עמוד 16 מתוך 23 ראשוןראשון ... 61415161718 ... אחרוןאחרון
תוצאות 226 עד 240 מ 335

אשכול: ארפכשד ( KTM אדוונצ'ר 1090) בארץ הקודש

  1. #226
    טיעון מעניין ולגטימי

  2. #227
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש לך שם שסתומים רגילים עם קפיץ אבל במקום גל זיזים שמסתובב עם שרשרת טיימינג יש מוטות (ליפטרים) שזזים בעזרת כח הידראולי ומוזיזים נדנדים שדוחפים את השסתומים פנימה (החזרה כמובן עם הקפיץ)
    להונדה היו ליפטרים הידראוליים במנועי 4 בשורה משנות ה-80, למה הרגרסיות האלה :/


  3. #228
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    נגמרו לי הסיגריות בשלוש בערך. כבר מאוחר, נלך לישון מחר בבוקר לא נורא.
    הבוקר הגיע ואם כבר רוכב להביא סיגריות אפשר לשתות שם קפה. אם אני כבר בתחנה רכוב אז למה לא לתקוע נסיעה. צריך לעשות משלוחה למשהו ברמת הגולן אז יאללה. הפעם בהלוך נסעתי על שש ושבעים שאני לא מסמפט ועשיתי שתי טעויות שסיכנו אותי. קצת לחצתי אז במחניים תדלקתי וקשקשתי עם בחור שעבר מאדוונצ'ר 1290 כתום לדוקאטי פינגאלה. טען שהחום מהמנוע הרג אותו. אחר כך עצרתי גם בגשר הישן בבנות יעקב וגיליתי חרדים בסוג של אקסטרים.
    day trip north (1).jpg
    ,
    day trip north (4).jpg
    ,
    day trip north (3).jpg
    יצאתי לדרך חזרה בלי להחליט על נתיב ונזכרתי בכביש 888 האהוב. היה כיף גדול למרות שהרגשתי כאילו שהמתלים הוקשחו. היה חם מדי והמשכתי דרומה.
    בחרתי בכביש המערבי של הכנרת צלחתי את טבריה ושללתי את פוריה. רציתי מאוד קולה קרה ותכננתי לעצור בבקעה. אממה, הבקעה עדיין יפה וקצת לפני הפניה לכוכב הירדן הבחנתי בשלט די מאוחר והצלחתי לבלום. קצת שביל עפר עם סלע שפוצץ קרטר לא מזמן והותיר שביל שחור לאורך הדרך ומצאתי פינת חמד ברמה גלקטית. סוף סוף בריזה.
    day trip north (5).jpg
    .
    day trip north (6).jpg
    .
    day trip north (2).jpg

    היו גם מושבניקיות וקיבוצניקיות בלבוש מאוורר מאוד ושלווה אמיתית. לא נשארו הרבה מקומות שאפשר לנשום בהם לרווחה. רציתי להישאר שם עוד שעה ויותר אבל יש ארוחת ערב.

    משם חשבתי לחתוך דרך שבילי שדות לכיוון התבור עפולה אבל כשהגעתי לצומת המדוברת הבנתי ש- 3 ק"מ זה יותר מדי. ירדתי לכיוון העמק ומשם לבית שאן עפולה. השמש בעיניים שמנסות לזהות בוויז מלכודות מהירות והיו כאלה. נהג בלנדרובר עם חלונות שחורים לא משנה מאיזה עדה ניסה להוכיח שהוא גבר גבר ועקף אותי על 160 חצי ק"מ לפני הניידת. הוא האט, התלבט אם לברוח ולבסוף עצר כשהשוטר כבר מניע ויוצא לדרך. במגידו ילד לא משנה מאיזה עידה דפק ווילי עד למכמונת בטי שירט עם שרוולים מקופלים. עוד מישהו עם אאודי התעקש לעקוף אותי 200 מי' לפני הפניה של אום אל פאחם. אני צופה את ההתנהגות גם לפני המודל, קל. הפיתולים של ואדי ערה נפלו במקטע שלא היו מכוניות והיה נחמד ומהיר. משם חזרה לשש מתבונן על הוויז על השעון ומיכל הדלק שהלך והתרוקן. 6,000 סל"ד על 160 וחזרתי עם פס אחרון במיכל. לא יודע כמה ק"מ גמעתי אבל באזור ה 500 להערכתי. מחר בלי נדר מעלה עקרבים כי צריך.
    נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 08-05-2020 בשעה 20:03.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #229
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כן, אתה עושה את זה נכון!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #230
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אני לא איש טכני אבל נראה לי שבגלל המיכל הקטן (שלא משאיר מקום לג'יפה לשקוע) והסל"ד הגבוה ביחס לרכב - המשאבה והפילטר עובדים הרבה יותר קשה. אם ברכב אפשר להחליף כל 100 באופנוע זה צריך להיות רבע מזה.
    המשאבות ברכב או באופנוע עובדות במהירות קבועה בלי קשר לסל"ד.
    מה שמשתנה הוא זמן הפתיחה של המזרקים.

  6. #231
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש לך שם שסתומים רגילים עם קפיץ אבל במקום גל זיזים שמסתובב עם שרשרת טיימינג יש מוטות (ליפטרים) שזזים בעזרת כח הידראולי ומוזיזים נדנדים שדוחפים את השסתומים פנימה (החזרה כמובן עם הקפיץ)
    אתה מדבר על push rods
    הם זזים מכוח גל הזיזים.
    בין כל מוט כזה לבין השסתום יש ליפטר.
    המטרה של הליפטר ההידראולי היא שמירה על מרווחי שסתומים בלי הצורך בכיוון תקופתי.

  7. #232
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    Tribalmistyc2, למה הרגרסיה? זה כמו לחזור לקרבורטורים או משהו.. הבנתי שיש גם שסתומים נבזיים שאי אפשר סתם לכוון, צריך לדחוף שם shims (שייבות?).. טירוף.

    קידוזו, למה לא השלמת מניין?

  8. #233
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המשאבות ברכב או באופנוע עובדות במהירות קבועה בלי קשר לסל"ד.
    מה שמשתנה הוא זמן הפתיחה של המזרקים.
    המשאבה עובדת כדי להגיע ללחץ מסויים שחייב להישמר כל הזמן לכן סל"ד גבוה יגרום למשאבה לעבוד יותר זמן כדי לספק את הלחץ הנכון.
    פחות או יותר כמו מקרר, המדחס התאמץ יותר שהדלת פתוחה למרות שהוא לא יעבוד מהר יותר אלה לאורך יותר זמן.

  9. #234
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אתה מדבר על push rods
    הם זזים מכוח גל הזיזים.
    בין כל מוט כזה לבין השסתום יש ליפטר.
    המטרה של הליפטר ההידראולי היא שמירה על מרווחי שסתומים בלי הצורך בכיוון תקופתי.
    שזה מה שכתבתי רק במילים אחרות.

    אגב גל הזיזים היחיד לא יושב בראש המנוע אלה בקראנק
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 09-05-2020 בשעה 13:23.

  10. #235
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    Tribalmistyc2, למה הרגרסיה? זה כמו לחזור לקרבורטורים או משהו.. הבנתי שיש גם שסתומים נבזיים שאי אפשר סתם לכוון, צריך לדחוף שם shims (שייבות?).. טירוף.
    בדיוק ההפך.
    חסכון בתחזוקה או לפחות ברעיון.
    במנועים עם גלי זיזים כפולים (DOHC) תמצא שימסים.
    השיטה הזו מיועדת למנועים שעובדים מהר.
    בשונה ממנועים עם שסתומים שמתכווננים בשיטת הברגים שלרוב תמצא בגל זיזים עליון יחיד (SOHC).


    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המשאבה עובדת כדי להגיע ללחץ מסויים שחייב להישמר כל הזמן לכן סל"ד גבוה יגרום למשאבה לעבוד יותר זמן כדי לספק את הלחץ הנכון.
    פחות או יותר כמו מקרר, המדחס התאמץ יותר שהדלת פתוחה למרות שהוא לא יעבוד מהר יותר אלה לאורך יותר זמן.
    אין לי ספק שאתה פשוט לא בוחר את המלים הנכונות להסבר.
    משאבה עובדת קבוע ללא מנוחה בלי קשר לאף משתנה אחר.
    היא לא מפסיקה כשמגיעה ללחץ סף.
    כשמגיעים ללחץ סף שסתום by pass נפתח והדלק נופל חזרה למיכל.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שזה מה שכתבתי רק במילים אחרות.

    אגב גל הזיזים היחיד לא יושב בראש המנוע אלה בקראנק
    היתרון בשיטה הזו הוא שלא צריך לתזמן את המנוע מחדש כשרוצים להוריד את הראש.

  11. #236
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בדיוק ההפך.
    חסכון בתחזוקה או לפחות ברעיון.
    במנועים עם גלי זיזים כפולים (DOHC) תמצא שימסים.
    השיטה הזו מיועדת למנועים שעובדים מהר.
    בשונה ממנועים עם שסתומים שמתכווננים בשיטת הברגים שלרוב תמצא בגל זיזים עליון יחיד (SOHC).




    אין לי ספק שאתה פשוט לא בוחר את המלים הנכונות להסבר.
    משאבה עובדת קבוע ללא מנוחה בלי קשר לאף משתנה אחר.
    היא לא מפסיקה כשמגיעה ללחץ סף.
    כשמגיעים ללחץ סף שסתום by pass נפתח והדלק נופל חזרה למיכל.



    היתרון בשיטה הזו הוא שלא צריך לתזמן את המנוע מחדש כשרוצים להוריד את הראש.
    צודק, שהמשאבה מגיע ללחץ הדרוש שסתום המעקף נפתח וההתנגדות על המשאבה יורדת בצורה משמעותית, לא בדקתי אבל אני מניח שניתן לראות את זה בצריכת הזרם, ההתנגדות שהמשאבה עובדת יקבע את אורך חייה לכן למשל שהפילטר סתום למחצה זה יקצר את חיי המשאבה.

  12. #237
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    היה פגז.

    למרות שהבטיחו גשם ורוח קבענו בתשע ורבע. בשמונה וחצי (לפי התכנית) אני רואה שהתחנה ביד בנימין סגורה. באסה, מפרסס ודופק ספרינט לפז צומת ראם. המשאבות תקולות. מקבלות אשראי לא מוציאות דלק. באסה. מדלג לדלק מעבר לכביש מתדלק ומודיע לניר שאאחר בכמה דקות. 170-160 עם הרבה רוח, באסה. מגיע באיחור של 5 דקות מקשקשים קצת עם הקפה שציפיתי לו מעל שעה ויוצאים דרומה. ניר מוביל ביד רמה על הגז ולי הרוח מפריעה ו 140 עוד נסבל. אחרי רבע שעה מתחיל טפטוף שהופך למבול. אני עוצר ללבוש את חליפת הסערה שדחסתי מבעוד מועד וניר נעלם בחיפוש אחר גזיה. אחרי עשר דקות אנחנו נפגשים וחותכים לכיוון המפעלים בואך הפניה למעלה עקרבים. הגשם הפסיק, נשארנו עם הרוח.

    הבירור האינטרנטי לא מספק תשובה אם הדרך שאמורה להיות חסומה ממשיכה ויורדת עד לכביש הערבה. אני מוריד קצב כי נורא יפה וגם כי הכביש צר מפותל משובש אבנים שיחים בורות והפתעות. החסימה מתבררת כתלולית עפר נמוכה ומתונה שכל אופנוע יעבור בקלות. הוויז מראה סימני בלבול כי הדרך חסומה. אני ממשיך בזהירות כי נהייה תלול מימין ומשובש ולא כדאי לפגוש רכב במהירות לא מתאימה והרוח מזיזה אותנו למרות המהירות המתונה. הסרפנטינות מרהיבות. תלולות, צרות עם ישורות קצרות והרבה נוף בעין. לא מכיר שום דרך דומה בארץ או בחו"ל.
    akrabim (1).jpg
    .
    akrabim (2).jpg
    .
    akrabim (5).jpg
    .
    akrabim (7).jpg
    .
    akrabim (8).jpg

    למטה יש מסלול רגלי ובחניון די הרבה רכבים ואני אופטימי. המעבר של נחל צין יחסית פשוט ומשם ממשיכים על הדרך הסלולה ומגיעים לכביש הערבה. כאן שימשי וחם ואנחנו עוצרים לשעה ארוכה ומתפנקים בקפה ומים. יש זמן, תענוג. ניר זכר את המסלול שהעליתי טוב ממני, לי רק היה ברור שצריך לעלות חזרה איכשהו אז עלינו דרך 25 (צומת הערבה) שהתברר כלונה פארק לא פחות מערד סדום. הסל"ד עלה בהתאם ותוך שתי פניות נכנסתי עמוק לזון. מתכנן פניה נופל גז, מתכנן נופל גז. כל כך התענגתי ששקלתי לפרסס רק כדי לטפס חזרה אבל המשכנו דרך 258 שלא הכרתי. ניר שוב מוביל ושואט קדימה ברוח כשכמעט בכל הפניות אבק מפעלים. בערד עצרנו לאוויר וחתכנו ב80 לכיוון יער יתיר לקפה ונוף בקק"ליה כשהאריות נותרו מאחור.
    akrabim (4).jpg
    .
    akrabim (6).jpg
    הכיוון שלי היה בית גוברין צפונה ובהמשך ניר היה אמור להתפצל דרומה. ערן שהצטייד בתירוץ לבוקר רצה להיפגש בבית גוברין וביקש שאקח את הזמן. חתכנו דרך 317 (שטחים ללא כפרים) הגבוהה והחשופה לרוח המומנטום ונפרדנו בחיבור ל 3253 האהוב ומשם ל 358 הידוע בכינוי כביש הכיכרות או מסלול ההמראה למעבורות חלל. הורדתי קצב והגברתי מוסיקה.
    akrabim (3).jpg
    יד אחת על המושכות, תנוחות בוקר מנונמנם חצי משקף פתוח למרות הדבורים ומסביב שדות חיטה ושיממון מוטורי. ניר מתקשר ומודיע שיצטרף לבית גוברין, הבטחתי לשמור על קצב איטי כי התבקש מכל הבחינות. גם לא רציתי שירכב בשגעת. זה לא עזר. לפני שקף כבר הופיע במראות מהבהב ומהיר. עד לבית גוברין הדרך פשוט זרמה מעצמה. שנינו לא אכלנו כל היום וכבר אחה"צ. פתחנו שולחן תקעתי בורקס שעבר חיטוי במיקרו וערן הגיע. אחרי מנוחה ארוכה נפרדו דרכנו. דרך בית ניר התחשק לי סגנון אחר. משהו אחרי יום רכיבה ארוך מחבר אותך למושב בצורה הרבה יותר נכונה. נתקעתי על 120 בישורות ובסיבובים. לא יורד ולא עולה, ככה התאים. אחרי חצי שעה בכביש די ריק הורדתי רגלית צד בסיפוק גדול. גשם רוח שמש חם וקר מהר איטי זורם קפה הרבה וכיף.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #238
    היה יום מהנה מאוד למרות הגשם מזג האויר היה מצויין וכמובן גם החברה היתה מצויינת, אין על הנוף המדברי, צריך לעשות את זה שוב, מסלול קצת שונה דרך החולות הצבעוניים וכמובן קפה בעזוז

  14. #239
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    היום השני לחמסין הראשון. יוצא באיזי לאשתאול אחרי קפה ארוך ובחוץ רוח וחם. בדרך המון רוכבי אופניים ומעט רכבים. לבשתי מוד שיוט ומוסיקה. באזור אוריה אני מבחין בענן שריפה ומתפלל שמכבי האש כבר שם. התחנה שבה קבענו באשתאול על 38 מה שמאלץ אותי לפרסס פעמיים ו-3 ק"מ נוספים. מתדלק ומגיע ניר ורוכב נוסף די טרי עם ורסיס שרכש לפני שבועיים. מן פה לשם הצטרפו עוד שניים ומקשקשים על אופנועים.

    עלינו לבר בהר דרך בית שמש (כוסומו הוויז) וחוץ מקטעי הסיבובים רכבנו בקצב איטי כי הבחור נעלם מדי פעם במראות ואין לי חשק לרגשות אשמה. בעצירה אני משבח את התעקשותו לרכב בקצב שמתאים לו. בקפה בר בהר יש סצינה וכמה עשרות כלים אבל לא מפוצץ. קפה קר קשקושי אופנועים ויורדים לצומת האלה ומשם לבית גוברין. אנחנו עדיין איטיים ומד הדלק ללא תזוזה. בבית גוברין אני נפרד לשלום וממשיך בדרך הקיצור לבית ניר. לוחץ חזק כי פאדיחה לחזור עם מיכל מלא ונזהר מהחצץ שנמצא באופן קבוע בשתי פניות. מבית ניר אני עובר לאימון רגליות. זאת אומרת, אין לי מושג מה נכון לעשות עם הרגליות בסיבובים על אספלט אז אני משייט מהיר ביד אחת הכי רפוי שיש ומנסה להבין איך משפיע הלחץ על הרגלית החיצונית או הפנימית בפניה. היתה רוח די חזקה ולא הבנתי הרבה. בעיקר הרגיש לי לא טבעי.

    עכשיו מצאתי את זה:



    באופן כללי, התחושה בכל רכיבה מהאופנוע קצת שונה וזה קרה לי עם כל האופנועים שהיו לי. לאחרונה מרגיש משהו מוזר מקדימה אולי הבלמים או הבולמים. הדבר הטוב שקרה היום הוא הסרת הספק המועט שעוד נשאר לגבי החום שעולה מהמנוע. נורא פחדתי בגלל המוניטין אבל שום דבר חריג. מתכנן השבוע להתקין מגביהי כידון וקצת סקרן לגבי התחושה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #240
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    התחושה של הנדנוד מקדימה זה לא מהאופנוע זה מהרוח הערה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2019, 14:35
  2. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-09-2018, 12:21
  3. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-07-2018, 08:54
  4. ברוטלה 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-07-2017, 07:05
  5. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2017, 07:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO