עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 80

אשכול: פוצץ העסק עם ה-NC700, אשמח לעוד המלצות בבחירה.

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    קטקוב - תודה על ההצעה לגבי הטנרה, כרגע נוותר. עם ורסיס וכל סיפור השסתומים גם לא רוצה להתעסק, מה גם שמספיק לי לראות את טיב התוצרת של קוואסאקי תאילנד במבט חטוף בוולקן של אבא שלי, אופנוע בן פחות מ-3 שנים שאת רוב זמנו מבלה מכוסה ורחוק מהים ומתחרה עם העז בת ה-17 שלי בנקודות החלודה.

    המטרה פה היא לא להתחיל לשרוף כסף, אלא לעלות בנפח לקבלת יותר מומנט עם שמירה על עלויות אחזקה זהות או פחותות. אני מבין שאין לי את התקציב הגבוהה בעולם ואם לא יהיה מנוס אז אתגמש מעלה ואקנה 750x ובזה אסגור את הפינה, מטרת השרשור היא לחפש אלטרנטיבות ל-NC שיעשו את העבודה, וכפי שאני מתחיל לראות הדעה הרווחת היא להמשיך לחפש, וכך אעשה.
    מה גם שככל הנראה מחר אני עושה נסיעת מבחן אצל ביג בויז, נראה אולי בכלל כל העסק לא מתאים לי ומשם נחשב מסלול מחדש.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    קטקוב - תודה על ההצעה לגבי הטנרה, כרגע נוותר. עם ורסיס וכל סיפור השסתומים גם לא רוצה להתעסק, מה גם שמספיק לי לראות את טיב התוצרת של קוואסאקי תאילנד במבט חטוף בוולקן של אבא שלי, אופנוע בן פחות מ-3 שנים שאת רוב זמנו מבלה מכוסה ורחוק מהים ומתחרה עם העז בת ה-17 שלי בנקודות החלודה.

    המטרה פה היא לא להתחיל לשרוף כסף, אלא לעלות בנפח לקבלת יותר מומנט עם שמירה על עלויות אחזקה זהות או פחותות. אני מבין שאין לי את התקציב הגבוהה בעולם ואם לא יהיה מנוס אז אתגמש מעלה ואקנה 750x ובזה אסגור את הפינה, מטרת השרשור היא לחפש אלטרנטיבות ל-NC שיעשו את העבודה, וכפי שאני מתחיל לראות הדעה הרווחת היא להמשיך לחפש, וכך אעשה.
    מה גם שככל הנראה מחר אני עושה נסיעת מבחן אצל ביג בויז, נראה אולי בכלל כל העסק לא מתאים לי ומשם נחשב מסלול מחדש.
    לא מסכים עם ההגדרה "לשרוף כסף".
    אתה רוצה לקבל יותר אופנוע (יותר נוחות/כוח/בטיחות/יכולת). זה עולה עוד כסף וזה הגיוני.
    "לשרוף כסף" זה לרכוש ואראדרו בן 12 ולהתחיל ליישר עליו קו.
    לקנות טנרה 2014 - זה לרכוש אופנוע צעיר משלך בעשור, עם מעטפת יכולות שהעז לא חלמה עליה בתוספת כסף הגיונית למדי.

    אם המטרה היא לחסוך כסף - אז יש לך 2 אופציות:
    לקנות 250/300 בן שנתיים, ולחסוך בעלויות הבלת"מ ובהשבתות.
    להישאר עם ה-GS, כל עוד הוא לא עושה הרבה בעיות. שווי השוק שלו נמוך, ואם האופנוע לא גורם לך להוצאות מיותרות, עושה את העבודה ואתה לא לחוץ להשתדרג - למה להחליף?
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 16-12-2019 בשעה 16:10.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    פעם אחרונה שבדקתי, סוזוקי sv נמכרו יותר בזול (משמעותית) מהnc.
    אופנוע פשוט וזול (וגם פחות משעמם).
    עם המראה תצטרך להתמודד.
    עם הארגונומיה- זה כבר אישי. יתכן ויש פתרונות למי שלא נוח לו (מושב, הנמכת רגליות, הרמת כידון או ווטאבר). לי הוא דווקא הרגיש סבבה. אבל אני י קומפקטי.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    פעם אחרונה שבדקתי, סוזוקי sv נמכרו יותר בזול (משמעותית) מהnc.
    אופנוע פשוט וזול (וגם פחות משעמם).
    עם המראה תצטרך להתמודד.
    עם הארגונומיה- זה כבר אישי. יתכן ויש פתרונות למי שלא נוח לו (מושב, הנמכת רגליות, הרמת כידון או ווטאבר). לי הוא דווקא הרגיש סבבה. אבל אני י קומפקטי.
    ה-SV גם נשקל כאופציה לא רעה, אבל לפי המצב של רובם הם לא עברו חיים קלים, מה גם שהארגונומיה זהה לזו של העז וכל העסק קצת צפוף לי (לבד - זה בסדר, בהרכבה - אחרי 150 ק"מ באמת מתחילה קצת קלסטרופיביה, גם עם עצירות).

    קטקוב - אני רוצה להחליף מ-2 סיבות, גם כי האופנוע לא עושה בעיות ויישרתי קו לפני תקופה אז הרבה יותר קל למכור אותו כך, וגם כי בכנות? מיציתי. אני כבר 3.5 שנים וקרוב ל-60 אלף ק"מ עם העז. חום, קור, גשם. עושים סיבוב פה וסיבוב שם על כלים של חברים ומתחילים לראות שזה לא נגמר כאן. בשיעורים לרשיון ללא הגבלה רכבתי נניח על טרייסר 700 שארגונומית הרגיש כמו כפפה אבל לא התחברתי עם המנוע, בייחוד בסל"ד גבוהה, ומצד שני על אותו וואנאבי-SV בשם יוסאנג קומט 650 בשיעורים המוקדמים לא הפסקתי לחייך ברגע שהגז נפתח. בנפח - אני לא יורד. עם חישוב ממוצע, אני אעשה 20-25 אלף ק"מ בשנה, למשך עוד שנתיים שלוש.אני מניח שבטיפול נכון העז תגיע גם ל-160 וגם ל-180 אלף ק"מ, אבל שוב, מיציתי.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    https://www.yad2.co.il/s/c/t3we2s

    גם וי-טווין, גם אמין, גם לא יקר לקניה.
    מעט ישן ומשעמם לטעמי.
    לפחות זה הונדה יפה (לטעמי). אחד מהמעטים.

    וזאת קניה חכמה (כנראה, לא בדקתי את האופנוע הספציפי) אחרי שתוריד עוד 3-4 אלף שקל. האופנוע עומד למכירה כבר חודשיים לפחות, הם בטח מתים להעיף אותו.
    https://www.yad2.co.il/s/c/ik5vb6
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    https://www.yad2.co.il/s/c/t3we2s

    גם וי-טווין, גם אמין, גם לא יקר לקניה.
    מעט ישן ומשעמם לטעמי.
    לפחות זה הונדה יפה (לטעמי). אחד מהמעטים.

    וזאת קניה חכמה (כנראה, לא בדקתי את האופנוע הספציפי) אחרי שתוריד עוד 3-4 אלף שקל. האופנוע עומד למכירה כבר חודשיים לפחות, הם בטח מתים להעיף אותו.
    https://www.yad2.co.il/s/c/ik5vb6
    מעניין. בדקתי קצת, מרווחי טיפולים של 12 אלף, צריכת דלק זהה לעז, אומרים שגם מגיע כסטנדרט עם ABS, שזה מעולה. הוא בהחלט יכול להיות פרטנר טוב לתקופת הלימודים וגם מעבר.
    אשקול את האופציה.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אופנוע נהדר אבל מעט מוסכים מטפלים בו והתיקונים שלו יקרים ומצריכים הזמנת חלקים מראש.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אופנוע נהדר אבל מעט מוסכים מטפלים בו והתיקונים שלו יקרים ומצריכים הזמנת חלקים מראש.
    מה זה, MV?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    פות"ש יקר, קח - אופנוע בשבילך:
    https://www.yad2.co.il/s/c/1kzh9m
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ישבתי על אחד, מרכז כובד *מאוד* גבוהה והוא לא בדיוק קליל. על פניו המנוע כנראה יחזיק שנים על גבי שנים אם ארכב עליו כמו על העז, רק עלויות האחזקה מדאיגות אותי, שלא לדבר על צריכת דלק של קטר...

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    ישבתי על אחד, מרכז כובד *מאוד* גבוהה והוא לא בדיוק קליל. על פניו המנוע כנראה יחזיק שנים על גבי שנים אם ארכב עליו כמו על העז, רק עלויות האחזקה מדאיגות אותי, שלא לדבר על צריכת דלק של קטר...
    אתה 1.90 אמרת, מה אכפת לך איפה מרכז הכובד? אתה מגיע לקרקע עם 2 רגליים מלאות...
    חוץ מזה - בזמנו גם ישבתי על אחד. אני נמוך ממך משמעותית, והאופנוע לא הרגיש מאיים בצורה חריגה.
    לגבי המנוע, הוא יחזיק שנים על גבי שנים גם אם לא תרכב כמו על העז. יש איזה קנדי שכבר סגר 300 אלף מייל בלי לפתוח מנוע.
    צריכת דלק? זה תלוי יד ימין. מנסיוני, 1/19-1/20 זאת צריכה נורמאלית לאופנוע ליטר בשיוט על איזור ה-130. חוץ מזה - דלק זה כסף קטן יחסית לשאר ההוצאות.
    ההבדל בין 1/18 ל-1/25 נשמע משמעותי, אבל הוא יסתכם לך לרוב ב-100 שקלים בחודש.
    מבחינת עלויות אחזקה, אי אפשר לדעת איזה בלאים ותקלות יהיו לך. פחות תקלות - פחות הוצאות.

    שוב בא לך NC - קנה NC.
    אני פשוט לא מסוגל להבין בן אדם שבא לו NC.
    בעיניי, עדיף כבר קטנוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לגבי הNC אם בכל זאת תרצה לשייט בקצב מעל 130 קמ"ש הצריכת דלק שלו בהחלט לא תהיה נמוכה (אפילו גבוהה).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    קח, מצאתי לך עוד אופציית תפרנים מעניינת.
    אם גם זה לא בכיוון - שכנעת אותי, קנה NC
    https://www.yad2.co.il/s/c/zkmwr9
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    לגבי הNC אם בכל זאת תרצה לשייט בקצב מעל 130 קמ"ש הצריכת דלק שלו בהחלט לא תהיה נמוכה (אפילו גבוהה).
    עד כדי כך? אני ראיתי את השרשור שלך, לא זוכר את הנתון אבל זה מוזר כי במקורות זרים אומרים שהוא מאוד, מאוד חסכוני, וזה מה שקרץ לי בו. אם זה לא העניין, אולי צריך לחשב מסלול מחדש.

    קטקוב - יש הבדל בין רוצה לצריך. הצורך שלי הוא לא לפתוח תיבת פנדורה כלכלית שתפגע בי במהלך הלימודים, ועם זאת לקבל אופנוע שיוכל לשמש גם כ-commuter וגם כאחד שיסחוב טיולים עם דייטים מזדמנים בסופי שבוע. אם הייתי הולך עם הרצון הייתי מחכה ל-2020 ולוקח מימון על בונוויל, ומשאיר את ההגיון בסוכנות. העז היא אחלה בקטע הזה, רק שצפוף לי וקצת ישן לי.
    השאלה כמה גדול ההבדל בעלויות האחזקה בין הסטרום לאנסי. כי גם נניח בצמיגים אני מעדיף אופנוע שמסוגל לתת לי לפחות 25-30 אלף ק"מ על סט, כמו העז, ושלא צריך לכוון שסתומים כל טיפול שני.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    עד כדי כך? אני ראיתי את השרשור שלך, לא זוכר את הנתון אבל זה מוזר כי במקורות זרים אומרים שהוא מאוד, מאוד חסכוני, וזה מה שקרץ לי בו. אם זה לא העניין, אולי צריך לחשב מסלול מחדש.

    קטקוב - יש הבדל בין רוצה לצריך. הצורך שלי הוא לא לפתוח תיבת פנדורה כלכלית שתפגע בי במהלך הלימודים, ועם זאת לקבל אופנוע שיוכל לשמש גם כ-commuter וגם כאחד שיסחוב טיולים עם דייטים מזדמנים בסופי שבוע. אם הייתי הולך עם הרצון הייתי מחכה ל-2020 ולוקח מימון על בונוויל, ומשאיר את ההגיון בסוכנות. העז היא אחלה בקטע הזה, רק שצפוף לי וקצת ישן לי.
    השאלה כמה גדול ההבדל בעלויות האחזקה בין הסטרום לאנסי. כי גם נניח בצמיגים אני מעדיף אופנוע שמסוגל לתת לי לפחות 25-30 אלף ק"מ על סט, כמו העז, ושלא צריך לכוון שסתומים כל טיפול שני.
    שסתומים בויסטרום מכוונים פעם אחת לקצה הגבוה של הטווח, ואז לא נוגעים בהם 100 אלף ק"מ. או שמכוונים "בערך לאמצע" ולא נוגעים 40-60 אלף.
    כך לפחות מדווחים בפורומים בחו"ל.
    מבחינת צמיגים, אני יכול להמליץ לך על דוקאטי מולטיסטראדה. סט אנג'ל GT מחזיק קרוב ל-40 אלף ק"מ, כך שזה חסכוני מאוד

    עכשיו אהיה רציני לשניה.
    הכי כלכלי בשבילך זה להשאר עם ה-GS.
    כל הדיון הזה כאן, נובע כנראה מדגדוג שיש לך להתקדם, ואין בזה שום דבר פסול.
    אני בטוח שכל אחד מהאופנועים ששלחתי לך יהיה אמין לא פחות (וכנראה יותר) מ-GS בן 15, וכל אחד מהם ידע (בקטע אחר) לספק לך חווית רכיבה שלא הכרת.
    המחירים שלהם נמוכים - אובייקטיבית, זה לא הרבה כסף. אף אחד מהם לא דורש ממך לחתום משכנתא.
    אם גם ההוצאה הזאת מרגישה לך כבדה ומאיימת... אז בחייאת, סעיף א'. תשאר עם ה-GS עוד שנתיים או כמה שנשאר לך ללימודים, ואת הכסף שהתכוונת להשכיב בהחלפת אופנוע שמור לתיקונים של ה-GS (במידה ותדרש למשהו לא צפוי).
    כשתתחיל להרוויח כסף אמיתי, ובמידה ולא תביא ילדים עד אז - תחליף לאופנוע שבאמת ימצא חן בעינך, ולא לאוסף פשרות כמו עכשיו. להיות בעלים של האופנוע החלומות שלך זאת חוויה שכל חובב אופנועים מושבע חייב לעצמו לפחות פעם בחיים.
    סליחה אם פלשתי קצת יותר מדי לעניינים האישיים שלך, זה היה רק כדי לסייע לך בענייני אופנועים
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. למכירה: הונדה nc700 2013
    על ידי doner בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-07-2019, 23:34
  2. מחפש nc750/nc700
    על ידי dord2 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-05-2018, 13:43
  3. עזרה לעוד רוכב מתחיל :)
    על ידי FlowFlaw בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 22-03-2018, 17:18
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-12-2015, 12:07
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 02:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO