עמוד 8 מתוך 12 ראשוןראשון ... 678910 ... אחרוןאחרון
תוצאות 106 עד 120 מ 169

אשכול: האם סוללות הם העתיד?

  1. #106
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אתה צודק!
    אין לי מה להוסיף שכנעת אותי אין עתיד ב fuel cells.

    https://www.hyundai.co.nz/hyundai-mo...ial-operation-
    1000 משאית בניו זילנד.
    בכבישי ישראל יונדאי ישראל התחייבה להביא משאיות מימן.
    יש כבר אופנועים נוסעים על תא דלק מלפני עשור. (וידאו שצירפתי)
    הכדאיות הכללית לא הייתה וכמובן חברות הדלק חסמו כל מהלך כזה.
    אבל מה. יש התקדמות.
    סוללות לא אפשרי לכל כלי הרכב אין מספיק סוללות.
    את הגז הנפיץ המתאדה (פצצה) אפשר להוביל בצינורות גז רגילים (כל העולם מרושת) יש טכנולוגיה מתאימה.
    איפה החסם לדעתך ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #107
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הגז מסוכן מאוד והטכנולוגיה בזבזנית וחסרת הגיון. זו הסיבה שהיא לא בשימוש למרות שהיא בת עשרות שנים. כמוה יש שיטות גרועות נוספות ושיטות קצת פחות גרועות נוספות שלא נמצאות בשימוש נרחב.
    כבר דיברנו. אין טעם למחזר את הטיעונים וגם אין טעם לדבר אל ההגיון כשההגיון והרקע של אנשים שונים מכויל אחרת.

  3. #108
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    גוני אתה צודק!
    אין הגיון מסוכן מאד מזהם מאוד לא כלכלי.
    הבאתי לך מליון סיבות למה אני חושב שמימן זה הפתרון והסוללות לא (כי אין מספיק).
    את המימן ניתן לייצר בשיטות ירוקות מאוד. זאת אומרת כשהשמש פוגעת במים יש לך מימן.
    יש מימון\סבסוד של מדינות להעדפת רכבי המימן.
    ניתן להוביל להוליך את המימן בצינורות גז שכל העולם מרושת(פתרתו את בעיית ההולכה)
    הבאתי לך רכבי מימן שזכו ב 5 כוכבי בטיחות (לא מתפוצץ לא מסוכן בחיי)
    הבאתי לך את הכדאיות הכלכלית
    הבאתי לך שבישראל ינועו רכבי מימן בזמן הקרוב מאוד.
    אחת החברות הגדולות בעולם טוענת שתשקיע 70% מהפיתוח שלה במימן. יונדאי
    VW אומרים שכנראה בעשור הקרוב העולם שייך לסולות אחר"כ כנראה מימן. https://electrek.co/2020/01/16/vw-ce...e-battery-evs/
    הולכה של המימן "המסוכן" בצינורות גז רגילים כך תקרא https://www.energy.gov/sites/prod/fi...s_pipeline.pdf
    אני מנסה לשכנע אותך בכל דרך אפשרית.
    אבל אתה תקוע על "הגז מסוכן מאוד והטכנולוגיה בזבזנית וחסרת הגיון".
    תביא לי מאמר אחד שמצדיק את הצד שלך?
    תראה לי שהמימן נפיץ ב2020 יותר נגיד מדלק.
    תראה לי משהו חוץ "ממוסכן ונפיץ" שעברנו את זה...
    כך את דהמרקר מהשנה
    https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.8216775
    "רכב מימן הוא עוד מגמה שאנחנו חושבים שיכולה להיות אטרקטיבית בישראל", אמרה היום (ב') ד''ר איילת ולטר, מנהלת תחום אקדמיה וטכנולוגיה בתוכנית הלאומית לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה במשרד ראש הממשלה, בוועידת אנרגיה ועסקים 2019. לדבריה, "המימן הוא דלק נקי לחלוטי. יש לו כמה תכונות חיוביות אבל יש איתו כמה בעיות כמו אחסון בלחצים גבוהים. לא יהיה פשוט לייצר לזה תשתית אבל אני הולכת להיות אחראית ליצור תשתית למימן, להתגבר על שאלת הביצה והתרנגולת (אם התשתית תחכה לרכב או שבעקבות כניסת הרכב תיבנה התשתית, א''ק)". לדבריה, קליפורניה, קוריאה ויפן נכנסו לסבסוד רכב מימן, ואין סיבה שישראל לא תהיה חלק מהמגמה.

  4. #109
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    גוני אתה צודק!
    אין הגיון מסוכן מאד מזהם מאוד לא כלכלי.
    הבאתי לך מליון סיבות למה אני חושב שמימן זה הפתרון והסוללות לא (כי אין מספיק).
    את המימן ניתן לייצר בשיטות ירוקות מאוד. זאת אומרת כשהשמש פוגעת במים יש לך מימן.
    ניתן להוביל להוליך את המימן בצינורות גז שכל העולם מרושת(פתרתי את בעיית ההולכה)
    הבאתי לך רכבי מימן שזכו ב 5 כוכבי בטיחות (לא מתפוצץ לא מסוכן בחיי)
    הבאתי לך את הכדאיות הכלכלית
    הבאתי לך שבישראל ינועו רכבי מימן בזמן הקרוב מאוד.
    אחת החברות הגדולות בעולם טוענת שתשקיע 70% מהפיתוח שלה במימן. יונדאי
    VW אומרים שכנראה בעשור הקרוב העולם שייך לסולות אחר"כ כנראה מימן. https://electrek.co/2020/01/16/vw-ce...e-battery-evs/
    הולכה של המימן "המסוכן" בצינורות גז רגילים כך תקרא https://www.energy.gov/sites/prod/fi...s_pipeline.pdf
    אני מנסה לשכנע אותך בכל דרך אפשרית.
    אבל אתה תקוע על "הגז מסוכן מאוד והטכנולוגיה בזבזנית וחסרת הגיון".
    תביא לי מאמר אחד שמצדיק את הצד שלך?
    תראה לי שהמימן נפיץ ב2020 יותר נגיד מדלק.
    תראה לי משהו חוץ "ממוסכן ונפיץ" שעברנו את זה...
    כך את דהמרקר מהשנה
    https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.8216775
    "רכב מימן הוא עוד מגמה שאנחנו חושבים שיכולה להיות אטרקטיבית בישראל", אמרה היום (ב') ד''ר איילת ולטר, מנהלת תחום אקדמיה וטכנולוגיה בתוכנית הלאומית לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה במשרד ראש הממשלה, בוועידת אנרגיה ועסקים 2019. לדבריה, "המימן הוא דלק נקי לחלוטי. יש לו כמה תכונות חיוביות אבל יש איתו כמה בעיות כמו אחסון בלחצים גבוהים. לא יהיה פשוט לייצר לזה תשתית אבל אני הולכת להיות אחראית ליצור תשתית למימן, להתגבר על שאלת הביצה והתרנגולת (אם התשתית תחכה לרכב או שבעקבות כניסת הרכב תיבנה התשתית, א''ק)". לדבריה, קליפורניה, קוריאה ויפן נכנסו לסבסוד רכב מימן, ואין סיבה שישראל לא תהיה חלק מהמגמה.
    תוסיף על זה שבמקום הולכה של הגז אפשר ליצר אותו בתחנות הדלק, אומנם שם יהיה יותר ביזבוז אנרגיה אבל עדיין זה יותר נקי מיצור מצברי ליטיום מזהמים שמטעינים אותם ע"י שריפת פחם, ויבוא החכמים ויגידו שבעתיד יטעינו אותם באנרגיה מתחדשת אבל כמעט כל המומחים אומרים שזה בלתי אפשרי.

  5. #110
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    גוני אתה צודק!
    אין הגיון מסוכן מאד מזהם מאוד לא כלכלי.
    אני תוהה - משלמים לך לכתוב כל זה?

  6. #111
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    גוני אתה צודק!
    אין הגיון מסוכן מאד מזהם מאוד לא כלכלי.
    הבאתי לך מליון סיבות למה אני חושב שמימן זה הפתרון והסוללות לא (כי אין מספיק).
    את המימן ניתן לייצר בשיטות ירוקות מאוד. זאת אומרת כשהשמש פוגעת במים יש לך מימן.
    יש מימון\סבסוד של מדינות להעדפת רכבי המימן.
    ניתן להוביל להוליך את המימן בצינורות גז שכל העולם מרושת(פתרתו את בעיית ההולכה)
    הבאתי לך רכבי מימן שזכו ב 5 כוכבי בטיחות (לא מתפוצץ לא מסוכן בחיי)
    הבאתי לך את הכדאיות הכלכלית
    הבאתי לך שבישראל ינועו רכבי מימן בזמן הקרוב מאוד.
    אחת החברות הגדולות בעולם טוענת שתשקיע 70% מהפיתוח שלה במימן. יונדאי
    VW אומרים שכנראה בעשור הקרוב העולם שייך לסולות אחר"כ כנראה מימן. https://electrek.co/2020/01/16/vw-ce...e-battery-evs/
    הולכה של המימן "המסוכן" בצינורות גז רגילים כך תקרא https://www.energy.gov/sites/prod/fi...s_pipeline.pdf
    אני מנסה לשכנע אותך בכל דרך אפשרית.
    אבל אתה תקוע על "הגז מסוכן מאוד והטכנולוגיה בזבזנית וחסרת הגיון".
    תביא לי מאמר אחד שמצדיק את הצד שלך?
    תראה לי שהמימן נפיץ ב2020 יותר נגיד מדלק.
    תראה לי משהו חוץ "ממוסכן ונפיץ" שעברנו את זה...
    כך את דהמרקר מהשנה
    https://www.themarker.com/dynamo/cars/1.8216775
    "רכב מימן הוא עוד מגמה שאנחנו חושבים שיכולה להיות אטרקטיבית בישראל", אמרה היום (ב') ד''ר איילת ולטר, מנהלת תחום אקדמיה וטכנולוגיה בתוכנית הלאומית לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה במשרד ראש הממשלה, בוועידת אנרגיה ועסקים 2019. לדבריה, "המימן הוא דלק נקי לחלוטי. יש לו כמה תכונות חיוביות אבל יש איתו כמה בעיות כמו אחסון בלחצים גבוהים. לא יהיה פשוט לייצר לזה תשתית אבל אני הולכת להיות אחראית ליצור תשתית למימן, להתגבר על שאלת הביצה והתרנגולת (אם התשתית תחכה לרכב או שבעקבות כניסת הרכב תיבנה התשתית, א''ק)". לדבריה, קליפורניה, קוריאה ויפן נכנסו לסבסוד רכב מימן, ואין סיבה שישראל לא תהיה חלק מהמגמה.
    תראה, כמו שזה נראה כרגע, מימן יהיה כנראה התחליף הכי יעיל לדלק פחמימני, בהנחה ויתגברו על כל האתגרים הטכנולוגיים (יעילות תא הדלק, כך שיהיה משתלם אנרגטית) וההנדסיים (הובלה, איכסון, אספקה, ייצור וכו'). אבל מפה ועד לומר שמימן ב 2020 הוא לא נפיץ או מסוכן זה זריית מלח בעיניים במילים הכי עדינות (להתפוצץ הוא יכול עכשיו כמו בשנות השלושים עם הצפלין הגרמני). יותר מזה, לומר שכשמש פוגשת מים נוצר מימן זה נכון באופן חלקי לגמרי (שוב, בחירת מילים עדינה), כי לפי ההיגיון הזה מימן צריך להיות הדבר הכי נפוץ באטמוספרה שלנו (רמז, יש פחות מאחוז של מימן באטמוספרה).
    הובלת מימן בתשתיות הגז הקיימות יכולה ליצור המון בעיות תאימות, כי מימן מולקולרי הוא תרכובת מאוד מחזרת שיכולה לעשות שמות לצנרת מתכתית.
    כדאיות כלכלית וחלום אוטופי של הנעה מבוססת מימן תראי עוד עשר שנים לכל הפחות.
    אז נכון, סבסוד רכבים או יצרנים שמפתחעם הנעת מימן היא מעשה מבורך, הכנת הקרקע לפתרון בעיית התשתית לפני שקיים רכב זמין לרכישה לכל היא מעשה תקדימי שלדעתי לא קרה מעולם במדינתנו. אבל מכאן ועד להכתיר את המימן כיורש הנוכחי של הנפט, או לשריין את קרן ההשתלמות הקרובה לטובת רכישת רכב ממונע מימן, יש עוד הרבה מאוד זמן. אולי הילדים (לדעתי יותר לכיוון הנכדים) שלנו יזכו להתנייד בזכות מימן,, ואולי האנושות תיכחד הרבה לפניכן, יש 50% הסתברות לשתי האופציות במידה שווה.

  7. #112
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציקי, כבר הראיתי לך ועניתי לך (על הכל, כולל סרטונים מצחיקים שהבאת). אני לא הולך למחזר את הדברים שכבר רשמתי ואפשר למצוא ברפרפוף אחורה.
    דרזדנר, זה משחק בנדמה לי. היעילות של תא דלק היא נמוכה ומחייבת בזבוז כפול של אנרגיה מזהמת לחלוטין בשביל להפיק דרכו ק"מ נסועה יחסית למצבר ליתיום. גם כאן אנחנו ממחזרים את הדיון שכבר נערך מקודם.

  8. #113
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    ציקי, כבר הראיתי לך ועניתי לך (על הכל, כולל סרטונים מצחיקים שהבאת). אני לא הולך למחזר את הדברים שכבר רשמתי ואפשר למצוא ברפרפוף אחורה.
    דרזדנר, זה משחק בנדמה לי. היעילות של תא דלק היא נמוכה ומחייבת בזבוז כפול של אנרגיה מזהמת לחלוטין בשביל להפיק דרכו ק"מ נסועה יחסית למצבר ליתיום. גם כאן אנחנו ממחזרים את הדיון שכבר נערך מקודם.
    שלא כמו חלק כאן אני לא מתימר להיות מדען גרעין אבל שחברה כמו טויוטה מוכרת רכב מימן לא רק שקשה לי להאמין, אני לא מאמין בכלל שמימן מזהם כפליים, אין בזה הגיון כלכלי לטויוטה ולכל היצרנים האחרים שעובדים על זה, אם אכן זה כך אז תסלח לי שאני מאמין לטויוטה יותר מגולשי פול גז.

    אישית אני בכלל בעד להמשיך ולשכלל את מנוע הבערה הפנימית כי זה מה שיש כרגע ואפשר להגיע לשיפורים רציניים בכל הקשור לפליטה כמו למשל האקטיב X של מזדה ובמגביל להמשיך לעבוד על הבעיות עם אנרגיה מתחדשת וחשמלית כי זה יקח הרבה זמן ועדיף פיתרון מעבר מטכנולוגית בוסר.

  9. #114
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אתה לא צריך להקשיב לגולשי פולגז. אתה צריך לקרוא קצת על תאי דלק ולראות שהיעילות שלהם עומדת על 40-50% מול 80-90% של סוללות ליתיום.
    חברות משקיעות בהרבה מאוד דברים ואומרות הרבה מאוד דברים. בטח כשיש בזה אלמנטים יחצניים ופופוליזם פוליטי כלכלי שמאפשר לחברות לגזור על זה קופונים על חשבון בורות משלמי המיסים.

    מהותית, אני איתך. אני לא חושב שיש כרגע תחליף ראוי לבעירה פנימית ואני גם לא בטוח אם במצב הדברים הנוכחי (תקני זיהום האויר הדרקוניים), יש באמת בעיה מהותית עם מנועי הבעירה הפנימית.

  10. #115
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    טוב אני אסכם (השקעתי)
    אני ביקשתי לפתוח דיון .האם העתיד נמצא בסוללות. (זה היה תחילתו של השירשור)
    אני לא עובד בעבור חברות שמיצרות מימן או מוכרות אותו. למרות שהייתי שמח נראה לי כיוון מצויין.
    רק ביקשתי לפתוח דיון על טכנולוגיה שכנראה עתידה לתפוס (לדעתי).
    ניסיתי בכל מאודי לשכנע את חברי הפורום שהמימן הוא הפתרון.

    אני הבאתי לכם את הרשימה הבאה ועוד המון פרטים בשירשור..
    1. יש רכבים שמונעים במימן כבר עשרות שנים
    2. מימן הוא היסוד הנפוץ בטבע.
    3. יש דרכים "ירוקות" להפיק את הגז המדובר ולא על ידי שריפת גז מאובנים.
    4. בטוח להוביל אותו.
    5. היום גם בטוח להשתמש בו (ראו ערך 5 כוכבי בטיחות).
    6. אפשר להובילו על גבי צנרת הגז שפרוסה באירופה ובעולם.
    7. יש חברות שמשקיעות 70% מהפיתוח בעבור פיתוחי רכבי מימן. יונדאי
    8. יש סובסידיות ממשלתיות לעבור למימן. אפילו בישראל חושבים בכיוון.
    9. רכבים בעלי מנוע בעירה פנימית לא יכולו לנוע בערים החל מ 2030 (חזרתי מהולנד השבוע וכמעט ואין מונית שלא חשמלית)הודיעו על כך מדינות רבות.אפילו ישראל קפצה על הטרמפ.
    10. לטעון\לתדלק את רכב המימן לוקח כמות זמן זהה לתידלוק היום 5-10 דקות לעומת סוללה שלוקחת .....
    11. הטווח הינו 500 ק"מ כמו כל רכב רגיל היום(אין שינוי בצריכה שלנו)
    12. אין סוללות ענק שבסוף חייהם צריך לעשות איתן משהוא ולא לזרוק במדבר ויהיה בסדר.
    13. מהאגזוז יוצא מים וזה יופי לכל הירוקים.
    14. הסוללה כבדה... על מנת להוסיף כוח וטווח צריך משקל רב. המימן לא צריך משקל כמעט בכלל. יותר ירוק (פחות משקל לקחת איתך = פחות אנרגיה)
    15.רוב היצרניות הגדולות מחזיקות טכנולגיה של תא דלק https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_vehicle
    16. יש צי של משאיות מימן בניו זילנד 1000 יחידות שנוסעות.יש רכבים בכל העולם שמונעים במימן וגם בישראל 2020 יונדאי אמרה שתערוך ניסוי ברכבי מימן בישראל.
    17. בואינג הגדולה חושבת על תא דלק מ 2015 https://www.boeing.com/features/2015...-02-24-15.page

    @גון העלת משפט של דוקטור מהטכניון... שתף אותי בבקשה על מנת שאני אבין "היעילות של תא דלק היא נמוכה ומחייבת בזבוז כפול של אנרגיה מזהמת לחלוטין בשביל להפיק דרכו ק"מ נסועה יחסית למצבר ליתיום" שלח נתונים קדימה...לא הבאת אפילו סימוכין אחד קטן ובודד.בכל השירשור הנ"ל.חוץ מהיידנברג. בבקשה יגבה את פיו בהוכחה...
    הנה מאמר שמפריח את הטענות שלך.
    https://www.energy.gov/sites/prod/fi...attery_evs.pdf מרתק.
    the
    hydrogen*powered fuel cell electric vehicle is between 1.5 to 2.2 times
    more energy efficient than a battery EV in converting natural gas to vehicle
    fuel.
    ופה מדובר לא על אנרגיה מתחדשת ששם השוס של המימן ... אלה מדברים על ימינו אנו בעידן הגז.כפי שדרזנר אמר "תוסיף על זה שבמקום הולכה של הגז אפשר ליצר אותו בתחנות הדלק,"
    גון ראה איזו דרך עברנו בשירשור (בהתחלה היינו ב היידנברג. אחר"כ היינו לא מתדלקים כלום במימן אחר"כ במזהם)באיזה חלק מהטיעונים שלך אתה עדיין מחזיק ולמה?
    "יש כמה סיבות טובות לזה שלא מתדלקים שום דבר במימן:" שוק המימן העולמי MarketsandMarkets forecasts the hydrogen generation market to grow from USD 135.5 billion in 2018 to USD 199.1 billion by 2023, לא מתדלקים כלום עם מימן אתה צודק.תראה איזה ביקוש מטורף...
    אז עם מה נשארנו
    מנוע הבעירה הפנימית עבר 150~ שנה כדי להגיע לניצולת טובה יותר של דלק. ועדיין הוא מנצל רק % קטן מהדלק ליצור כוח. השאר פשוט חום שנפלט.לא טוב
    הסוללה נהדרת יופי ... אין מספיק מהחומר היקר ליצור סוללות שיניעו את העולם. וכמובן יש את בעיית מה לעשות עם הפסולת כשסוללה נגמרת. משקל רב. ניהול משק החשמל (3 מליון מכוניות מונעות בסוללה רוצים טעינה ב 10 בבוקר)----לא טוב.
    מימן --- טוב.

    סוללות כפי שאנחנו מכירים אותן אם לא תהיה פריצת דרך במהירות הטעינה ובגודל הסוללה אין לה עתיד (אולי למכוניות על שלט ומכונות גילוח)
    לדעתי ולפי הבנתי המימן יהיה זה שישנע אותנו על הכדור הזה ללא פליטת מזהמים בעשורים הקרובים.
    מקווה שלמישהו זה פתח קצת את העניים.
    נפגש עוד 10 שנים.ד
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 02-03-2020 בשעה 01:18.

  11. #116
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    טוב אני אסכם (השקעתי)
    אני ביקשתי לפתוח דיון .האם העתיד נמצא בסוללות. (זה היה תחילתו של השירשור)
    אני לא עובד בעבור חברות שמיצרות מימן או מוכרות אותו. למרות שהייתי שמח נראה לי כיוון מצויין.
    רק ביקשתי לפתוח דיון על טכנולוגיה שכנראה עתידה לתפוס (לדעתי).
    ניסיתי בכל מאודי לשכנע את חברי הפורום שהמימן הוא הפתרון.

    אני הבאתי לכם את הרשימה הבאה ועוד המון פרטים בשירשור..
    1. יש רכבים שמונעים במימן כבר עשרות שנים
    2. מימן הוא היסוד הנפוץ בטבע.
    3. יש דרכים "ירוקות" להפיק את הגז המדובר ולא על ידי שריפת גז מאובנים.
    4. בטוח להוביל אותו.
    5. היום גם בטוח להשתמש בו (ראו ערך 5 כוכבי בטיחות).
    6. אפשר להובילו על גבי צנרת הגז שפרוסה באירופה ובעולם.
    7. יש חברות שמשקיעות 70% מהפיתוח בעבור פיתוחי רכבי מימן. יונדאי
    8. יש סובסידיות ממשלתיות לעבור למימן. אפילו בישראל חושבים בכיוון.
    9. רכבים בעלי מנוע בעירה פנימית לא יכולו לנוע בערים החל מ 2030 (חזרתי מהולנד השבוע וכמעט ואין מונית שלא חשמלית)הודיעו על כך מדינות רבות.אפילו ישראל קפצה על הטרמפ.
    10. לטעון\לתדלק את רכב המימן לוקח כמות זמן זהה לתידלוק היום 5-10 דקות לעומת סוללה שלוקחת .....
    11. הטווח הינו 500 ק"מ כמו כל רכב רגיל היום(אין שינוי בצריכה שלנו)
    12. אין סוללות ענק שבסוף חייהם צריך לעשות איתן משהוא ולא לזרוק במדבר ויהיה בסדר.
    13. מהאגזוז יוצא מים וזה יופי לכל הירוקים.
    14. הסוללה כבדה... על מנת להוסיף כוח וטווח צריך משקל רב. המימן לא צריך משקל כמעט בכלל. יותר ירוק (פחות משקל לקחת איתך = פחות אנרגיה)
    15.רוב היצרניות הגדולות מחזיקות טכנולגיה של תא דלק https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_vehicle
    16. יש צי של משאיות מימן בניו זילנד 1000 יחידות שנוסעות.יש רכבים בכל העולם שמונעים במימן וגם בישראל 2020 יונדאי אמרה שתערוך ניסוי ברכבי מימן בישראל.
    17. בואינג הגדולה חושבת על תא דלק מ 2015 https://www.boeing.com/features/2015...-02-24-15.page

    @גון העלת משפט של דוקטור מהטכניון... שתף אותי בבקשה על מנת שאני אבין "היעילות של תא דלק היא נמוכה ומחייבת בזבוז כפול של אנרגיה מזהמת לחלוטין בשביל להפיק דרכו ק"מ נסועה יחסית למצבר ליתיום" שלח נתונים קדימה...לא הבאת אפילו סימוכין אחד קטן ובודד.בכל השירשור הנ"ל.חוץ מהיידנברג. בבקשה יגבה את פיו בהוכחה...
    הנה מאמר שמפריח את הטענות שלך.
    https://www.energy.gov/sites/prod/fi...attery_evs.pdf מרתק.
    the
    hydrogen*powered fuel cell electric vehicle is between 1.5 to 2.2 times
    more energy efficient than a battery EV in converting natural gas to vehicle
    fuel.
    ופה מדובר לא על אנרגיה מתחדשת ששם השוס של המימן ... אלה מדברים על ימינו אנו בעידן הגז.כפי שדרזנר אמר "תוסיף על זה שבמקום הולכה של הגז אפשר ליצר אותו בתחנות הדלק,"
    גון ראה איזו דרך עברנו בשירשור (בהתחלה היינו ב היידנברג. אחר"כ היינו לא מתדלקים כלום במימן אחר"כ במזהם)באיזה חלק מהטיעונים שלך אתה עדיין מחזיק ולמה?
    "יש כמה סיבות טובות לזה שלא מתדלקים שום דבר במימן:" שוק המימן העולמי MarketsandMarkets forecasts the hydrogen generation market to grow from USD 135.5 billion in 2018 to USD 199.1 billion by 2023, לא מתדלקים כלום עם מימן אתה צודק.תראה איזה ביקוש מטורף...
    אז עם מה נשארנו
    מנוע הבעירה הפנימית עבר 150~ שנה כדי להגיע לניצולת טובה יותר של דלק. ועדיין הוא מנצל רק % קטן מהדלק ליצור כוח. השאר פשוט חום שנפלט.לא טוב
    הסוללה נהדרת יופי ... אין מספיק מהחומר היקר ליצור סוללות שיניעו את העולם. וכמובן יש את בעיית מה לעשות עם הפסולת כשסוללה נגמרת. משקל רב. ניהול משק החשמל (3 מליון מכוניות מונעות בסוללה רוצים טעינה ב 10 בבוקר)----לא טוב.
    מימן --- טוב.

    סוללות כפי שאנחנו מכירים אותן אם לא תהיה פריצת דרך במהירות הטעינה ובגודל הסוללה אין לה עתיד (אולי למכוניות על שלט ומכונות גילוח)
    לדעתי ולפי הבנתי המימן יהיה זה שישנע אותנו על הכדור הזה ללא פליטת מזהמים בעשורים הקרובים.
    מקווה שלמישהו זה פתח קצת את העניים.
    נפגש עוד 10 שנים.ד
    רק תיקון קטן, מעטות אם בכלל מדינות שיתירו רק לרכב חשמלי להיכנס למרכזי הערים מ2030.
    מה שאתה שומע זה הצהרת כוונות, למיטב ידעתי רוב המדינות שיצאו בהצהרות האלו לא עיגנו את זה בחקיקה ככה שזה סתם דיבורים של פוליטיקאים שצרכים לקחת בערבון מוגבל.
    אגב גם בהסכם האקלים הרבה מדינות חתמו שעד 2020 הם יצמצמו את כמו פליטת המזהמים ובמציאות רק מדינות בודדות הגיעו ליעד, אז אמרו.

  12. #117
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    צודק ידידי. אולי לא הגיעו לייעדים אבל המגמה ברורה. הולכים לכיוון ירוק.
    חזרתי מאמסטרדם ושם רוב המוניות חשמליות. לנוסעים יש אפשרות לבחור איזה סוג רכב יאסוף אותם ויש העדפה ברורה לחשמלי.
    מה שאני אומר שיש ביקוש לכל הירוק הזה מטעם הצרכנים. והם אלו עם הכסף בכיסים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #118
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה

    אישית אני בכלל בעד להמשיך ולשכלל את מנוע הבערה הפנימית כי זה מה שיש כרגע ואפשר להגיע לשיפורים רציניים בכל הקשור לפליטה כמו למשל האקטיב X של מזדה ובמגביל להמשיך לעבוד על הבעיות עם אנרגיה מתחדשת וחשמלית כי זה יקח הרבה זמן ועדיף פיתרון מעבר מטכנולוגית בוסר.
    תחשוב שהיום אין תחנות חשמל שעובדות על פחם או מאובנים או נפט או דלק. רק גז.
    זה הצריך שינוי יקר והמדינה החליטה לעשות זאת למעננו.
    אבל לכל אחד מאיתנו שיוצא מהבית 2020 בבוקר יושב על תחנת כוח ששורפת דלק שמן ושאר מרעין. לא טוב.

    הסוללה מעבירה את הבלאגן למקום אחר לחברת החשמל שהם יזהמו (בצורה הרבה יותר מבוקרת כך אני מקווה) לא טוב.

    מימן. אם יעשה מאנרגיה מתחדשת (יש טכנולוגיה וישראל בגלל המדבר והשמש מקום אידאלי) לא מעביר את הבלאגן לשום מקום ויוצא רק מים מהאגזוז. טוב.

    טיעון נוסף להיעלמותו של המנוע הבעירה הפנימית הינו המנוע החשמלי.
    תשמעו הדבר הזה טס. כל זירו שיצא מהסוכנות עושה 0-100 ב 4 שניות. בלי דרמה בלי רעש מי שרוצה יש אפליקציות לרעש שמתחבר לדיבורית מסתנכרן מול הסלד של המנוע. אפשר להוסיף רעידות ויברציות ריח למי שממש צריך (אביזר נוסף כדי לרצות את אלו שהמירו מהמכונה נוטפת הדלק שלהם).
    יש לך כמעט שליטה ישירה על הגלגל. לא צריך לחכות לסל״ד מסויים על הסקאלה. מומנט כמעט שטוח וגבוהה מאוד.
    מה לעשות החשמליים טובים יותר 2020. והם רק בתחילת דרכם.
    תחזוקת מנוע חשמלי לעומת תחזוקת מנוע כפי שאנחנו מכירים. נו שויין.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 02-03-2020 בשעה 15:30.

  14. #119
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    תחשוב שהיום אין תחנות חשמל שעובדות על פחם או מאובנים או נפט או דלק. רק גז.
    זה הצריך שינוי יקר והמדינה החליטה לעשות זאת למעננו.
    אבל לכל אחד מאיתנו שיוצא מהבית 2020 בבוקר יושב על תחנת כוח ששורפת דלק שמן ושאר מרעין. לא טוב.

    הסוללה מעבירה את הבלאגן למקום אחר לחברת החשמל שהם יזהמו (בצורה הרבה יותר מבוקרת כך אני מקווה) לא טוב.

    מימן. אם יעשה מאנרגיה מתחדשת (יש טכנולוגיה וישראל בגלל המדבר והשמש מקום אידאלי) לא מעביר את הבלאגן לשום מקום ויוצא רק מים מהאגזוז. טוב.

    טיעון נוסף להיעלמותו של המנוע הבעירה הפנימית הינו המנוע החשמלי.
    תשמעו הדבר הזה טס. כל זירו שיצא מהסוכנות עושה 0-100 ב 4 שניות. בלי דרמה בלי רעש מי שרוצה יש אפליקציות לרעש שמתחבר לדיבורית מסתנכרן מול הסלד של המנוע. אפשר להוסיף רעידות ויברציות ריח למי שממש צריך (אביזר נוסף כדי לרצות את אלו שהמירו מהמכונה נוטפת הדלק שלהם).
    יש לך כמעט שליטה ישירה על הגלגל. לא צריך לחכות לסל״ד מסויים על הסקאלה. מומנט כמעט שטוח וגבוהה מאוד.
    מה לעשות החשמליים טובים יותר 2020. והם רק בתחילת דרכם.
    תחזוקת מנוע חשמלי לעומת תחזוקת מנוע כפי שאנחנו מכירים. נו שויין.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לא שותף לרומנטיקה שלך לאופנוע חשמלי, יש לו כמה יתרונות אבל חסרון אחד גדול וידוע.
    לא איכפת לי סוג המנוע אבל בו נדבר על זה שרכב חשמלי התעלה על בנזין במחיר והשימושיות עד אז שזה אחרי 2030 נחזור לדבר על זה.

    לרכב החשמלי בהחלט יש נישה שעוד תיגדל אבל לא יותר מזה

    אגב גרמניה שורפת פחם כאילו אין מחר אבל כולם מסתכלים כמו מהופנטים על טורבינות הרוח ומרגישים ירוקים.

    אנחנו בסוף נעבור ממנוע הבעירה הפנימית למשהוא אחר או מגוון פיתרונות אחרים אני רק אומר שזה עוד רחוק מאיתנו ונקודת האל חזור של גריטה לא באמת קיימת.

  15. #120
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    שוב, אני לא יודע מאיפה אתה מביא את המידע שלך, אבל מימן מולקולרי אי אפשר לייצר רק ממים ושמש, אלא יש צורך בהכנסת מתכות מחזרות ואגרסיביות (נתרן או ברזל) ואז יש צורך למצוא דרך להיפתר מהן, או הכנסת חשמל לתהליך.
    עוד דבר שעולה לאוויר מעט מידי הוא שמים הינם גז חממה גרוע ביותר וכמעט הכי מזיק שיש כרגע. פליטה מוגברת של מים לאוויר תגרום לפני כדוה"א להתחמם כמו פלטה של שבת.
    אז קח בערבון מוגבל את ההצהרה שמימן הוא ירוק או משתלם, כי לכל מטבע יש שני צדדים (לפחות) ולא תמיד מה שטוב מצד אחד יהיה טוב מצד שני...

אשכולות דומים

  1. בעלי מוסכים ? מה עם העתיד ?
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 28-08-2019, 01:07
  2. דור העתיד של נהגי המרוצים של ישראל
    על ידי Samichan בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-09-2018, 17:11
  3. מחפש סוללות 18650
    על ידי jkob.s בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2018, 20:27
  4. סוללות מכשיר שמיעה 675
    על ידי strelok89 בפורום שוק קח-תן
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-01-2017, 22:23
  5. המלצה למצלמת אבטחה על סוללות
    על ידי AviTab בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 15:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO