יותר מומנט לסחיבת ציוד ומורכבת.
סל"ד עבודה נמוך משמעותית.
תצורת מנוע של 270 מעלות בקראנק בניגוד ל-180 ב-500 (שאגב, זו תצורת המנוע האהובה עליי).
מנוע מצופה בשכבה נגד שחיקה בבוכנות (לא זוכר בדיוק את התהליך אבל קראתי לגבי זה).
מנוע שעושה רבע מיליון ק"מ בלי תקלה אחת (פורומים זרים).
תא אחסון מקדימה לקסדת טרמפיסטית/מורכבת.
גודל פיזי (לא הבדל ענק, אבל ראיתי את שניהם מקרוב וה-700/750 נראה הרבה יותר מרשים, ה-500 פשוט צועק אופנוע תקציב).
שלא לדבר על זה שהמנוע ממוקם כך שיהיה קל להחריד לעבוד גם על כיוון שסתומים, ולא צריך לפרק מיכל ופלסטיקה בשביל זה. למישהו שעובד באחזקה עצמית - זה ביג דיל.