טויטה קאמרי לשבוע של נסיעות מאוד ארוכות וזו היתה פשוט מכונית נהדרת מכל הבחינות (שקט, נוחות, ביצועים, התנהגות דינמית וכו). זו מכונית שהחזיקה את תואר המכונית הנמכרת ביותר בארה"ב במשך 14 שנה רצוף והנסיעה בה הבהירה היטב מדוע.
    היה ניסאן סינטרה או משהוא בסגנון, בניו יורק סטייט מלא כאלו על הכביש וחוץ מהמחיר הנמוך לא הבנתי למה.
    בכל מקרה גם טויוטה קורולה, הונדה סיוויק או הRAV 4 (דגם אחד אחורה) אלו לא רכבים שכיף לנהוג בהם, יש גבול למה שאני מסוגל לסבול בשם האמינות מה גם שחלק מהאמינות היפנית כבר לא קיים.

  7. #82
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    כתבה מעניינת על טסלה או אילן מאסק. שמשקר חופשי מזלזל בלקוחות ואלוף ההתחמקויות מפשיטות רגל. מייצר מכונית על שלט שכולם רוצים. לא אכפת ללקוחות שהרכב יתעקב במועד ההספקה. לא אכפת להם שהאיכות הרכבה בינונית מינוס. לא אכפת להם להמתין 40 דקות לטעינה. לא אכפת כלום העיקר טסלה.
    לדעתי השימוש בסוללות יוחלף בקרוב אם זה על ידי שימוש בתא דלק או טכנולוגיה אחרת. אבל בטוח שסוללות זה לא הכיוון.
    יש לטסלה היום כמה מתחרות אטרקטיביות מאוד בעולם החשמלי ותא הדלק. מעניין מה יעלה בגורלה.
    מאוד מעניין מה הולך להיות פה בעשור הקרוב.
    אנחנו חיים בתקופה מטורפת הכל מוחלף כל כך מהר. טכנולוגיות צצות ונעלמות.
    איזה כיף לחיות בתקופה הזאת.
    https://m.auto.co.il/article/magazin...8-first-drives

  8. #83
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    כתבה מעניינת על טסלה או אילן מאסק. שמשקר חופשי מזלזל בלקוחות ואלוף ההתחמקויות מפשיטות רגל. מייצר מכונית על שלט שכולם רוצים. לא אכפת ללקוחות שהרכב יתעקב במועד ההספקה. לא אכפת להם שהאיכות הרכבה בינונית מינוס. לא אכפת להם להמתין 40 דקות לטעינה. לא אכפת כלום העיקר טסלה.
    לדעתי השימוש בסוללות יוחלף בקרוב אם זה על ידי שימוש בתא דלק או טכנולוגיה אחרת. אבל בטוח שסוללות זה לא הכיוון.
    יש לטסלה היום כמה מתחרות אטרקטיביות מאוד בעולם החשמלי ותא הדלק. מעניין מה יעלה בגורלה.
    מאוד מעניין מה הולך להיות פה בעשור הקרוב.
    אנחנו חיים בתקופה מטורפת הכל מוחלף כל כך מהר. טכנולוגיות צצות ונעלמות.
    איזה כיף לחיות בתקופה הזאת.
    https://m.auto.co.il/article/magazin...8-first-drives
    סיכום טוב לשירשור הזה חוץ מ"איזה כיף לחיות בתקופה הזאת" הממשלות בעולם עומדות לדחוף זרנוק למעמד הביניים, המיסים הירוקים לא ינקו את האוויר אבל ינקו לנו את הכיסים.

  9. #84
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    לא יודע איך זה בעולם, אבל כאן בארץ הסחי זה קורה כבר לא מעט זמן.

  10. #85
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    לא יודע איך זה בעולם, אבל כאן בארץ הסחי זה קורה כבר לא מעט זמן.
    באירופה עכשיו יש מס ירוק על דלק, גז, חשמל, טיסות ועוד, הכל מתחיל מ2020 אבל הם לא טפשים המיסים הירוקים פרוסים בהדרגה למשך 10 שנים כדי להכניס לאט לאט שלא יכאב, הם למדו ממה שקרה בצרפת שהקפיצו מיסים במכה אחת.

  11. #86
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    לגבי מיסים ירוקים, זה עדיין לא הגיע (מזה''ת בכל זאת), אבל גם בלי זה המדינה חונקת את מעמד הביניים.

  12. #87
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    לגבי מיסים ירוקים, זה עדיין לא הגיע (מזה''ת בכל זאת), אבל גם בלי זה המדינה חונקת את מעמד הביניים.
    תחילת ההתקוממות בגרמניה
    https://www.ynet.co.il/articles/0,73...632138,00.html

  13. #88
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תחילת ההתקוממות בגרמניה
    https://www.ynet.co.il/articles/0,73...632138,00.html
    תשמע, עד שהחר# הזה יגיע לארץ אנחנו נישן טוב עם התולעים.
    הכי הרג אותי זה סיבת ההפגנה:
    (מהכתבה)

    ממשלתה של הקנצלרית*אנגלה מרקל*החליטה בספטמבר השנה על שורה של צעדים להידוק ההגבלות על שימוש בחומרי הדברה ובקוטלי עשבים כדי להגן על חרקים.

    להגן על החרקים, פאקינג הזוי!

  14. #89
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    תשמע, עד שהחר# הזה יגיע לארץ אנחנו נישן טוב עם התולעים.
    הכי הרג אותי זה סיבת ההפגנה:
    (מהכתבה)

    ממשלתה של הקנצלרית*אנגלה מרקל*החליטה בספטמבר השנה על שורה של צעדים להידוק ההגבלות על שימוש בחומרי הדברה ובקוטלי עשבים כדי להגן על חרקים.

    להגן על החרקים, פאקינג הזוי!
    וזה בזמן שתחנות הרוח החשמליות הורגות אותם או מרחיקות מאיזורי המחייה שלהם.

    מרקל סגרה גם את תחנות הכוח הגרעיניות ועכשיו כורתים יערות בגרמניה כדי לכרות פחם ובנוסף גרמניה קונה חשמל מצ'כיה שמפיקה חשמל בצורה מזהמת ומצרפת שמפעילה תחנות גרעניות, יש יותר הזוי מזה?


    בכתבה יש כמה שקרים קטנים כיאה לעיתונות ב2019, הטענה שיש לובי חזק לכורי פחם מצוץ מהאצבע וגם הטענה שגרמניה מייצרת כמות אדירה של חשמל מאנרגיה מתחדשת הוא לא נכון ועומד על כמה אחוזים בודדים של צריכה אמיתית.

    https://qz.com/1389135/germany-is-ra...d-a-coal-mine/

  15. #90
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    נאמר כאן הרבה אז אמעיט בדברים ואציין שהפיתרון לכאורה (לפחות ברמה העירונית) צריך לאפשר ניצול אנרגיה זמינה באופן ישיר כמה שיותר ללא צורך באגירה ותוך בזבוז משאבים מינימאלי.

    מכאן, שאם הסביבה תאגור ותייצר אנרגיה (לדוגמא פאנלים סולאריים בכבישים ובניינים שיוליכו חשמל לרכבים, מדרכות מיצרות אנרגיה מהליכה וכיוצ"ב) כלי התחבורה גופא יהיו פשוטים וזולים יותר.

    השאלה היא איך מיצרים פלטפורמת תשתית ורסטילית רבת חיבורים, ברת תחלופה, בעלות מינימאלית שהשינויים הטכנולוגיים היום יומיים לא יסכלו אותה.

אשכולות דומים

  1. בעלי מוסכים ? מה עם העתיד ?
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 28-08-2019, 01:07
  2. דור העתיד של נהגי המרוצים של ישראל
    על ידי Samichan בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-09-2018, 17:11
  3. מחפש סוללות 18650
    על ידי jkob.s בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2018, 20:27
  4. סוללות מכשיר שמיעה 675
    על ידי strelok89 בפורום שוק קח-תן
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-01-2017, 22:23
  5. המלצה למצלמת אבטחה על סוללות
    על ידי AviTab בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 15:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO